- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Po 35 dienas trukusios tako rekonstrukcijos lėktuvai sugrįžta į Vilnių
-
Po 35 dienas trukusios tako rekonstrukcijos lėktuvai sugrįžta į Vilnių
-
Po 35 dienas trukusios tako rekonstrukcijos lėktuvai sugrįžta į Vilnių
-
Po 35 dienas trukusios tako rekonstrukcijos lėktuvai sugrįžta į Vilnių
-
Po 35 dienas trukusios tako rekonstrukcijos lėktuvai sugrįžta į Vilnių
-
Po 35 dienas trukusios tako rekonstrukcijos lėktuvai sugrįžta į Vilnių
-
Po 35 dienas trukusios tako rekonstrukcijos lėktuvai sugrįžta į Vilnių
-
Po 35 dienas trukusios tako rekonstrukcijos lėktuvai sugrįžta į Vilnių
-
Po 35 dienas trukusios tako rekonstrukcijos lėktuvai sugrįžta į Vilnių
-
Po 35 dienas trukusios tako rekonstrukcijos lėktuvai sugrįžta į Vilnių
-
Po 35 dienas trukusios tako rekonstrukcijos lėktuvai sugrįžta į Vilnių
-
Po 35 dienas trukusios tako rekonstrukcijos lėktuvai sugrįžta į Vilnių
-
Po 35 dienas trukusios tako rekonstrukcijos lėktuvai sugrįžta į Vilnių
-
Po 35 dienas trukusios tako rekonstrukcijos lėktuvai sugrįžta į Vilnių
-
Po 35 dienas trukusios tako rekonstrukcijos lėktuvai sugrįžta į Vilnių
-
Po 35 dienas trukusios tako rekonstrukcijos lėktuvai sugrįžta į Vilnių
-
Po 35 dienas trukusios tako rekonstrukcijos lėktuvai sugrįžta į Vilnių
-
Po 35 dienas trukusios tako rekonstrukcijos lėktuvai sugrįžta į Vilnių
-
Po 35 dienas trukusios tako rekonstrukcijos lėktuvai sugrįžta į Vilnių
-
Po 35 dienas trukusios tako rekonstrukcijos lėktuvai sugrįžta į Vilnių
-
Po 35 dienas trukusios tako rekonstrukcijos lėktuvai sugrįžta į Vilnių
Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos iššūkis sėkmingai įveiktas. Ketvirtadienį po pietų vykusioje rekonstruoto tako atidarymo ceremonijoje buvo iškilmingai perkirpta raudona juosta ir pasidžiaugta laiku pabaigtais darbais. Jau penktadienį dauguma skrydžių iš Kauno po 35 dienų pertraukos vėl grįš į sostinę.
Kaip teigė tako atidaryme dalyvavęs susisiekimo ministras Rokas Masiulis, rekonstrukcija neabejotinai tapo didžiausiu šių metų Lietuvos aviacijos rinkos įvykiu ir sėkmingai įvykdyto itin sudėtingo projekto pavyzdžiu.
„Kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija buvo būtina ir svarbi visai šaliai. Galime džiaugtis, kad darbai atlikti kokybiškai ir pagal grafiką, nepaisant ne visada palankių gamtinių sąlygų. Be to, atskiros padėkos nusipelnė Kauno oro uostas, kuris, padedamas kolegų iš kitų oro uostų, sėkmingai susidorojo su patikėta užduotimi tapti laikinais Lietuvos oro vartais į pasaulį.
Kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija buvo būtina ir svarbi visai šaliai. Galime džiaugtis, kad darbai atlikti kokybiškai ir pagal grafiką.
Už puikų darbą taip pat esame dėkingi pasienio, muitinės ir policijos pareigūnams. Džiaugiamės ir bendradarbiavimu su darbų kokybę tikrinusiomis tarnybomis, kurios griežtai kontroliavo tako rekonstrukcijos darbų kokybę. Taigi, visam rekonstrukcijos projekto valdymui buvo pasiruošta be priekaištų. Tikiuosi, kad grįžimas į Vilnių bus toks pat sklandus“, – kalbėjo R. Masiulis.
Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Gediminas Almantas pabrėžė didžiulį tiek šios įmonės, tiek rekonstrukcijos darbus atlikusių rangovų darbuotojų indėlį.
„Įvairių sričių specialistų profesionalumas ir didžiulės jų dėtos pastangos šį projektą pavertė tikrove. Taip pat be galo didžiuojuosi visa Lietuvos oro uostų komanda, kuri buvo kaip niekada vieninga ir susitelkusi. Vilniaus, Kauno, Palangos oro uostų bei Lietuvos oro uostų administracijos darbuotojai dirbo nuoširdžiai ir negailėdami jėgų, kad tas 35 dienas darbai eitų sklandžiai, o keleiviai patirtų kuo mažiau nepatogumų“, – teigė G. Almantas.
Jam antrino ir rekonstrukcijos darbams vadovaujančios bendrovės „A.C.B“ atstovai.
„Kokybiškas komandos darbas padėjo neatsilikti nuo grafiko ir kai kurias užduotis įvykdyti net greičiau nei buvo suplanuota. Taip pat negirdėjome ir priekaištų dėl kokybės iš darbus prižiūrinčių institucijų. Džiaugiamės prisidėję prie šio visai Lietuvai svarbaus infrastruktūros projekto įgyvendinimo“, – sakė „A.C.B“ valdybos pirmininkas Valdis Lejnieks.
Vilniaus oro uosto orlaivių kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos darbai buvo pradėti liepos 14 dieną. Per 35 dienas trukusią rekonstrukciją kilimo ir tūpimo takas ir jo prieigos buvo atnaujinti iš esmės: sustiprinta grunto dalis aplink kilimo ir tūpimo taką, pakeistos lietaus nuotekų ir drenažo sistemų surinkimo sistemos, visiškai atnaujinti elektros tiekimo tinklai, paklota 3 sluoksnių nauja asfalto danga ir įrengta naujos kartos LED signalinių žiburių sistema.
Didžiausio šalies oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos darbus atliko latvių bendrovės „A.C.B.“ vadovaujamas įmonių konsorciumas. Rekonstrukcijos darbai kainavo apie 19 mln. eurų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Verslas kritikuoja Vilniaus norą žmones vežti elektra varomu transportu5
Vilnius rengiasi skelbti konkursą keleivių vežimo paslaugoms įsigyti – ieškoma elektrinių ir vandenilinių autobusų, tačiau verslas sako, kad biometanu varomas transportas būtų mažesnė finansinė našta – keleivių vežimo k...
-
A. Zuokas pardavė vyninių verslą9
Buvęs Vilniaus meras Artūras Zuokas savo vyno parduotuves, pavadintas „Zenoteca“ vardu, pardavė „Vynoteką“ valdančiai bendrovei, skelbia „Delfi“. ...
-
Po gaisro Vilniuje daliai ugdymo įstaigų nuotolinį darbą rekomenduojama tęsti ir penktadienį
Po trečiadienio vakarą sostinės Panerių gatvėje kilusio gaisro, Vilniaus miesto savivaldybė daliai švietimo ir ugdymo įstaigų nuotolinį darbą rekomenduoja tęsti ir penktadienį. ...
-
V. Benkunskas apie gaisro sostinėje padarinius: gyventojams rekomenduojama nusivalyti paviršius8
Vilniaus meras Valdas Benkunskas sako, kad su Aplinkos apsaugos departamento (AAD) pagalba savivaldybei pavyko išvengti didesnės taršos dėl trečiadienio vakarą Paneriuose kilusio gaisro. ...
-
Virš Vilniaus – ratus sukantys sraigtasparniai4
Kai kuriuos vilniečius ketvirtadienį nustebino padangėje pamatytas vaizdas. Kariuomenės atstovai paaiškino, kodėl virš sostinės ratus suka sraigtasparniai. ...
-
Po gaisro Vilniuje: automobilių ardymas ir metalo laužo tvarkymas neturi vykti miestų centruose5
Po trečiadienį vakare Vilniaus traukinių stoties teritorijoje kilusio gaisro aplinkos ministras Simonas Gentvilas sako, kad akivaizdu, jog automobilių ardymas ir metalo laužo tvarkymas neturi vykti miestų centruose. ...
-
Dalis vilniečių negavo perspėjimo apie didžiulį gaisrą: ministrė sako, kad reikės tai išsiaiškinti6
Daliai gyventojų negavus perspėjimo pranešimų apie gaisrą Vilniuje, vidaus reikalų ministrė Agnė Bilotaitė mato poreikį peržiūrėti techninį šios sistemos įgyvendinimą. ...
-
Didelis gaisras sostinėje: kietųjų dalelių koncentracija sumažėjo
Aplinkos apsaugos agentūros specialistai tvirtina, kad Panerių gatvėje likvidavus trečiadienio vakarą įsiplieskusį gaisrą, kietųjų dalelių koncentracija ore sumažėjo ir yra nepavojinga. ...
-
Po gaisro sostinėje aplinkosaugininkai pradėjo neplaninį patikrinimą: bendrovė nelaikyta rizikinga2
Aplinkosaugininkai dėl Vilniuje kilusio gaisro pradėjo bendrovės neplaninį patikrinimą, skelbima, kad įmonė nebuvo priskirta prie aukštą riziką turinčių objektų. ...
-
„Litexpo“ centre prasideda karjerai ir studijoms skirta paroda1
Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ ketvirtadienį vyks parodos „Karjera & studijos Lietuvoje 2024“ atidarymas. ...