Apsilankymas meno parodoje vis dažniau nebereiškia vien tik žiūrėjimo į meno kūrinius. Neretai parodose pasitelkiami įvairūs į to meto dvasią padedantys įsijausti apšvietimo, aplinkos kūrimo ar interaktyvūs sprendimai, apie kūrinius pasakoja gidai. Svarbiausia, kad tokie sprendimai jau taikomi ne tik užsienyje, bet ir Lietuvoje.
Žmogus trokšta stiprių emocijų, pojūčių, naujų patirčių, tačiau realybėje ne visi jo norai gali būti patenkinti. Šiuolaikinės technologijos gali sukurti galimybes patirti, išgyventi tai, kas iš tiesų neįmanoma. Būtent todėl virtualybė taip žavi, jaudina, kelia smalsumą.
„Facebook“ reikalų informatorė Frances Haugen trečiadienį pareiškė, kad yra „labai susirūpinusi“ dėl bendrovės planų kurti „metavisatą“ – virtualios realybės interneto versiją – dėl privatumo problemų.
Ar kada susimąstėte, kuo tikrai negalėtumėte patikėti? Gyvename iš tiesų įdomiu laiku, kurį mąstytojai vadina posttiesos epocha. Tai laikas, kai teigiame nebetikintys niekuo, bet kartu galime patikėti viskuo. Kadais gaudavę santykinai patikrintą ir saikingą informaciją tik iš tokių šaltinių kaip laikraščiai, radijas ar televizija, dabar per internetą maudomės šniokščiančiame informacijos Niagaros krioklyje. Jo pursluose maišosi tikros ir netikros naujienos, žmonių saviraiška ir politinės manipuliacijos, mokslas ir konspiracijų teorijos.
Klaipėdos regiono kūrybinių industrijų asociacija ėmėsi drąsios iniciatyvos perkelti lietuvių drabužių dizainerių kūrinius į virtualiąją realybę ir sudaryti galimybę žiūrovams VR žiūriklio pagalba pasinerti į pristatymą ir būti veiksmo centre – tereikia išmanųjį telefoną įstatyti į VR žiūriklį, kurį galite pasigaminti patys, ar užsisakyti internete. VR vaizdo klipai buvo nufilmuoti naudojant 360 laipsnių kameras, todėl žiūrovas iš tiesų atsiduria pačiame pristatymo centre ir mato viską aplink save.
Perkeltas iš pavasario į rudenį, rugsėjo 10–13 dienomis Klaipėdoje įvyks jau šeštasis tarptautinis animacijos ir videožaidimų festivalis „BLON“. Šiais metais festivalis žiūrovus pasitiks keliose uostamiesčio erdvėse ir pasiūlys pamatyti geriausius animacinius filmus, videožaidimus bei tapti išskirtinės virtualios realybės parodos dalyviais.
Japonija, Filipinai, Kongas, Malaizija, Singapūras, Nepalas, Kuba – tai keletas tolimų šalių, kurių kasdienybės akimirkos užpildo Kauno fotografijos galerijos erdvę, kurioje vyksta fotomenininko, vieno pirmųjų Lietuvos alpinistų Romualdo Augūno personalinė paroda "Romualdas Augūnas. Fotografijos".
Popiežiaus Pranciškaus vizito proga Vilniuje padedant technologijoms žymusis Dievo Gailestingumo paveikslas įgaus dar nematytą virtualų pavidalą. Vilniaus arkivyskupas Gintaras Grušas ir apaštališkasis nuncijus Pedro Lopezas Quintana tapo pirmaisiais, kurie svarbiojo vizito išvakarėse išvydo, kaip virtualioje erdvėje „atgyja“ milijonų pasaulio katalikų branginamas Vilniaus paveikslas.
Neseniai pasklido žinia, kad režisierės Kristinos Buožytės ir prodiuserio Vitalijaus Žuko virtualios realybės (VR) filmas „Angelų takais“, atgaivinantis Mikalojaus Konstantino Čiurlionio kūrybą, atrinktas į Venecijos kino festivalio oficialią VR konkursinę programą. Susisiekėme su filmų „Kolekcionierė“ (2008) ir „Aurora“ (2012) autore siekdami sužinoti, kas tas VR projektas apskritai, kaip VR filmas kuriamas, žiūrimas ir kokia viso to ateitis.