Po 35 dienas trukusios tako rekonstrukcijos lėktuvai sugrįžta į Vilnių

  • Teksto dydis:

Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos iššūkis sėkmingai įveiktas. Ketvirtadienį po pietų vykusioje rekonstruoto tako atidarymo ceremonijoje buvo iškilmingai perkirpta raudona juosta ir pasidžiaugta laiku pabaigtais darbais. Jau penktadienį dauguma skrydžių iš Kauno po 35 dienų pertraukos vėl grįš į sostinę.

Kaip teigė tako atidaryme dalyvavęs susisiekimo ministras Rokas Masiulis, rekonstrukcija neabejotinai tapo didžiausiu šių metų Lietuvos aviacijos rinkos įvykiu ir sėkmingai įvykdyto itin sudėtingo projekto pavyzdžiu.

„Kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija buvo būtina ir svarbi visai šaliai. Galime džiaugtis, kad darbai atlikti kokybiškai ir pagal grafiką, nepaisant ne visada palankių gamtinių sąlygų. Be to, atskiros padėkos nusipelnė Kauno oro uostas, kuris, padedamas kolegų iš kitų oro uostų, sėkmingai susidorojo su patikėta užduotimi tapti laikinais Lietuvos oro vartais į pasaulį.

Kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija buvo būtina ir svarbi visai šaliai. Galime džiaugtis, kad darbai atlikti kokybiškai ir pagal grafiką.

Už puikų darbą taip pat esame  dėkingi pasienio, muitinės ir policijos pareigūnams. Džiaugiamės ir bendradarbiavimu su darbų kokybę tikrinusiomis tarnybomis, kurios griežtai kontroliavo tako rekonstrukcijos darbų kokybę. Taigi, visam rekonstrukcijos projekto valdymui buvo pasiruošta be priekaištų. Tikiuosi, kad grįžimas į Vilnių bus toks pat sklandus“, – kalbėjo R. Masiulis.

Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Gediminas Almantas pabrėžė didžiulį tiek šios įmonės, tiek rekonstrukcijos darbus atlikusių rangovų darbuotojų indėlį.

„Įvairių sričių specialistų profesionalumas ir didžiulės jų dėtos pastangos šį projektą pavertė tikrove. Taip pat be galo didžiuojuosi visa Lietuvos oro uostų komanda, kuri buvo kaip niekada vieninga ir susitelkusi. Vilniaus, Kauno, Palangos oro uostų bei Lietuvos oro uostų administracijos darbuotojai dirbo nuoširdžiai ir negailėdami jėgų, kad tas 35 dienas darbai eitų sklandžiai, o keleiviai patirtų kuo mažiau nepatogumų“, – teigė G. Almantas.

Jam antrino ir rekonstrukcijos darbams vadovaujančios bendrovės „A.C.B“ atstovai.

„Kokybiškas komandos darbas padėjo neatsilikti nuo grafiko ir kai kurias užduotis įvykdyti net greičiau nei buvo suplanuota. Taip pat negirdėjome ir priekaištų dėl kokybės iš darbus prižiūrinčių institucijų. Džiaugiamės prisidėję prie šio visai Lietuvai svarbaus infrastruktūros projekto įgyvendinimo“, – sakė „A.C.B“ valdybos pirmininkas Valdis Lejnieks.

Vilniaus oro uosto orlaivių kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos darbai buvo pradėti liepos 14 dieną. Per 35 dienas trukusią rekonstrukciją kilimo ir tūpimo takas ir jo prieigos buvo atnaujinti iš esmės: sustiprinta grunto dalis aplink kilimo ir tūpimo taką, pakeistos lietaus nuotekų ir drenažo sistemų surinkimo sistemos, visiškai atnaujinti elektros tiekimo tinklai, paklota 3 sluoksnių nauja asfalto danga ir įrengta naujos kartos LED signalinių žiburių sistema.

Didžiausio šalies oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos darbus atliko latvių bendrovės „A.C.B.“ vadovaujamas įmonių konsorciumas. Rekonstrukcijos darbai kainavo apie 19 mln. eurų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

...

... portretas
Dabar svarbu tik kad Vilniuje nelytų... nes bus kaip su Gedimino kalnu.

x

x portretas
matosi stogas nuvažiavo silpnapročiui net dievu vardu pasisakė kad oi kaip bus ramu, kauno m, vargšui, kad jau taip ramybes nori, taip linkėjimas iš kaimo sodžiaus ,taip lėk į kaimą ir tikrai bus ramu ir gera girdėsi paukščiu balsus ir gamtos groži, bet matote tas profanas iš kaimo atbėgo prisiglaudė kauno m, ir tapo miesčionis ,ramybe prarado, ..pagal tvarka reiktu ne vieno vilniaus stogu aerordromo ir nusileidimo tako bet trys turėtu būti kaunas , šiauliai, palanga vilnius juk žiūrėkim kiek turi anglija tu tupimo taku ir kiek ten liektuvu leidžiasi kas diena , o mes juk esame tik pradžios mokyklos skraidytojai, kas iš mūsų yra juk nulio vietoj esame prie tokio žmonių bėgimo iš lietuvos ,ir stename ir pasakas seka mums ponai suinteresoti ant melo šakos sulipes ,va matote takas per mėn yra jau , o iš tikro taip tas aerodromas vilniau stogu yra kieno darbo pastatytas priminti gal ponams juk sovietu laiku palikimas ,tiek kaunas karmelava ir karinis aerodromas buvo nuo seno .,.,o p

jo

jo portretas
...parašė čmo.
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių