- Eleonora Budzinauskienė, ELTA
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Ketvirtadienį oficialiai prasidėjusi Vilniaus reklamos „Vilnius – Europos G taškas“ kampanija prikaustė pasaulio dėmesį - apie Vilnių atsirado daugiau nei tūkstantis naujų straipsnių užsienio žiniasklaidoje.
Vos prasidėjus reklamos kampanijai per pirmąją parą svetainėje www.vilniusgspot.com apsilankė daugiau nei 25 tūkstančiai žmonių iš viso pasaulio. Daugiausiai užsienio lankytojų sulaukta iš Jungtinės Karalystės, Vokietijos ir JAV, iš viso - iš 130 šalių. Ypač daug dėmesio sulaukė vaizdo klipai, kurių peržiūrų skaičius internete vien per pirmąją parą jau viršijo 100 tūkstančių. Žmonės aktyviai dalijasi informacija apie kampaniją socialiniuose tinkluose, giria jos humorą bei vadina „nuostabia“.
Žinia apie kampanijos startą pasirodė net 1087 publikacijose. Jungtinėje Karalystėje apie Vilnių pasirodė 321, JAV - 375 straipsniai. Šia naujiena ypač domėjosi anglakalbė žiniasklaida visame pasaulyje: Kanadoje pasirodė 70, Australijoje - 43, Pietų Afrikos Respublikoje - 39, Naujojoje Zelandijoje - 7, Airijoje - 4 publikacijos. Apie naująją Vilniaus reklamos kampaniją nemažai rašė Europos šalys - Vokietija, Švedija, Prancūzija, Graikija. Žinia pasiekė tokius tolimus kraštus kaip Indija, Singapūras, Meksika. Bendra žiniasklaidos kanalų auditorija viršija 600 milijonų.
Pagaliau Vilnius tapo pokalbių tema.
Šią savaitę apie Vilnių rašė tokie pasaulyje garsūs žiniasklaidos kanalai kaip „Newsweek“, „New York Times“, „Washington Post“, „Buzzfeed“, „The Independent“, „Reuters“, „Stern“, „Deutche Welle“, „Associated press“, „The Sun“, „Daily Mail“, „The Times“, „Sky News“, „Metro“, „Werben&Verkaufen“, „Euronews“, „Der Standard“ ir kiti.
Žinia apie Vilnių nuvilnijo ir įvairių pasaulio šalių spaudoje, radijuje ir televizijos naujienų laidose. Apie Vilnių televizijos reportažą viso pasaulio televizijoms išplatino tarptautinė naujienų agentūra „Reuters“ bei Europos transliuotojų sąjunga. Vilniaus kampaniją linksmai komentavo viena populiariausių Prancūzijos rytinių naujienų laidų „Telematin“, apie ją pranešė ir kitų šalių televizijos. Vokietijos visuomeninis transliuotojas MDR reportažą apie Vilnių rodys penktadienio popietės žinių laidoje „Heute im Osten“. Tai tik dalis televizijos reportažų, apie kuriuos iki šiol pavyko sužinoti.
„Publikacijos tarptautinėje žiniasklaidoje, iliustruotos ne tik pagrindiniu kampanijos vizualu, bet ir Vilniaus panoramų, Pilies gatvės, ir kitų turistinių Vilniaus vietų nuotraukomis bei Vilniaus lokaciją nurodančiu Europos žemėlapiu patvirtina, kad mums pavyko atkreipti pasaulio dėmesį, - sakė Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė. - Sudėtinga tiksliai paskaičiuoti publikacijų vertę, tačiau galima numanyti, kad reklama tokiuose kanaluose siektų milijonus.„
Didžiulę jaunimo auditoriją turintis interneto portalas „Buzzfeednews.com“ publikavo Vilniaus panoramų nuotraukas ir klausė savo skaitytojų „Ar žinote, iš kur ši žavi nuotrauka? O kaip dėl šio idiliško vaizdo? Abiejose nuotraukose vaizduojama Lietuvos sostinė Vilnius.“
Reklama įkvėpė aktyvias diskusijas socialiniuose tinkluose ir žiniasklaidos straipsnių komentaruose. Vokietijos naujienų portalas „Horizont“ netgi pakvietė skaitytojus išreikšti nuomonę apie Vilniaus reklamą, ir absoliuti dauguma (86 proc.) skaitytojų balsavo, kad Lietuvos sostinės reklama nėra pernelyg provokuojanti.
„Lonely Planet“ Vilnių pavadino viena geriausių Europos kelionių krypčių 2018-aisiais ir tai, kartu su dėmesiu, kurį greičiausiai pritrauks naujoji kampanija, garantuoja, kad miesto turizmo industrijos ateitis yra šviesi“, - rašė vienas didžiausių Jungtinės Karalystės žiniasklaidos kanalų „Independent“.
„Lietuvos sostinė pataiko į dešimtuką, - teigė vienas didžiųjų Vokietijos žiniasklaidos kanalų „Stern“. - Pagaliau Vilnius tapo pokalbių tema.„
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Seimas atmetė siūlymą panaikinti Lukiškių aikštės įstatymą4
Seimas ketvirtadienį nepritarė siūlymui atšaukti Lukiškių aikštės Vilniuje memorialinio statuso įstatymą. ...
-
„Skaidrinam“ Vilniaus rajone: tarybos nariai degalus pylėsi po kelis kartus per dieną
„Skaidrinam“ iniciatyvai pasiekus Vilniaus rajoną, nustatyta, kad mažiausiai aštuoni tarybos nariai degalus „pylėsi“ po kelis kartus per dieną, o beveik maksimalią išmokų sumą per kadenciją gavęs liberalas Arūnas...
-
Vilniaus šienavimo sezonas: tarp patogumo miestiečiams ir tvarumo1
Sostinėje prasideda šienavimo sezonas. Kaip ir pernai, vietose, kur žmonės daugiausia leidžia laisvalaikį, sportuoja, taip pat daugiabučių kiemuose, bus palaikoma trumpa veja. Dažnai šienaujama bus ir gatvių skiriamosiose juostose. Tači...
-
Vilniuje kaimynų bendrystę stiprins per dešimt bendruomenių projektų1
Sostinė bendruomenių tradicijas kuriančioms ir puoselėjančioms iniciatyvoms šiemet skiria 50 tūkst. Eur. Parama paskirstyta dvylikai kaimynystės ryšius stiprinančių projektų – isi jie dedikuoti vilniečių įtraukimui į kultūrin...
-
Vilniaus Senamiestyje bus pradedamos naujo gyvenamųjų namų projekto statybos5
Įmonių grupė „Eika“ kartu su bendrove „Etapas Group“ bei jos partneriais užbaigė sostinės Seinų gatvėje esančio sklypo ir jame suplanuoto gyvenamųjų namų projekto „Senamiesčio sodai“ įsigijimo sandorį. ...
-
Vilniaus oro uoste atidaryti olimpiniai vartai
Iki 2024 metų Paryžiaus vasaros olimpinių žaidynių likus 100 dienų, Vilniaus oro uoste atidaryti simboliniai olimpiniai išvykimo vartai. ...
-
A. Avulis: vis dar galioja mano pasiūlymas, kad 2026 m. pabaigoje stadione žaistume futbolą20
Nacionalinį stadioną iš „BaltCap“ perimančios „Hanner“ vadovas Arvydas Avulis sako esąs pasirengęs vykdyti projektą, o jau 2026 m. pabaigoje galėtų būti sužaistos pirmosios futbolo rungtynės. Anot jo, šiuo metu ...
-
D. Vedrickas: VPT galbūt vertins galutinę stadiono koncesijos sutartį – nenorėčiau dabar spekuliuoti2
Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) vadovas Darius Vedrickas neatmeta, kad tarnyba vertins Nacionalinio stadiono statybos koncesijos sutarties galutinį variantą. ...
-
Studentų akcija „Pavasario pasibeldimas“: savaitgalis, kai durys atveriamos knygoms ir aukai
Balandžio 20–21 d. Vilniuje ir Kaune vyks labdaros akcija „Pavasario pasibeldimas“, kurią jau ne pirmus metus asmenine iniciatyva organizuoja šalies studentai. Didmiesčių gyventojus namų duris atverti ir įsigyti knygų bus kvie...
-
Sostinės gatvėse testuojamas naujos kartos elektrinis autobusas3
UAB „Vilniaus viešasis transportas“ bandymams perduotas „Fencer F1 Integral EV“ žemagrindis elektrinis autobusas. Naujas elektrinis autobusas gatvėmis važinėja balandžio 11–24 dienomis, 10-uoju maršrutu. ...