Krepšininkui M. Paulauskui suteiktas Kauno miesto garbės piliečio vardas

Grįžti į straipsnį

Anonimas portretas
anonimas Academic marcelius martirosianas Ktu nedirba ir nesutinka ir ne patinka ,, kadangi yra isvarytas iis ktu 2oo4 budamas studentas, isvare Destytija Pekarckiene matematikos destytytuoja ktu kadangi marceliuas atrado kad integralLog(n)(n)= O ir Integral n(p+q) = n tai [P+q=1] - primary lex; 1908 bande Britich statutoery professor Thomas Hardy, taciai be rezultatu 2oo7 bande Lomonosov universitet irgi ne atrado, Biologijo Vedjas professor Habl daktaras,melaginga reklama per bendruomene Linkedin cia yra melas ir destabilizatia.

Anonimas portretas
AcademiC Marcelius Martirosianas 6- october 2o22 AcademiC Princeton University mode' 2o22-1o-21 coronation Elizabet 11 licencig Marcelius Martirosianas 2o22-1-21 ACADEMIC University Of Oxford Matematical institute } Model classical Astronomy Autor 2oo6 autor AcademiC Oxford Marcelius Martirosianas A. Aksumaitio mokinys Kaunas } F=[ M1+M2]^V^(n+1)^G/Rcosx } tertia lex et Second Lav file kepler autor AcademiC Oxforrd Marcelius Martirosianas. taciau visi mokslinikai gauna pinigu o academic marcelius ne; Marcelio tevas yra Armenas.

Anonimas portretas
23-o6-2o2o AcademiC marcelius Martirosianas kauno diena , ,diena, reklamojamas Kauno miesto Garbes pilietis, taciau nera iki siol gaves Pilitiu Garbes Pasa, tik zozdzias, visi gavo marcelius Martirosianas ne del to kad nera Liertuvis, mama Ziemaite tevas armenas, neapikanta armeu Atzvilgiu

Anonimas portretas
ACADEMIC HCM Bon 30 Juni 2o2o Marcelius Martirosianas 11,12 MaY 2o22 AcademiC Virginia University Astronomia trigonometrija, Classical Mechanics inertics Mechanics Theory Number , Populiationes genetics Maskulin et feminin Gen populiacy archive Zu kolegoms. |||||||Template Sinx^n+Cosx^n=n||||||\=============-12 may 2cm Vikipedia, Avstralia AcademiC Genaral relkativity Et Special relativity TITLE ACADEMIC General relativirty et Special Relativity =========== 9, 11 May University Of France AcademiC general relativirt y Et Special relativity, TiTle ACADEMIC General Et Special relativity, Template P+q=1

Anonimas portretas
AcademiC Leiden University 2o21 -06-20 Marcelius Martirosianas Academic profil Prince of Mathematics Price General et specialRelativity Prince Teory number, Price classical Mechanics Tertia lex: || F12=F21 | 2oo6 autor Academic Humboldt University Of Berlin 11 09 Fieds Medalist Dbredija Proect englich Vikipedija

Anonimas portretas
12 may 2020 Marcelius martirosianas academic Floridy university Oxford University Matematical Institute Statutory Professor; Academoc in phisics Medics mathematics, Academic General RELativity, Primary Lex: general RELativity 2oo6 , primary Lex: Theory Numerorum FSU matematical departament, applied Matematic, pure matematic. 6-u mokslu atradejas, 11 august fields medalist Humboldt University OF BerLIN,

zampolitas

zampolitas portretas
dabar gales nemokamai vazinet viesuoju transportu

va taip

va taip portretas
Jis to nusipelnė labai seniai.

Kauno bachuras

Kauno bachuras portretas
Linkiu sitam LT talentui daug daug sveikatos ir gyvenimo dziaugsmo!!!

Modes

Modes portretas
Titulu ir apdovanojimu skaiciu , vargu , pakartos NBA ar Lietuvos zvaigzdes.

Pagarba

Pagarba portretas
Modestas pats tituluociausias Lietuvos krepsininkas .... Olimpinis cempionas . du kart Pasaulio cempionas , keturis kart Europos cempionas , o kiek dar kitos spalvos medaliu . Sveikatos ir sekmes.

Senis

Senis portretas
Komunizmo didelis ramstis

Danutė

Danutė portretas
Nuoširdžiausi linkėjimai nuo Kajokų šeimos ir krikšto dukros Rūtos. Mylime ir gerbiame Modestą.

Vilhelmina

Vilhelmina portretas
Sveikinimai Modestui.Prisiminkim i zmogu nuolat o ne iskilmingom progom.Dekui kaunui uz Modesto pagerbima.

...,>Juozas...,liaudyje yra SAKOMA...,

...,>Juozas...,liaudyje yra SAKOMA..., portretas
geriau VELIAU negu NIEKADA... TASKAS

Juozas

Juozas portretas
Išgirdęs tokį siūlymą nustebau- tikėjausi, kad M. Paulauskui toks vardas buvo suteiktas prieš kokius 20 metų... Tikrai nusipelnęs žmogus ne tik Kaunui, bet ir Lietuvai.

...,garbe KAUNUI turinciam TOKI MIESTO GARBES PILIETI...