Kodėl pėstiesiems pereiti gatvę skirta tik 16 sekundžių?

Žemyna

Žemyna portretas
Net ir ne seniems, neįgaliems, bet ir bet kam, ką nors sunkiau nešantiems, ar vaikus už rankos vedantiems. Net ir sportiškiems per tiek laiko pavyksta tik iki pusės platesnės gatvės nueiti! Gerai, jei yra salelė. Dėl to pirmos turėtų Ligonių kasos triukšmą kelti - kiek kasdien išmetamų dujų sukvėpuojame, salelėje laukdami leidimo baigti kirsti gatvę! Mašinoms žalia šviesa, atrodo, niekada neužges. Brutaliai automobilio jėgai - pagarba. O tu, „sveiko miesto” gyventojau, stovėk ir „kaifuok” nuo jo išmetamų dujų. Dar viena bėda - tik IMITUOJAMA, kad prie perėjų pėstysis gali perjungti šviesoforo šviesą. Jau daugybę metų lauki vienodai - ar spaudei, ar nespaudei. Net ir tada, kai tam tikromis val. kai kuriomis gatvėmis mašinų srautai nuslūgsta, ir per visą gatvės atkarpos iki kito šviesoforo ilgį nė vienos nesimato nė į vieną pusę. Gaišti laiką tuščioje gatvėje, arba pažeidi taisykles. Ko stebėtis, kad yra pėsčiųjų, nepaisančių šviesoforo, programuoto pėsčiom nevaikštančių „specų”?

Anonimas

Anonimas portretas
Greiciau bulkas judinkit ir pereisit ,perejoje nemiegoti reikia ,o eiti ir 16 sek pilnai pakanka

Šančiokas

Šančiokas portretas
Kaune praktiškai per visas perėjas turi eiti sparčiu žingsniu.Ir niekam neįdomu,skaudą tau koją,ar tu šiaip senas.

DJ

DJ portretas
O kaip padaryti, kad būtų gerai ir vairuotojams, ir pėstiesiems? Panaikinti šviesoforus.Nėra automobilio - eini, važiuoja - lauki.

V.M.

V.M. portretas
Tas pats ir Sukilėlių pr. ties IKI parduotuve. Amžinai reikia vos ne bėgti, kad suspėtum pereiti per pėstiesiems skirtas 15 sek. O laukti kol užsidegs žalia šviesa kartai reikia 1,5 min.mačiau ne kartą, kai seni žmonės suspėja pereiti tik vieną pusę gatvės ir vėl turi laukti, kol užsidegs žalia šviesa. Tikrai tai nepatogu. Gerai, kad apie tai prabilta.

Kisa

Kisa portretas
Aš per 4 sek perbėgu perėją

...

... portretas
Tai KADA tą krabą perėja šliaužiantį pamatysim?.. (čia turėklų nereikia, gaaal nenusivers).

skaitytojai R.

skaitytojai R. portretas
prieš N metu, mokykloj reikdavo 60m,pagal normatyvą prabegt per 6,6 sek (gal klystu). O, dabar 5+5 m, per16sek nespeji...Nejuokink voverių...Mažiau klajok padebesiais ir kaip tą auksinį tualetą, konserrvų statytą nugriaut? Reik pasiknist šikpopierių šiušledežese, gal rasit Kupčiaus garantinį tualeto galiojimo rašta? Ko gero jis (raštas) pasibaiges...Amen...

tam...

tam... portretas
laisvai galima tą gatvę pereiti per 16 sek (jeigu gatvė dvi - eilė) ir jei nekrapštysi nosies ir į mergų kojas nespoksosi...O, jeigu dar sergi krabomanija, tai ir infarktą gausi...Geriausia gulek lovoj ir niekur nesivalkiok...

skaitytoja R.

skaitytoja R. portretas
Baranusko gatvėje perėjoje ties Taikos stotele žalia dega tik 10 sekundžių.

...

... portretas
Būtų gerai priverst krabą tas sankryžas PĖSTUTE išbandyt... o jau MES su savo auto (tebūnie, be BBD) jam iš visų pusių signalinsim kad velkas it zombis (nors - ar reikalingas čia tas 'it'?)

Pėstysis

Pėstysis portretas
„Vairuotojau,“ kol gali, bėk, kol kvapą išleisi, kai kurie net į maratonus užsirašo, o ten net krenta negyvi (vis per tą skubėjimą). Vėliau eisi palengva, negalėdamas skubėti, nes širdelė bus išklibusi, kojų sąnariai nesilankstys, akys gerai nematys, bėk „vairuotojau“ bėk, skubėk ten, kur mes skubam visi – į pomirtinį gyvenimą. O jis praeina labai greitai, kaip ir jaunystė.

čia

čia portretas
taip Kaunas mėgina išspręsti Sodros problemą. Geras pensininkas, nespėjęs pereiti gatvę pensininkas

Vairuotojas

Vairuotojas portretas
Pėsčiųjų perėjos skirtos ne eiti,bet bėgti.Įsikalkit į galvas.Aš kai virstu pėsčiuoju taip visada darau-bėgu.

Albuks

Albuks portretas
Toks pat debilizmas ir prie Molo. Nuo Pašilės gatvės per Baršausko. Beveik bėgte. Norėčiau,kad tas reguliuotojas koki pusdienį pabėgiotu per gatvę

Anonimas

Anonimas portretas
Pėsčiųjų perėja ne promenada. o tai yra tokių kurie neskiria pasivaikščiojimo nuo gatvės perėjmo.

kaunietis

kaunietis portretas
Eilini karta sis veikejas kelia problemas, kuriu net nera. Jei nespejai pereiti perejos, automobiliai VISADA turi leisti praeiti net leciausiam pesciajam. Aciu uz demesi.

Paša

Paša portretas
Jei kažkas šliaužtų tai daug operatorių kipsų atsirastų

Sankryžų vėjas

Sankryžų vėjas portretas
Taikos pr. ir Basanavičiaus g., Savanorių pr. 255 prie Maximos ir Iki sankryžas reikia suspėt perbėgti per kelias sekundes. Gal krabas šias sankryžas pabandys, su savo firmine širdele, peršliaužt, o korespondentas fiksuos?

Vida

Vida portretas
Manau rekordas pasiektas,tai prie Elektros tinklų einant i Petrašiūnų kapines, Ten tokia siaura gstvė ir greitai einant nebespėji pereiti.

Nokias

Nokias portretas
Mane stebina dauguma žmonių; ne tik patilūs senukai, bet net ir jaunimas. Jie visiškai nemąstantys. Atėję prie perėjos tepliojasi savo pirštus ir spaudžia STOP mygtyką. :))) Žmonės mielieji, nejaugi tikite, kad tas mygtukas ką nors keičia? Jis tik jums parašo "laukite". Patikrinau dešimtis šviesaforų, stovėjau prie jų nepaspaudęs mygtuko ir vis tiek atėjus laikui užsidegdavo žalia. Po tiek pat sekundžių kaip ir paspaudus. Na ką darysi, nemąstanti Lietuva už tai taip ir gyvename.

Ilona

Ilona portretas
Kaip butu faina jei visi darytu ka privalo

naudotojas

naudotojas portretas
O kaip,, sauniai..sureguliota pereja Neries kr .ties Varniu tilta.Kada visas srautas transporta is Varniu g pradeda lekti i Nieres kr .pestiesiems uzsidega zalia sviesa.Ir tu mastyk ar tave praleis ant posukiu ar tau uzleks ant sprando.Cia kalte ne vairuotoju o tu ismintingu svesoforo reguliotoju.Viskas gerai iki tol ,kol dar neivyko nieko kraupaus.O tada kaltas liks vairuotojas

Anonimas

Anonimas portretas
Matyt pakaktų žinoti VIENĄ KELIŲ EISMO TAISYKLĘ: VAIRUOTOJAI PRIVALO LEISTI PĖSTIESIEMS UŽBAIGTI PEREITI GATVĘ. Ir ne kartą tikrinau šį punktą. Sąmoningai nespėdavau baigti eiti per gatvę apie kokias 10 sek. Ir niekada niekas nepradėjo važiuoti kol buvau važiuojamoje dalyje. Taigi, eilinė Kasperavičiaus problema nuo debesies nukelta. O priešingu atveju kas suskaičiuos vairuotojų ir keleivių nuostolius, jei pėsčiųjų nebus, o reikės laukti papildomas 15 sekundžių? Kol pervažiuoji Kauną, tenka pastovėti prie dešimčių šviesoforų, tad ir sugaištas laikas pasidarytų po 10 min per dieną.

...

... portretas
prie molo reikia pereiti per mazdaug 10 sek ir ten visi juda begte.

Parkas

Parkas portretas
tuoj atsils ir per vitebsko pereja eis daug jaunu mamyciu su buriu vaikuciu, nes nores Kalnieciu parke pabuti. va tokios kompanijos gali ir nespeti laiku pereit gatve

baudas siulanciam

baudas siulanciam portretas
nesupratau kam baudos ir uz ka

jop

jop portretas
Paprastai daroma taip. ateinama iki perėjos, mato kad žalia ir eina:)dar neįpusėjus raudona. OJ oj nespėjau. Baudas tokiems avinams

Cha cha cha

Cha cha cha portretas
Mieli variotai jeigu esate sraiges .prasykit soc.darbuotoju jumis pernestu per gatve.

Aslanas

Aslanas portretas
Didžiausias nepraustaburnis taip gali išvadinti visus komentatorius. Tikriausiai neseniai atsitraukė nuo smirdančio stalo ir puolė reikšti neapykantą kitaip manantiems.

čia kometuojantiems idiotams

čia kometuojantiems idiotams portretas
gerai kad savivaldybė ir tie kas reguliuoja šviesoforus BB deda ant jūsų paistalų, nu pastatė perėją, pats šito kvailo straipsnio autorius pusvalandį stebįjo situaciją ir aiškiai mato kad visi pereina, tai kokiųū dar čia sliekų ieškot? yra atstumas yra žmogaus ėjimo greitis ir manau tą laiką teisingai suskaičiuoja, ką jūs ten norit eit nosį krapštydami? eikit į tą parką ir vaikščiokit, o perėja yra tam kad pereit gatvę. jūs paskaitykit kokių vėjų čia prirašėt, pagal jus čia vien žakia pėstiesiems turi degt, išmontuočiau aš nafik tą šviesoforą ir lakstytumėt vėl per nereguliuojamą perėją, va prisimintumėt kaip bėgom perlįkdavot... asilai blyn...

Gorenje

Gorenje portretas
Peticija savivaldybei reikia rasyti, kad galva galvotu, o ne kita vieta

aš portretas
Jau tas vieningas kaunas visai išnaglėjo - miestas tik automobiliams ir dviračiams.Bet visiems ateina tas laikas, kai jau negali vairuoti automobilio ar sesti ant dviracio.Ąžuolyne nesaugu vaikščioti su vaikais, kad nepartrenktų dviratininkai, nes padaryti bendrą taką su pėsčiaisiais, atskyrus tik juosta, galėjo tik visiški besmegeniai.Tas pats Santakoje - pėsčiųjų take savaitgaliais pilna žmonių, bet atsiranda ir kvailelių, kuriems būtina per tą žmonių masę prasilėkti dviračiais ar elektriniais paspirtukais. o jeigu vaikas ar senolis tuo tarpu žengs žingsnį į šalį, tragedija garantuota. Per perėjas nori priversti visus lakstyti, gal tegul tie iš merijos pabando pasportuot, tai apsigalvotų.

Vilma

Vilma portretas
Jau prie Molo,tai kažkas nenormalaus!Skambinau į savivaldybę,bet atsiliepė kažkokia pakalikė,kuri laikosi savo kėdės ir pasakė,kad taip automatiškai užprogramuota.Vadinasi,kad pėstysis šūdo vietoj!Vairuojantiems pirmenybė.Taip su žmonėmis elgtis negalima.

Mamce

Mamce portretas
Na ko čia ardotės?Taigi vos ne vos pereinat iki vidurio,t.y.salelės ir(salelė-tai salė?)pasiklojat staltiesėlę,užkandat,išgeriat į KIERO sveikatytę ir,jei nelyja,einat grybaut į Kalniečių parką.O ko ne? Pirmą pusę gatvės pereinat per 10 sek.,o antrą-bele kada.Kurgi jūs skubat,žemės vabalai?Į kapines?Į parką?Į turgų?Jei negalit bėgt žiurkių lenktynėse,tai mirkit,gatvėmis nešliaužiokit,- ir dar skersai!!!Arba treniruokitės,prireiks,rusai puola!!!

kauniečiai

kauniečiai portretas
Prie Molo per trumpai dega pėsčiųjų perėjos signalas.

Babuinas

Babuinas portretas
nesiseilekit ir viskas bus gerai.

Čeburaška

Čeburaška portretas
tokia vidaus politika: kuo liks mažiau senolių, tuo valdžiai geriau. Kuo bus nubausta daugiau vairuotojų, tuo irgi valdžiai geriau

Mociute

Mociute portretas
Nevaikstau po visa miesta ,bet prie Molo pereja labai nepatogi .zmones skuba pereiti beveik begte ,ko cia turetu lakstyti ,o dar su krepsiais,juk eina is dideles Maksimos , t.p. Senamiestyje ,perejoje prie Saukliu gt zmones speja pereiti tik puse ,o kita dali jau begte.Argi taip galima ?

Anonimas

Anonimas portretas
Šoferiams gerai, basiakams blogai

nu bet ir asilas autorius

nu bet ir asilas autorius portretas
nuvaziavau, paziurejau, visi pereina, bet vistiek kazkas nespetu...

Vytautas T.

Vytautas T. portretas
Kokios dar salelės. Jose stovėdamas pasijustum kaip Afganistane 1979 metais. Reikia pėstiesiems 25 sekundžių, kad oriai vaikščiotų perėjom.

telikas

telikas portretas
Ties vitebsku dar nieko, sviesaforas dega pakankamai laiko. O va savanoriu pr. ties mituvos sankriza - jau tragedija. As budamas jaunas, stumdamas vaikiska vezimeli, nespeju laiku pereiti. O tai ka tada kalbeti apie senyvus znonea,

Anonimas

Anonimas portretas
Jeigu eini per gatve tai BEK ir isivaizduok kad begi uz NATO okupantus (cia supis.tam patriotui) . Jeigu eini per gatve tai BEK ir isivaizduok kad tave vejasi NATO okupantas ir nori tave nusauti ar isprievartauti . (cia lietuviui NE vagiui, doram zmogui)

Anonimas

Anonimas portretas
Kas Morkūną puola?

Stasys

Stasys portretas
Kas čia per debiloidas tas joo?

As tai tikrai

As tai tikrai portretas
Nespeju pereiti. O kodel as tureciau begti ?

P.Morkūnas

P.Morkūnas  portretas
Jau nezino prie prisikabint tai sviesoforas kaltas.rusai nepuola

bliamba

bliamba portretas
O kas vel negerai? Visoj Lietuvoj kasmenisi vyksta "Begimai- uz NATO" ir pan... Daugiau reik begimu! Ir, tada, gatve galima bus "iveikti-pereiti-perbegti" ir- uz ..16 sekundziu!!:)

To salelė

To salelė portretas
Sakote , kad nespėjus pereiti galima pailsėt salelėj. Bet kad salelėj labai jau nesaugu stovėt vidury gatvės kai į abi puses pasipyla mašinos. Yra žabalių kurie net nemato salelių ir ant jų užlekia.

todėl

todėl  portretas
kad tokį laiką nustatė ratuoti, o ne pėstieji. Pastarieji jiems gyvenimo kliuvinys. Turi suspėti per tas 15 sek, o sekančio žalio signalo tepalaukia 60-90 sek, kaip yra prie Topolio. Žmonės neapsikenčia ir pamatę atvažiuojant troleibusą ar autobusą, bėga per raudoną, nes sulaukti žalio be prošvaisčių.

...

... portretas
Jau kaži kada Krabas BBD ant kauniečių padėjęs, na o tas keeras ant eismo konkolus kloja, jam pėstytis išvis ne žmogus. Juk Gimnazijos-Gertrūdos sankryžą NET ir greitam žmogui galima spėt pereiti TIK pradėjus eit per raudoną šviesą, o visur kitur - negi kokios taisyklės šizikams galioja? JUK tie rombai ant kelių - SAVIVALĖ, LYGIAI ta pati SAVIVALĖ sankryžose likviduot tas pagal Eismo taisykles PRIVALOMAS keturias perėjas ("Kelią pereiti leidžiama PAGAL važiuojamosios kelio dalies kraštą" - DEJA, ten kažkokios tvorelės). Ir vietoj to kad eit tiesiai, žmogus priverstas 3 (TRIS!) kartus kirst kelio važiuojamąją dalį (vargu ar tai saugu invalidams), ir prie kiekvieno tokio šviesoforo palaukt po 99'' (net ir daugiau, nes neiškart tie skaičiukai 'bėgt' pradeda)... o jei DAR nespėji iškart tos važiuojamosios dalies kirst, priverstas 'Saugumo salelėj' sustot, tai kelio perėjimas virsta 10' 'pasivaikščiojimu' dujų kameroj.

Brigita

Brigita portretas
Mieste pirmenybė teikiama pėstiesiems o ne transportui. Tai ne automagistralė. Bet kaip matyti, jau einama prie to. Sunkusis transportas gabens krovinius, juk sustoti ir laukti bus sudėtinga. Perėjos naikinamos, viskas galimai ruošiama proveržiui... O žmonės pamažu pratinami.

Senolis

Senolis portretas
Pilnai pakanka ,jei nemaigai telefono.

salele

salele portretas
per 2 eismo juostas per 16 sekundziu ir persliauzt galima, o jei sankryza platesne privaloma irengt saugumo salele, tad kito zalio metu pailsejus galima iveikt kitas 2 eismo juostas. tam ir rengiamos saugumo saleles kelyje,, kad nespejai, tai pailsek ir pereisi pailsejes kito zalio periodu

kaunietis

kaunietis portretas
Čia ne vienos perėjos problema. Yra gana daug tokių perėjų, kur pėstiesiems skirtas labai trumpas laikas, nors gatvė gana plati. Pvz. Savanorių pr. šalia "Dubingių" parduotuvės-jaunas žmogus turi gana sparčiai eiti, kad suspėtų. O jei senyvas, invalidas, ar su mažu vaiku-be šansų pereiti laiku. Laukti kol užsidegs žalia reikia tikrai gana ilgai, o pereiti turi vos ne bėgte.

Jau rašiau

Jau rašiau portretas
apie Partizanų ir Kovo 11-osios sankryžą, nesąmoningas perėjas, kurių viena visai panaikinta (užuot ėjęs tiesiai, pėstysis turi TRIS KARTUS pereiti gatves ir kaskart laukti ne po 16 sek, o po 5 min prie kiekvienos perėjos!), todėl vaikai, skubantys ryte į mokyklą, dažnai nepaiso šviesoforo ir lekia, nutaikę progą, prieš mašinas. Kodėl tam protingam stebėtojui nepasidairyti prie šitos sankryžos? Ar čia irgi pono Kero įsakymu panaikinta ketvirtoji perėja?

Vėtra

Vėtra portretas
Tik 16 sek. ir tų pačių vairuotojai negali išlaukti - važiuoja ant pėsčiųjų.

Dar nuo sovietinių laikų

Dar nuo sovietinių laikų portretas
Kauno savivaldybėje sėdi du nepaliečiami, nepakeičiami žmonės, tai Pakalniškis ir Keras. O! Jau gal 30 metų jie ten užsisedėjo ir niekas jų, šitų neišmeta, kaip musės iš barščių, ir neaisku kiek dar metų sedės.

Tas pats ir prie Molo

Tas pats ir prie Molo portretas
Tik ten nerodo sekundžių, neįdėtas laikrodis, bet ir ten sparčiai, beveik bėgant turi suspėt pereiti. Ponui Kerui, kuris sėdi nepakeičiamas 100 metų savivaldybėj, do lampačkį. Sakiau šitiem kurie prižiūri šituos šviesoforus iš Gatvių apšvietimo, tai žinot ką jie atsakė. Sako ne mes kalti, čia viską reguliuoja Keras, kaip jis mum pasako, mes taip ir sureguliuojam kad degtu , trumpai ar ilgai(čia liečia pėščiujų perėjas).

Jolanta

Jolanta portretas
Kaune prie Molo tikriausiai kokias 5 sekundes pėstieji turi pereiti gatvę, kažkas su tais eismo reguliuotojais netvarkoj...

Tai

Tai  portretas
Tai vadinasi natūrali atranka. Nespėjai - kaltink save.

Liepa

Liepa portretas
O kas nori vėl iš naujo laukti žalios šviedos Iš karto visi nori pereit

nežiniukas

nežiniukas portretas
o tai kokios cia bedos, juk yra salelės vidury. Gali palaukti kito žalio.

Pėstysis

Pėstysis portretas
O kaip pereiti per 16 s dvigubą perėją? T.y. 6 eismo juostų gatvė su žalia skiriamąja dalimi...per 16 s pereiti nebėgant neįmanoma !!! O tokių perėjų mieste tikrai nemažai ir eismas intensyvus, vairuotojai važiuoja ant kulnų, nesvarbu, kad aš taip pat turiu teisę užbaigti saugų gatvės perėjimą. Šviesoforai tikrai nesureguliuoti, pvz raudondvario pl. nors automobiliams dega raudona, pėstiesiems taip pat raudona, atliekamas tik kairysis posūkis į Raudondvario pusę. Pėstysis laukia dar vieno šviesoforo persijungimo, apsurdas stovėti ir laukti, kai nekliudydamas jokiai transporto priemonei galėtum saugiai pereiti gatvę

Albertas

Albertas portretas
Pritariu pėsčiojo nuomonei 99,99 proc.

Pėsčiasis

Pėsčiasis  portretas
Mandruoli (JooPrieš 7 minutes). Tik naaškink ką man daryti, o aš nesakysiu kur tau eiti. Seni žmonės, sergantys ir vaikai turi lakstyti kaip patrakę per perėjas, mat ponuliams ratuotiems, reikia greičiau lėkti. Įdomu kaip tu eisi per perėjas, kai pasensi ir automobilio nebegalėsi vairuoti? Prisimink ką tau sakau netolimoj ateityje ir tau teks kulniuoti koja už kojos, o vairuotojai tave patį tada keiks, kad negreitas.

TIKRAI TAIP

TIKRAI TAIP portretas
Klaipedoj pr Baltijos ziedo einant i Bangini normalus zmogus vos speja pereit,o neigalus ar vaikas neiveikia to atstumo per 16 sek

Joo

 Joo portretas
Perėja yra skubiam gatvės kirtimui, ne pasivaikščiojimui. 16 sek per akis nes visi spėjo pereiti gatvę. Tokių nespėjančių nebuvo. Jei kas nespės vairuotojas palauks. Reikia branginti ir vairutojų laiką, taupyti degalus, neteršti miesto oro. Nekreipti dėmesio į tokias neturinčio ką veikti sapaliones.

yra ivairių

yra ivairių  portretas
taip būtent kol žinutes eidami per perėjas parašo juk nebelieka laiko pereit o kur dar pokalbiai susitrugdo pasvajot o kol kokia bobutė vaikšto kaip per parka pasvajodama ar eit ar neit su dviračiu per perėja juk greičiau pervažiuot o pareigūnai nei vienas to nemato o kai vairuotojai telefonus minko ar net blakstienas dažosi važiuodamos tai čia dar gražiau kai pamačiau tokį bajarį apakau tik nespėjau telefono išsitraukt tikrai bučiau ikėles į facebooką

Stebėtojas

Stebėtojas portretas
Todėl, kad einant per perėją nereikia miegoti! Miegoti reikia namie, o ne gatvėje!

Nu jo

Nu jo portretas
Pas mus tik 10 s zalia dega... Nespeji pereit, kai raudona uzsidega... o jei koks diedukas ar bobute eina, tai jau ir ant galvos pradeda vaziuot...

16s

16s portretas
čia gal tik krabograde

as

as portretas
todėl,kad pėsčiomis vaikšto tik runkeliai, kam įdomios runkelių problemos ? net dviračių takai dažniausiai dvigubai platesni, jie toliau nuo gatvės triukšmo, ir, skirtingai nei pėsčiųjų takai, gražiai apvesti aplink kioskus ir autobusų stoteles, ko nepasakysi apie pėsčiųjų zoną

Tomas

Tomas portretas
Todėl kad tik Maxima apie viską ir visus pagalvoja
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių