Klausimas specialistui


2008-09-19
Kaunietė Audra Lebedzinskienė
Klausimas specialistui

Dažnai apsiperku parduotuvėse "Maxima", šią savaitę užsukusi į "Maximą" Kauno "Akropolyje" pastebėjau iškabas apie naujausią akciją – buvo skelbiama apie didžiules nuolaidas dirbtinėms gėlėms ir žvakėms. Prisikroviau pilną krepšį šių prekių, nes artėja Vėlinės.

Atsiskaičiusi už prekes žvilgtelėjau į čekį ir pastebėjau, kad šioms prekėms nuolaida nebuvo pritaikyta. Suskubau nueiti prie informacijos skyriaus. Ten jau būriavosi eilė nepatenkintų pirkėjų, kurie taip pat buvo apgauti – laukiau pusvalandį, kad galėčiau grąžinti prekes. Kodėl prekybininkai taip apgaudinėja? Ar jie tikisi, kad žmonės nepasižiūrės į čekį ir sumokės didesnę kainą?

Atsako Prekybos tinklo "Maxima" atstovė spaudai Renata Saulytė:

– Iš tiesų šią savaitę daugelyje prekybos centrų buvo pastebėti apskaitos sistemų sutrikimai. Jūsų skaitytoja, kaip ir kai kurie kiti kauniečiai, tikriausiai bandė įsigyti dirbtinių gėlių ir žvakių antradienį ryte. Dėl klaidos sistemose nė vienai akcijos prekių tuo metu nebuvo taikomos nuolaidos. Informacinių technologijų darbuotojams pavyko pašalinti gedimą tik prieš pietus, todėl nuolaidas akcijos prekėms pradėjome taikyti tik popiet. Salės darbuotojai ir kasininkai perspėjo pirkėjus apie iškilusius techninius nesklandumus, visiems buvo siūloma grąžinti prekes, jeigu jie nepageidauja jų pirkti ankstesne kaina. Jeigu pirkėjai pastebi, kad salėje užrašyta viena kaina, o čekyje – didesnė, prašome jų kreiptis į informaciją, kur padengsime kainos skirtumą bei išmokėsime kompensaciją – 5 litus.