Vilniaus Gedimino technikos universitetas ruoš ir reklamos specialistus

Vilniaus Gedimino technikos universitetas (VGTU), siekdamas paruošti rinkoje paklausius specialistus, pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Lietuvos reklamos prodiuserių asociacija (LAPA).

Šia partneryste siekiama padėti studentams integruotis į darbo rinką anksčiau nei jie baigs studijas. Taip pat partneriai susitarė dėl studijų skaitmeninimo, bendrų praktikos vietų kūrimo bei kino ir reklamos prodiusavimo rinkos plėtros.

Lietuvoje vis labiau plėtojama kino ir reklamos industrija: čia sukurtas ne vienas pasaulinį pripažinimą pelnęs filmas, savo nišą atranda amerikiečių televizija HBO, didėja vaizdo klipų gamybos poreikis.

Preliminariais skaičiavimais, reklamos vaizdo klipų gamybos rinka sugeneruoja 15 mln. eurų per metus, o vieno filmavimo metu dirbančių žmonių kiekis aikštelėje gali viršyti net 100. Vaizdo klipų gamybos rinkoje dirbančių apšvietimo, įgarsinimo, renginių technikos specialistų poreikis, tikėtina, augs dar kelerius metus. Todėl prasidedantį proveržį šioje rinkoje gali sustabdyti jau dabar jaučiamas reikiamų specialistų trūkumas.

Augant Lietuvoje teikiamų reklamos vaizdo klipų gamybos paslaugų eksportui, didėja poreikis specialistų, galinčių suprojektuoti, parengti ir valdyti renginių techniką, būtiną filmavimo metu.

„Džiaugiamės atradę VGTU Kūrybinių industrijų fakulteto studentus, kurie turi tiek gerą techninį pasirengimą, tiek išmano komandinio ir kūrybinio darbo principus. Pirmiausiai dairomės į renginių inžinierius, kurių poreikis dabar išties didelis“, - teigia LAPA vadovė Daiva Jurkonytė.

Pasak VGTU Kūrybinių industrijų fakulteto dekanės Živilės Sederevičiūtės-Pačiauskienės, Lietuvoje gaji nuomonė, kad universitetai rengia teoretikus, neturinčius supratimo apie darbo rinką.

„Mūsų verslo partneriai dalyvauja ne tik koreguojant programos turinį, atliekant studentų praktikas ar siūlant baigiamųjų darbų temas, bet ir aptariant kiekvienų metų studentų pasiekimus. Tai leidžia verslui gerai pažinti studentus ir kuo anksčiau atsirinkti geriausius“, - pasakoja Ž. Sederevičiūtė-Pačiauskienė.

Anot dekanės, būsimieji renginių inžinieriai bendradarbiauja su verslo įmonėmis nuo pat pirmo studijų kurso. Specialiai jiems universitete organizuojami papildomi mokymai, kadangi be inžinerinių fundamentalių dalykų studentai turi įgyti ir praktinės patirties, kad galėtų iš karto įsilieti į vaizdo klipų gamybos ar renginių techninio aptarnavimo darbus įmonėse.

Kalbant apie vis didėjantį specialistų poreikį, siekiama atkreipti dėmesį, kad filmavimo aikštelėje dirbančių komandų dydis siekia beveik 100, neskaičiuojant aktorių, o vien liepos mėnesį LAPA vienijamos įmonės nufilmavo per 20 projektų. Šiuo metu filmuojami 8 filmai, nufilmuoti yra dar bent 7, artimiausiu metu ruošiamasi nufilmuoti 5 naujus filmus.

Naujausiuose „QS World University Rankings 2019“ reitinguose VGTU patenka tarp 2,1 proc. geriausių pasaulio universitetų ir yra techniškųjų universitetų lyderis Baltijos šalyse. VGTU užtikrina šiuolaikines, į darbo rinką orientuotas studijas ir atlieka daugybę įvairių mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros darbų - jie vykdomi 13 institutų, 3 mokslo centruose, 23 laboratorijose. Universitete veikia moderniausias Rytų Europoje Civilinės inžinerijos mokslo centras ir didžiausia Lietuvoje Mobiliųjų aplikacijų laboratorija. Turėdamas daugiau kaip 480 partnerių tarp užsienio aukštųjų mokyklų, VGTU suteikia plačias tarptautinių studijų bei praktikų galimybes.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Senis

Senis portretas
Smulkūs filmai reikua stambių
VISI KOMENTARAI 1
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių