Parodos kalne dviračių tako nebus

Grįžti į straipsnį

h20

h20 portretas
kada troleibusus paleisit... kitam desimtmety...

by the way

by the way portretas
Toks pakalniškis sako, kad "Įkalnė per daug stati ir pavojinga dviratininkams. Tie, kurie išdrįsta važiuoti kalnu, rizikuoja savo gyvybe“, o dviračių takas nuo Vytauto parko dvigubai statesnis ir veikiausiai nepavojingas dviratininkams. Išplovė savivaldybė pinigus nusileidimui nuo Vytauto parko, o važiuoti neįmanoma. Mulkiai.

viciunia

viciunia portretas
Galimybiu visada rasi,jei bus noras.O Kaune tokiu gatviu(duobetu)neteko matyti nuo pokario laiku.Taip pat nera techniniu galimybiu?Vyt lauk tokius miesto vadovus,jei dirbti nenori ir negali.

geda dziunglem

geda dziunglem portretas
mes TIK NOREJOM, kad butu takas, bet nei projekto matem, nei reikalavom, kad BUTU SUPROJEKTUOTAS TAKAS. Kada ji projektuot ir daryt, jei ne rekonstrukcijos metu, po metu vel griauti, pinigius svaistyt?!. Pakalniski, gerbk savo pavarde, Pakalnen nei vienam dviratininkui sis kalna ne per status , daugumai ir ikalnen jis iveikiamas. Jei troleibusai įpuškuos, dviratininkai dar lengviau vaziuos!. Kokius vejus cia paistot, geda skaityti....

Lietuvis

Lietuvis portretas
Ant Parodos kalno dvinačių tako nebus,tai reiškia visame žaliakalnyje? reiktų Kauno dienos darbuotojui MOKINTIS LIETUVIŲ KALBOS.

suras

suras portretas
dviratininkas jei datemps iki kitos kadencijos..........juk žadėjo net 150 ml. iš ES nukristi ..........ir eskalatoriui,ir oranžiniems dviračiams,ir šalmams ant kaukuolyčių saugumui užtikrinti ...........ir dar kalno pavadinimui pakeisti - Triračių kalnas,liuks........

kaip įdomu

kaip įdomu portretas
troleibusams įkalnė ne per stati, nors jie turėtų važinėt žiemą slidžiu, nevalytu kalnu( siaube), o vat dviračiams dabar ji stati.Hmmmm....specialistai Kaune o ho ho .

A

A portretas
Aš manau, kad reikia statyti ženklą draudžiantį dviračių eismą, jei kalnas nesaugus, kas nori, tegu ignoruoja ženklą, bet nelaimės atveju nebus kaltas vairuotojas, nes vis žinome, kaip gatvėse nesisaugo dviratininkai

dviratininkas

dviratininkas portretas
na vaziuojant zemyn nematau problemu, gerai spusteli ir uztrunki 10sekundziu nusileist, jokie auto nespeja ir nelenkia. Va i virsu tai kalnas pernelyg uzterstas ismetamom dujom, kad puskuot giliai kvepuojant, todel visada kylu staciaku per Vytauto kalna. Jei kam per statu ir Parodos kalno smarve priimtina gali saligatviu kilt. Visi puikiai zinom, kad draudimas vaziuot saligatviu realiai musu salygom neveikia ir negali veikt. O parodos kalne siaurint 4 juostu vaziuojama dali tikrai ner is ko, nebent kazka sutvert saligatviu saskaita. Taciau esant tokiam dideliam greiuciui leistis siauru dviraciu taku salia kazkokios tvoreles butu per nelyg pavojinga! Todel pilnai pritariu sprendimui nedaryt ten jokio dviraciu tako ir dviratis parodos kalno gatveje lieka legalus.

dviratininkas2

dviratininkas2 portretas
yra receptas kaip idealiai sutvarkyti problema. Kylimas saligatviais, leidimasis vaziuojama dalim. Islyginus saligatvius apacioje pastatyti zenklus kad saligatvis ir pestiesiems i dviratinikams, taip pat reikia nupiesti dviraciu krypties rodykles i virsu. Virsuje gi uzdeti draudzama zenkla dviratininkams leistis saligatviu, nes tai keltu pavoju pestiesiems ir kylantiems dviratininkams. Tokiu budu neliktu ir letai pirma eile vaziuojama dalimi kylancio dviratininko problemos. O leidimasis dviratiniko vaziuojama dalimi yra labai greitas ir nesukelia auto transportui jokiu problemu.

aš portretas
galbut gerai dviračiu takai. kas buvote mieste mugės metu? o gal ėjote Vilniaus gatve kai ten išsiplėtusios kavinės ir gausybe dviratininku? pabandykit pasivaikščioti

D

D portretas
Gerb. Vilija. Manau prieš rašant straipsnį reiktų plačiau pasidomėti ir pasiskaityti Kelių eismo taisykles. Neklaidinkit skaitytojų. Apie 1 metrą nėra nekur parašyta. Jei aš neteisus, gal galėtumėt duoti nuorodą į teisės aktą tai apibrėžiantį?

tai

tai portretas
gal savivaldybė imsis tiesti pernai planuotą dviračių taką nuo Vileišio tilto iki šilainių juk ir europiniai milijonai tam buvo skirti?

ket puikiai ismano

ket puikiai ismano portretas
reikalavimo laikytis metro seniai nera, o uzima svarbius postus ir sprendzia kaip ka reikia daryti nieko nezinodami

samas to 9

samas to 9  portretas
Gerai trinktelėjai.Yra geri šalygatviai ir vaziukit,Aš turiu alektrini mocipeda ,man Parodos kalnas do lampočki .Varykit in Aleksoto turgu ir pirkit alektrinius golandijos dvviračius

valio

valio portretas
lengviausia viska uzdrausti ..viskas zmogui ir jo gerovei :)))

aaa

aaa portretas
:)))) nulėkt su vėjeliu būtų smagu, o įmint į viršų ... Jei jau autobusai sunkiai įpuškuoja, tai ką jau kalbėti apie dviratį.

vagis

vagis portretas
o kodel neuzbaige dviraciu tako vytauto parke? kur nuejo pinigai? kazkoki takeli zvyruota padare mazdaug ir tai takas?!kiek buvo skirta tako irengimui i silainius ir kas padaryta?kur skaiciai ir realus darbai? ar vergai negali zinot?gatves suniokotos,nes negauna pinigu is keliu direkcijos, o kas trukdo dviraciu takus irengt? auksiniai tualetai?

siukslininkas

siukslininkas portretas
o kaunas ruosiasi buti europos kulturos sostine...turim kino studija,merdincius teatrus,sporto aiksteles pusiau irengtas,sugriuvusi senamiesti, namus-vaiduoklius,''dviraciu takus'' europietiskus,nekorumpuotus kontoros dilerius miesto taryboj...

MU mu

MU mu portretas
Kam troleibusai,jei yra dujiniai autobusai.Va kur pinigai I mero uspakali.Stulpus auksinius pastatys uz kelis limonusir ikalne papuos/

lukas

lukas portretas
:DD neturiu zodziu :DDD

to 8

to 8 portretas
manau visi zinome, kaip nekreipia demesio i 2ratininkus vairuotojai ;) As esu abieju pusiu atstovas, ir puikiai matau, kad zyymiai daugiau vairuotoju neskaito 2ratininku lygiaverciais eismo dalyviais, nei 2ratininkai. Pastarieji, kaip zinia, tik zymiai reciau paiso sviesoforu signalu, kas labai liudna..

deja

deja portretas
Kaune nei metro atstumu, nei pusę metro nuo šaligatvio važiuoti dviračiu yra labai pavojinga, nes kauniečiai neįvertina dviratininko, kaip eismo dalyvio. Gal kelių policija galėtų daugiau dėmesio kreipti, kaip vairuotojai įvertina dviratininkus gatvėje

TEISINGAI

TEISINGAI portretas
per mazas kalnas siauras kad dviraciais vazinet

policijai

policijai portretas
Kaune vairuotojų tarpe tapo madinga mašina nudaužti važiuojantį dviratininka, ir kol tas atsipeikėja pabėgti iš įvykio vietos

Galerijos

Daugiau straipsnių