„Žalgirio“ arenoje neįvykęs renginys pasėjo nežinią: o jei scenarijus kartosis?

Kai į rudenį buvo perkeltas praėjusį pavasarį Kauno „Žalgirio“ arenoje turėjęs įvykti XX amžiaus choreografijos genijaus Moriso Bežaro sukurtos baleto trupės pasirodymas, bilietus nusipirkusius žiūrovus iki šiol kamuoja nežinia. Ar nebus taip, kad renginys neįvyks ir antrą kartą?

Pusmetis – tiek laiko skiria dvi to paties dar neįvykusio „Béjart Ballet Lausanne“ pasirodymo datas. Pažadai, praėjusį balandžio mėnesį žiūrovus nustebinti ketvirtį amžiaus publiką žavinčios M. Bežaro sukurtos baleto trupės scenoje kuriamu šokio menu, subliuško. O įsigijusiems bilietus į renginį kainavo nemažai įtampos.

Pinigus atgavo ne iš karto

Paaiškėjus, kad numatytą pavasario datą „Béjart Ballet Lausanne“ Kauno „Žalgirio“ arenoje neįvyks, žiūrovai turėjo du pasirinkimus – atgauti už bilietus sumokėtus pinigus arba į renginį atvykti po pusmečio – spalio 22 dieną. Kai kuriems, nusprendusiems pasirinkti pirmąjį variantą, procedūra gerokai apkarto.

Organizatorių nuotr.

Socialiniame tinkle komentavę internautai, teigė jog atgauti už bilietus sumokėtus pinigus ne taip lengva.

„Parašiau bilietus platinusiems bilietai.lt atstovams keturis elektroninius laiškus, į kuriuos negavau atsakymo. Vėliau paskambinusi trumpuoju informacijos telefonu, užregistravau skundą, kad negrąžina pinigų“, – gegužės pabaigoje esamą nepatogią situaciją feisbuke aprašė moteris.

Kaip portalui kauno.diena.lt sakė bilietai.lt atstovas Alius Karablikovas, pinigai už bilietus pirkėjams buvo grąžinti iškart po to, kai paskelbta nauja minėto renginio data. Pašnekovas neslėpė – šiek tiek luktelėti teko. Tačiau, pasak jo, atgauti pinigus už bilietus pasirinko virš 300 žmonių. Tai – esą tik nedidelė dalis visų pirkusiųjų. Kiti nusprendė, jog M. Bežaro sukurtos baleto trupės pasirodymo Kauno „Žalgirio“ arenoje lauks iki rudens.

Žada, kad renginys įvyks

Žurnalistams susisiekus su garsiojo choreografijos genijaus sukurta baleto trupe paaiškėjo, jog „Béjart Ballet Lausanne“ pasirodymas Kaune neįvyko dėl techninių priežasčių.

Yra daugybė organizatorių, su kuriais dirbti atsisakome, manydami, jog tai – lankytojams rizikingi renginiai.

„Renginio datos perkėlimas priklausė ne nuo mūsų, taip nusprendė estų organizatorius „Euroshow Group OÜ“. Tačiau tvarkaraštyje spalio 22 dieną tikrai įrašytas pasirodymas Kauno „Žalgirio“ arenoje, – patikino elektroniniu paštu į laišką atrašę atstovai ir dėl tikslesnio paaiškinimo, kodėl buvo perkelta baleto trupės pasirodymo data, patarė kreiptis į prodiuserį. Tačiau išsiuntus laišką pastarajam adresatui, atsakymo taip ir nesulaukta.

Užtaria organizatorius

„Atsižvelgdami į turimas galimybes, mes maksimaliai tikriname atsiliepimus apie kiekvieną organizatorių, su kuriuo pasirenkame bendradarbiauti. Ieškome informacijos apie jo veiklą ne Lietuvoje. Neslėpsiu, yra daugybė tokių, su kuriais dirbti atsisakome, manydami, jog tai – lankytojams rizikingi renginiai. Tačiau „Euroshow Group OÜ“ – didžiausias renginių organizatorius Pabaltijo šalyse. Jo istorijoje yra begalė sėkmingų renginių“, – kalbėjo bilietai.lt atstovas A. Karablikovas.

Jo teigimu, esą net ir renginių asams kartais pasitaiko nenumatytų situacijų, kai ne viskas priklauso vien nuo jų. Pašnekovas tikino esąs tikras, kad „Euroshow Group OÜ“ – patikimas organizatorius ir pirkėjų neapgaus, nes su juo bendradarbiaujama ne pirmą kartą. Kartu esą jau teko dirbti planuojant renginius ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje, Estijoje bei Baltarusijoje. „Žinoma, negalime garantuoti, kad vienas ar kitas renginys tikrai įvyks. Tačiau pastebime, kad pramoginėje rinkoje negrįžtamai atšaukiama tik labai nedidelė renginių dalis“, – akcentavo bilietai.lt atstovas.

Organizatorių nuotr.

Patarė, kaip elgtis

„Vartotojams visuomet patariame ieškoti informacijos apie renginio organizatorių, tam, kad būtų įsitikinta, ar jis patikimas. Jei, tarkime, renginys atšaukiamas ne pirmą kartą, rekomenduojame rinktis kito organizatoriaus renginį“, – sakė Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus vyresnioji patarėja Giedrė Nenartavičiūtė.

Pašnekovė pabrėžė, kad vartotojai, susidūrę su situacija, kai norimi atgauti sumokėti pinigai už perkeltą ar neįvykusį renginį, pirmiausia turėtų kreiptis į organizatorių, kuris nurodytas ant bilieto, o vėliau ir į bilietų platintoją. Tuo atveju, jei palankaus kompromiso minėtomis priemonėmis pasiekti nepavyksta ir per 14 dienų nesulaukiama atsakymo, pagalbos ranką ištiesia VVTAT atstovai.

„VVTAT priima privalomus sprendimus ginčo šalims. Jei nė viena iš jų nesikreipia į teismą, pinigai gali būti išieškomi per antstolį“, – teigė G. Nenartavičiūtė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių