„Jei klientas jau apmokėjo nekorektišką sąskaitą, o tokių klientų yra apie 100, tokiu atveju permoka gali būti užskaityta kito mėnesio sąskaitoms padengti arba grąžinta kliento prašymu“, – komentare BNS teigė L. Beganskienė.
Ji pridūrė, kad kitiems klientams nieko daryti nereikia, teisingą sąskaitą jie jau gavo arba gaus ne vėliau, kaip iki antradienio.
Pasak L. Beganskienės, dalis klientų susidubliavusias sąskaitas už suteiktas paslaugas gavo dėl techninės sistemos klaidos.
„Taip nutiko, nes sistema duomenis iš duomenų mainų platformos (angl. data hub) paėmė du kartus. Klaidą pastebėjome operatyviai, nekorektiškos sąskaitos anuliuotos, suformuotos teisingos ir jau išsiųstos klientams“, – komentare BNS teigė L. Beganskienė.
Anot jos, sistema yra automatizuota, kaskart paėmus duomenis, vykdomas patikrinimas, kurio metu per kelias valandas ir buvo pastebėta klaida, procesas buvo sustabdytas ir ištaisytas.
Klientai savitarnoje dar tą pačią dieną matė teisingas sąskaitas ir mokėtinas sumas, o „Ignitis“ apie tai informavo klientus.
Siekiant, kad tokia situacija nepasikartotų, po sąskaitų formavimo bendrovė nuo šiol atliks papildomą patikrinimą.
(be temos)
(be temos)
(be temos)