Į Parodos kalną pirmasis troleibusas kilo su politikų dainomis ir eilėraščiais

Grįžti į straipsnį

laidabraukiui

laidabraukiui portretas
Skodos turi viena nebloga pliusa, kad vasara juose placiai galima atverti langus ir sudaryti atgaivinanti skersveji. O tuose naujuose yra kondiskes kurios niekad neveikia/nejungiamos, o praveriami langai maziukai ir tie nepilnai atsidaro (atsivercia ~60 laipsniu kampu). As nezinau ka tie galvoja kur uzsako naujus trulikus/autobusus, bet jei nejungia kondiskes, tai bent uzsako tegu su labiau ir didesniais praveriamais langais. Man tai gaila kad Silainiuose greiciausiai niekad nenuties truliku linijos, o visgi tai daugiausiai gyventoju turintis rajonas. Is esmes tai truliku transportas man labiau patinka nei autobusu, todel kad net ir senos skodos turi gera trauka, sparciau vaziuoja, plius ekologiska. Autikai, tai letapedziai, ypac seni.

A6

A6 portretas
Cirkas atvažiavo.

gintaras663

gintaras663 portretas
matosi dauguma komentuotoju visai nenutuokia kas yra troleibusas , kokia jo galia ir kaip jis veikia... ir sedi savo supuvusiose metalo laužuose, oi juoksiuos kai žiema jusu lušnos nevažuos o troleibusai jus lenks ir lenks.

rieda ratukai

rieda ratukai portretas
tai autobusai ar troleibusai Kaune prioritetas? turbut miesto vadas nebezino

parodu paroda!!!!

parodu paroda!!!! portretas
o konkes i kalna nebus? juk irgi ekologiska!!!

parodos kalno gyventoja Ramune

parodos kalno gyventoja Ramune portretas
O tai liko pinigu nuo Zalgirio remimo? per 8 metus tiek teisstenejom?

NA NA

NA  NA portretas
pasisekė ,troleibusui, nelijo ,nesnigo ir kelias, nuvalytas nuo lapų , ________,ateis žiema , apšerkšnys laidai ir gatvės prasidės potvyniai ,tada pažiūrėsim ar norėsis dainuoti ,ir eilėraščius deklamuoti ,ar poterius kalbėti ,kad padangų , sukibimas su gatve nepavestu , ,,,,sėkmės ar kupčinskas ir keras , tai supranta ,,,,,,,

fsd

fsd portretas
paziuresim kaip ziema jie i kalna iciuos.

2-ro

2-ro portretas
tai nereikėjo paleisti ekskursijoms po miestą.

Jonė

Jonė portretas
O pirmo maršruto troleibusai irgi išliks, ar juos išmes kaip musę iš barščių?

valioooooooooooooooooooooooooooooooooo

valioooooooooooooooooooooooooooooooooo portretas
valioooooooooooooooooooooooooooooooooo

Jura

Jura portretas
net verkt norisi kaip matai vejais paleidzemus milijonus-pamatysit kaip po ziemos pasakys kad sitie marsrutai nepasitvirtino.....

laidabraukis

laidabraukis portretas
O kada miestas planuoja senas "škodas" pakeisti?

negaliu

negaliu portretas
i ta buratina ziureti....greiciau ji nuboksuotu

Kaunietis - Paradoksui

Kaunietis - Paradoksui portretas
Nematau problemos, troleibusai ar ekologiški autobusai, svarbu, kad žmonėms patogu būtų. Visi miestai pirko autobusus. Skaitykite, domėkitės: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaunas/miesto-pulsas/i-kauno-gatves-isriedejo-ekologiski-autobusai-639753#.VC6kOle95bM

PARADOKSAS

PARADOKSAS portretas
ESAMA SITUACIJA yra tokia, kad nuo 2009 metų nuolat, metodiškai ir (mano manymu) TYČIA yra mažinamas troleibusų skaičius, kartu mažinant ir keleivių vežimo troleibusais apimtis, troleibusų maršrutų dubliavimo autobusų maršrutais būdu. O kur dar sprendimus galinčių priimti asmenų jau girdimi kalbėjimai, kad panaikinus troleibusų eismą Panemunėje, jų ten ir nebereikia, kad nutraukus troleibusų eismą Raudondvario plentu, jų nereikės ir tenai, o po to nuo troleibusų, matomai, bus „vaduojami“ ir Petrašūnai. Tad šiandieninė Mero kalba naujos linijos atidarymo proga - mano įsitikinimu - galėtų būti vertintina tik – pavyzdžiui - kaip anksčiau nepataisomai sudaužytam automobiliui šiandieną naujas padangas įsigijusio asmens puikavimasis naujuoju savo pirkiniu. KTVPS pirmininkas

PARADOKSAS

PARADOKSAS portretas
bet naujos linijos tiesimas ir šiandieninis iškilmingas jos atidarymas - mano įsitikinimu - yra ne siekio plėtoti ekologišką transportą įrodymas, bet blefas, melagystė ir dūmų uždanga, siekiant paslėpti tikrąjį kėslą, t.y. viešai nedeklaruojamą bet aiškiai numanomą sprendimą IŠGUITI TROLEIBUSUS IŠ KAUNO MIESTO, išguiti juos visiškai ir tai padaryti per įmanai trumpesnį laiką. 2010 metais LR Vyriausybė iš Europinių fondų skyrė Kauno miestui 20 mil. Lt ekologiško transporto plėtojimui. Savivaldybei reikėjo pridėti tik 3 mil Lt. Ir visi visuotinai visiems kalbėjo, jog šie pinigai bus panaudoti naujų TROLEIBUSŲ, kaip pačių ekologiškiausių transporto priemonių, pirkimui. Tačiau 2011 sausio mėnesyje anuometinė Konservatoriškoji Kauno miesto tarybos dauguma su meru Andriumi Kupčinsku priešakyje nusprendė skirti lėšas tik troleibusų linijos į Parodos kalną tiesimui, o pirkti ne troleibusus, bet autobusus.

edvinasxxx

edvinasxxx portretas
anksciau zadejo, kad bus paleisti troleibusai i Silainius, bet ju taip ir nesulaukeme. Gaila, kad Kaunas neturi gero seimininko - mero

Pensininkui

Pensininkui portretas
http://www.stops.lt/kaunas/#plan//map

Dziugaujantis

Dziugaujantis portretas
NUOSTABI ZINIA! PUIKUS MARSRUTAI!

Pensininkas

Pensininkas portretas
Gal kas zino kaip is Jotvingiu gtv. pasiekti Prisikelimo baznycia.Kokiu autobusu vaziuot ar mikro.Aciu

Nustebino

Nustebino portretas
Kupčinskas nustebo, kad naudojimasis visuomeniniu transportu mokamas?

Komentaras

Komentaras portretas
Su 2 troleibusų maršrutu sugrybavo

Eiguliai

Eiguliai portretas
Baisu - laukėm ir sulaukėm blogiau. 2-o marštuto troleibusu galėjo EIGULIAI greit pasiekti Žaliakalnį ir Pilies rajoną, tai buvo vienintelė galimybė pasiekti Pilį, dabar jos netekome, 2 troleibusas suks aplinkinius ratus,pasiekti iš Stoties Eigulius pirmiausia apvažiuosi visą Centrą, Pilį ir tik tada link Eigulių. Eigulių vaikai važiuoja į Jablonskio, Saulės gimnazijas, nes Eiguliuose TIK pagrindinės mokyklos, dabar jie tam sugaiš daugiau laiko. SAVIVALDYBEI reikėjo palikti seną 2-ą maršrutą, o įvesti naujus.

Galerijos

Daugiau straipsnių