BMW pristato vieną laukiamiausių šių metų automobilių – galingąjį M5. Dar 1984-ais metais pristatyta pirmoji modelio karta derino prabangaus verslo klasės sedano ir greito bei galingo sportinio automobilio bruožus.
Kiekvieną kartą, kai BMW pristato naują M5 modelio kartą, visų automobilių mėgėjų akys padidėja, o širdys ima plakti greičiau, nes tai vienas ikoniškiausių visų laikų bavarų modelių. Šį kartą visos juslės paaštrės dar labiau nei įprastai, nes nuo šiol M5 bus siūlomas ir su visų varančiųjų ratų „M xDrive“ pavara, kuri užtikrins dar didesnes emocijas vairuojant šį galingą, bet praktišką ir prabangų sedaną.
Galingiausias ribotos serijos „BMW M5“ sedanas „30 Jahre M5“ pasieks ir Lietuvą
Pažymėdamas legendinio sportinio sedano BMW M5 30-ties metų jubiliejų, „BMW M“ padalinys pristatė ribotos serijos automobilio versiją – „30 Jahre M5“. Jubiliejinę M5 versija varys 4,4 litro darbinio tūrio V8 variklis, kuris išvysto 600 AG. „30 Jahre M5“ bus ne tik galingiausias visų laikų „BMW M5“, bet ir apskritai galingiausias „BMW M“ padalinio automobilis istorijoje.
Viso bus išleista tik 300 vienetų „30 Jahre M5“ modelių, jų gamybą numatyta pradėti nuo liepos
BMW Frankfurto Tarptautinėje automobilių parodoje pristatys penktąją M5 kartą.
Automobilyje sumontuotas naujas priekinis aptakas su didelėmis oro paėmimo angomis, 19 colių ratlankiais ir keturiais išmetamaisiais vamzdžiais – gamintojo manymu to turėtų pakakti pabrėžti sportiškumui.
Pirmtako V10 variklis buvo išsiųstas į pensiją ir pakeistas 4,4 litro darbinio tūrio V8 560 AG varikliu su dviguba turbina.
Per 4,4 sekundės pasiekiamas 100 km/val. greitis, o maksimalus greitis apribotas ties 250 km/h.
Užsisakius “M Driver’s Package” komplektaciją automobiliu galim
Iki šiol BMW sportinių automobilių padalinys M Division kūrė tik tradicinius šiai markei modelius su užpakaliniais varančiaisiais ratais.
Tačiau dabar, tikriausiai norėdami atsakyti į konkurento Audi gaminamą RS5, bavarai ruošiasi išleisti M5 su visais varančiaisiais ratais.
Konceptinis šio modelio variantas jau parodytas Šanchajuje.
Nuo bazinio 5- serijos modelio jis skiriasi agresyvesniu priekiu bei reljefine durų linija.
Serijiniame modelyje bus visų ratų pavara su intelektualia mova, perskirstančia variklio galią tarp ašių.
Po kapotu rasime benzininį V8 4,4 l