Vakarų Europos uostų krova šiemet sparčiai kyla, tačiau rytinės Baltijos uostuose ji toliau slenka žemyn – šie uostai tapo ES ir Rusijos priešpriešos zonomis.
Jei baltarusiškų krovinių gabenimas per Klaipėdą mažėtų, uosto nuostolius galėtų kompensuoti ES ir kroviniai iš Ukrainos. Tokius scenarijus svarsto Seimo Ekonomikos komiteto pirmininkas. Penktadienį komitetas dalyvavo išvažiuojamajame posėdyje Klaipėdoje.
Nuo gegužės 1 d. įsigalioja naujos Aplinkosaugos įstatymų nuostatos, pagal kurias pramonės ir uosto krovos bendrovėms bus taikomi griežtesni reikalavimai.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas sako, kad 2020 metai krovos požiūriu Klaipėdos uostui buvo itin sėkmingi – uoste pakrauta rekordinis skaičius – 47,74 mln. tonų – krovinių.