Buitinės technikos centras vilios žaidimais ir kava


2007-04-21
Saulius TVIRBUTAS
Buitinės technikos centras vilios žaidimais ir kava

Kauno „Akropolyje“ oficialiai pristatytas moderniausias šalyje ir didžiausias mieste „Elektromarkt“ prekybos centras.

3 tūkst. kv. metrų ploto salėje išdėstyta daugiau kaip 10 tūkst. pavadinimų elektronikos ir buitinės technikos prekių.

Bendra jų vertė – daugiau kaip 7 mln. litų.

Naujasis prekybos centras įrengtas kartu su italų rinkodaros įmone „MGM Store Solutions“, kuri kelis dešimtmečius teikia konceptualius sprendimus elektronikos prekių mažmenininkams.

Pasak „Elektromarkt“ rinkodaros vadovo Irmanto Viliūno, parduotuvėje bus nuolat pristatomos technologijų naujovės, lankytojai galės nemokamai naudotis internetu, išbandyti kompiuterinius žaidimus, klausytis muzikos, žiūrėti filmų epizodus. Taip pat pirkėjai bus vaišinami itališka kava. „Norime, kad lankytojai čia jaustųsi jaukiai, be įsipareigojimų ką nors pirkti“, - teigė I.Viliūnas.

„Elektromarkt“ generalinio direktoriaus Ruslano Šaraškino teigimu, bendrovės tikslas - modernizuoti parduotuves visoje Lietuvoje. „Šalyje susiformavo tradicija, kad moderniausi sprendimai dažnai sutelkiami sostinėje, manant, kad pirkėjai Vilniuje yra reikliausi. Mūsų tikslas - modernizuoti visą prekybos tinklą, įdiegti Europos standartus, kurie pateisintų išprususių ir inteligentiškų Kauno pirkėjų lūkesčius“, - sakė jis. Visus šešiolika prekybos centrų šalyje „Ekektromarkt“ pagal naują koncepciją žada modernizuoti iki šių metų pabaigos.

„Elektromarkt“ užima apie 20 proc. buities technikos rinkos Lietuvoje. Įmonė atstovauja pasaulyje tokioms žinomoms kompanijoms kaip LG, „Philips“, „Sony“, „Samsung“, „Panasonic“, „Sharp“, „Canon“, „Apple“, „Whirlpool“ ir kitoms.