„Aura“ atveria Pandoros skrynią

– Kokią įtaką spektaklio formai darė šokėjai, su kuriais dirbote?

– Choreografas visuomet atsakingas už žmones, su kuriais dirba, tad visada norisi, kad šokėjai galėtų kuo daugiau atsiskleisti. Viena mano užduočių yra pasiekti, kad žiūrovai atlikėjus scenoje galėtų įsimylėti. Man pačiai nuostabu, kiek daug šiame darbe lėmė dvi šokėjos – Gyeong Jin Lee ir Oksana Griaznova. Pamačiau Gyeong Jin nuolankų grožį. "Grožį dėvi kaip šypseną tarp ašarų", – sako P.P.Pasolini. Oksanos grožis yra stiprus ir nepaklūstantis. Galėčiau sakyti, kad "Pandora" gimė iš šių dviejų moterų, kurių buvimas scenoje man padėjo suformuluoti temą. O trys vaikinai mane stebino savo muzikalumu, intuicija ir intelektu.

– Kaip jūsų spektaklyje atsirado "Kaunas ZOO" muzikantai ir kaip sekėsi bendradarbiauti?

– Su Arūnu Perioku, Mindaugu Borisa ir Ignu Andriuškevičium susipažinau per Gražvydą Kardoką, ne kartą savo balsu esu prisijungusi prie jų muzikinių improvizacijų. Kai jie groja, mano gyslomis kraujas ima tekėti greičiau. Tai puikūs muzikantai, kurie ateityje kurs šiuolaikinę Lietuvos muziką. Šokis jiems – nauja sritis, mes kartu ieškojome, kaip sukurti muziką šokio spektakliui. Šnekėjomės labai intuityviai, jie improvizavo repeticijų metu, per pirmąją premjerą "Aura+" erdvėje grojo gyvai ir dabar įrašo garso takelį.

– Ką jums reiškia dirbti čia, Kaune, "Ant AUROS batuto"?

– Grįžusi jaučiuosi savo vietoje. Turiu darbo patirtį su labai skirtingais Europos kūrėjais, galiu ją perduoti dirbantiesiems čia. Džiaugiuosi, kad "Aura" man suteikė sąlygas kurti. Premjeros metu supratau, kad ryšys su Lietuvos publika man yra ypatingas – čia galimi nuoširdūs ir betarpiški bioenergetiniai mainai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

na bet fizionomijos visų

na bet fizionomijos visų portretas
kaip po žolės seanso.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių