Konkurencijos taryba kai kurias šalies mėsos perdirbimo įmones įspėjo už tai, kad jos reklamavo maisto produktus vaikams.
Konkurencijos taryba nusprendė, kad Reklamos įstatymą pažeidė bendrovių "Biovela", "Daivida", "Delikatesas", "Utenos mėsa", "Kumpio kremas vaikams", "Vigesta", Klaipėdos mėsinės, Krekenavos agrofirmos, Kužių agroįmonės gaminių – dešrelių, paštetų, virtos dešros, esą skirtų vaikams, – reklama.
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba Konkurencijos tarybai buvo nurodžiusi, kad kai kurie gaminiai vaikams savo sudėtimi iš esmės nesiskyrė nuo kitų mėsos gaminių.
Bendrovėms "Biovela", "Delikatesas", "Utenos mėsa", "Vigesta" ir Krekenavos agrofirmai skirti įspėjimai, jos įpareigotos nutraukti klaidinamą reklamą.
Konkurencijos taryba taip pat rekomendavo Sveikatos apsaugos ministerijai bei Valstybinei maisto ir veterinarijos tarnybai nustatyti tvarką, kaip turėtų būti ženklinami maisto produktai, skirti vyresniems nei trejų metų vaikams.
"Daivida", Klaipėdos mėsinė, Kužių agroįmonė, suėjus senaties terminui, nuobaudų nesulaukė – atsižvelgta į tai, kad bauda gali būti skiriama ne vėliau kaip per vienus metus nuo reklamos rodymo paskutinės dienos.
Konkurencijos taryba atliko tyrimą iš viso dėl trylikos šalies mėsos perdirbimo įmonių, kurios reklamavo vaikams skirtus gaminius. Tyrimas pradėtas pernai balandį.
Ištyrusi dar penkių bendrovių – Kaišiadorių paukštyno, R.Markvėno įmonės, "Samsono", "Tauragės maisto" ir Vilniaus paukštyno – reklamas taryba pareiškė, kad jos įstatymo nepažeidė.
Naujausi komentarai