„Iki nutiesiant europinės vėžės („Rail Baltica“ – BNS) geležinkelį, kartu su partneriais iš Latvijos ir Estijos sutarėme pasiūlyti optimaliausius sprendimus keliauti traukiniais tarp trijų Baltijos šalių (...). Siūlome keleiviams keliauti su vienu persėdimu“, – pranešime sakė „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.
Pasak jos, visų vežėjų tikslas – tiesioginis maršrutas maksimaliai sutrumpinant kelionės laiką.
Prieš mėnesį pristatytas kasdienis maršrutas Vilnius–Talinas iki šiol turėjo du sustojimus – Rygoje ir Latvijos bei Estijos pasienio mieste Valgoje. Tačiau, „LTG Link“ pasirašius sutartį dėl traukinio nuomos su Latvijos traukinių operatore, traukinys, vykdęs maršrutą iki Rygos, nuo šiol tęs kelionę iki Valgos, kur numatytas vienintelis persėdimas.
„LTG Link“ nuotr.
Anot LTG, kelionės trukmė nepasikeis – ji truks apie 10 valandų, ji gali būti sutrumpinta tuomet, kai bus peržiūrimi ir derinami nauji metiniai traukinių tvarkaraščiai, įsigaliojantys metų pabaigoje.
Traukiniai šiuo maršrutu vyksta kasdien: iš Talino jie išvyks 10.25 val. ir į Vilnių atvyks 21 val., o iš Vilniaus išvyks 7.05 val. ir Taline bus 17.35 val., standartinė kelionės kaina – 39 eurai.
„LTG Link“ nuotr.
Jungtis taip pat leidžia traukiniais pasiekti antrą didžiausią Estijos miestą Tartu.
Numatoma, kad 2030 metais užbaigus „Rail Baltica“ projektą, sujungiant Baltijos šalis su Europa, kelionė tarp Vilniaus ir Talino truks mažiau nei 4 valandas.
(be temos)
(be temos)
(be temos)