- Milda Skiriutė [2]
- [3]
- [3]
- Teksto dydis:
- Spausdinti [4]
Geležinkelininkų planai sumažinti krovos darbus uostamiesčio centre stringa. Nesulaukę miesto valdžios pritarimo, jie žada lėšas, skirtas Klaipėdos mazgo modernizavimui, panaudoti kitiems projektams.
Bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Plėtros departamento direktorius Virgilijus Jastremskas tvirtino, jog geležinkelio mazgo modernizacija jau vykdoma. Šiuo metu vykdoma „Draugystės“ geležinkelio stoties rekonstrukcija, netrukus prasidės ir Rimkų.
Įmonė „Lietuvos geležinkeliai“ siekia rekonstruoti Pauosčio kelyną. Čia būtų nuo 850 iki 1050 metrų prailginti keliai ir įrengti keturios naujos trasos. Tam reikėtų iškirsti 5,5 hektaro miško.
„Šalia geležinkelio turi būti apsaugos zona, kad medžiai neužvirstų ant bėgių“, – teigė vadovas.
Anot V.Jastremsko, atlikus minėtus darbus, sumažėtų apkrovos Klaipėdos geležinkelio stotyje. Kroviniai būtų gabenami tiesiai į uostą. Jų apkrovimas miesto centre sumažėtų 30-50 proc. Šiuo metu Klaipėdoje esančio geležinkelio mazgo galingumas apie 50 mln. tonų per metus.
„Per miesto centrą važiuotų mažiau traukinių. Būtų mažiau triukšmo. Kadangi daugiausia čia gabenama nafta, gyventojai nebekentėtų nuo nemalonių kvapų, sumažėtų gaisrų pavojus“, – pabrėžė direktorius.
Vykdydami pirmąjį darbų etapą, geležinkeliečiai pasiryžę pasodinti žaliąją juostą šiaurės rytinėje Klaipėdos stoties dalyje. Antrojo etapo metu geležinkeliečiai pasiryžę iškelti geležinkelio trasą iš Girulių gyvenvietės. Būtų įrengtas aplinkkelis. Tokį pageidavimą yra išreiškusi miesto valdžia.
Kad būtų įrengtas aplinkkelis, reikėtų iškirsti apie 13 hektarų Girulių miško. Pasak V.Jastremsko, vietoje visų iškirstų medžių būtų pasodinti nauji želdiniai savivaldybės nurodytoje vietoje.
Dalis medžių būtų atsodinti vietoje išardytų bėgių. Taip pat vietoje jų būtų įrengta gatvė, o Girulių pradžioje viadukas. Jei prireiktų, būtų pastatytos ir garso slopinimo sienelės.
Kad įmonė „Lietuvos geležinkeliai“ galėtų pradėti vykdyti Pauosčio kelyno rekonstrukciją, uostamiesčio taryba turi pritarti jos poveikio aplinkai vertinimo ataskaitai.
V.Jastremskas tvirtino, jog Girulių gyventojams ši buvo pristatyta. Iš jų nesulaukta neigiamos reakcijos.
„Su miesto valdžia susitarti niekaip nepavyksta. Pradėti projektą vėluojame metus. Nebeturime laiko. Projektas finansuojamas iš Europos sąjungos lėšų. Jei miestas nenusiteikęs priimti investicijų, ieškosime kitų projektų, kur jas panaudoti“, – teigė V.Jastremskas.
Bendra projekto, kurį siekia įgyvendinti bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“, vertė 360 mln. litų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Galerijos [6]
Nuorodos:
[1] https://kauno.diena.lt/%2Bdocument.location.href%2B
[2] https://kauno.diena.lt/autoriai/milda-skiriute
[3] javascript://;
[4] https://kauno.diena.lt/print/257375
[5] https://kauno.diena.lt/zymes/klaipedos-kelynas
[6] https://kauno.diena.lt/galerijos
[7] https://kauno.diena.lt/galerijos/vaizdai/sestoji-resc-ciklo-su-kandidatais-i-lietuvos-prezidentus-diskusija-1171030
[8] https://kauno.diena.lt/galerijos/vaizdai/vilniuje-atsisveikinama-su-g-kirkilu-1170920
[9] https://kauno.diena.lt/galerijos/vaizdai/lietuvoje-prisnigo-1170905
[10] https://kauno.diena.lt/galerijos/vaizdai/balandzio-menesio-kauno-tarybos-posedis-1170895
[11] https://kauno.diena.lt/galerijos/vaizdai/pirmieji-prezidento-rinkimu-kandidatu-debatai-1170836
[12] https://kauno.diena.lt/galerijos/vaizdai/econovus-teritorijoje-kilo-gaisras-1170704
[13] https://kauno.diena.lt/galerijos/vaizdai/slabdriba-kaune-1170702
[14] https://kauno.diena.lt/galerijos/vaizdai/lygos-rungtynes-vilniaus-zalgiris-telsiu-dziugas-31-1170692
[15] https://kauno.diena.lt/galerijos/vaizdai/saulegrazu-sodinimas-tuskulenu-memoriale-1170675
[16] https://kauno.diena.lt/galerijos/vaizdai/lkl-kauno-zalgiris-jonavos-cbet-1170674