- Skaitytojas [2]
- [3]
- [3]
- Teksto dydis:
- Spausdinti [4]
Gruodžio viduryje pirkau automobiliui akumuliatorių, dabar praėjus mėnesiui nuo pirkimo datos esant žemai lauko temperatūrai aš mašinos neužkuriu, nes akumuliatorius neprasuka variklio, jis yra su defektu.
Aš nuvažiavau pas pardavėją, kur pirkau akumuliatorių, ir paaiškinau kas nutiko, pardavėjas nusiuntė mane į garantinio aptarnavimo centrą ir šių akumuliatorių platintoje Lietuvoje kuris yra Raudondvario plente 116.
Ten man pasakė, kad pasikraučiau savo pirktą akumuliatorių arba palikčiau jiems, kad pakraus jie. Tada aš ir sakau: "Duokit man kita akumuliatorių ir imkit manąjį. Man atsakė, jog pakeitimui kito akumuliatoriaus neduos, nes neturi, tada sakau, bet man reikalinga mašina aš negaliu laukti parą, kol jūs pakrausite manąjį akumuliatorių. Duokit man naują, tačiau naujo negavau."
Nors servisas ir nustatė, kad akumuliatorius su defektu ir praėjo tik mėnuo laiko nuo pirkimo datos ir akumuliatorius turi garantinį dvejiems metams. Ką man patarsite daryti su tokiais nesąžiningais verslininkais?
Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos Kauno skyriaus vyriausiasis valstybinis inspektorius Ričardas Vagusevičius:
Įsigijęs netinkamos kokybės prekę vartotojas su pirkimo dokumentu - kvitu turi kreiptis į pardavėją. Jei prekė defektuota, asmuo gali reikalauti, kad pardavėjas ją pakeistų tinkamos kokybės preke, sumažintų prekės kainą, per sutartą terminą be papildomo mokesčio pašalintų prekės trūkumus arba atlygintų išlaidas, kurias vartotojas patirs šalindamas prekės defektą. Pirkėjas taip pat turi teisę vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Kilus nesutarimams tarp pardavėjo ir pirkėjo, pastarasis savo reikalavimus pardavėjui turi pateikti raštu, o šis, gavęs raštišką kreipimąsi, ne vėliau kaip per tris darbo dienas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją arba kitą įgaliotą instituciją. Beje, pastaruoju metu padaugėjo vartotojų, kurie į mūsų inspekciją kreipiasi ne tik dėl defektuotų, bet ir dėl nepatikusių prekių.
Tarkime, žmogus nepatenkintas atliktu automobilio remontu. Tokiais atvejais labai sunku įrodyti, kuri pusė teisi. Vieni neprisipažins, kad blogai atliko darbą, kiti - kad nori pasipelnyti iš verslininko.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Galerijos [6]
Nuorodos:
[1] https://kauno.diena.lt/%2Bdocument.location.href%2B
[2] https://kauno.diena.lt/autoriai/skaitytojas
[3] javascript://;
[4] https://kauno.diena.lt/print/263346
[5] https://kauno.diena.lt/zymes/skaitytojo-laiskas-0
[6] https://kauno.diena.lt/galerijos
[7] https://kauno.diena.lt/galerijos/vaizdai/lyga-vilniaus-zalgiris-alytaus-dainava-40-1171245
[8] https://kauno.diena.lt/galerijos/vaizdai/atminimo-lenta-h-perelsteinui-1171137
[9] https://kauno.diena.lt/galerijos/vaizdai/vilniuje-g-kirkilo-laidotuves-1171125
[10] https://kauno.diena.lt/galerijos/vaizdai/sestoji-resc-ciklo-su-kandidatais-i-lietuvos-prezidentus-diskusija-1171030
[11] https://kauno.diena.lt/galerijos/vaizdai/vilniuje-atsisveikinama-su-g-kirkilu-1170920
[12] https://kauno.diena.lt/galerijos/vaizdai/lietuvoje-prisnigo-1170905
[13] https://kauno.diena.lt/galerijos/vaizdai/balandzio-menesio-kauno-tarybos-posedis-1170895
[14] https://kauno.diena.lt/galerijos/vaizdai/pirmieji-prezidento-rinkimu-kandidatu-debatai-1170836
[15] https://kauno.diena.lt/galerijos/vaizdai/econovus-teritorijoje-kilo-gaisras-1170704
[16] https://kauno.diena.lt/galerijos/vaizdai/slabdriba-kaune-1170702