Nuo pirmadienio – eismo pokyčiai vykstantiems iš Grigiškių į Vilnių

  • Teksto dydis:

Nuo 2016 m. lapkričio 21 d., pirmadienio, dėl Grigiškių transporto mazgo rekonstrukcijos darbų magistralėje A1 automobilių eismas Vilniaus kryptimi organizuotas viena juosta. Piko metu prognozuojamos spūstys, kelionė gali pailgėti mažiausiai 10 minučių. Šie eismo ribojimai bus taikomi iki 2017 m. kovo 15 d.

SĮ „Susisiekimo paslaugos“ praneša, kad nuo pirmadienio keičiasi ir autobusų maršrutai. Nr. 28 Grigiškės–Žemieji Paneriai, Nr. 29 Grigiškės–Lazdynai–Žemaitės g.–Vilkpėdė ir Nr. 59 Grigiškės–Lazdynai–Laisvės pr.–Žvėrynas maršrutų autobusai važiuos pakeista trasa. Šių maršrutų autobusai, vykdami iš Grigiškių, nebevažiuos link Kovo 11-osios stotelės, o važiuos tiesiai Mokyklos g. link. Vilniaus g. Kovo 11-osios stotelė laikinai perkeliama arčiau Mokyklos–Vilniaus g. sankryžos. Viešojo transporto eismo organizavimo pakeitimai galios iki kovo 15d. Atitinkamai keisis ir autobusų eismo tvarkaraščiai.

„Kadangi eismo srautai šaltuoju metų yra sumažėję, tikimasi, kad spūstys gali susidaryti tik piko metu. Pagal numatytą schemą, eismas Vilniaus kryptimi vyks viena eismo juosta, Kauno kryptimi šiais metais eismas nebus ribojamas“, – sakė darbus Grigiškėse pradedančios AB „Panevėžio keliai“ projekto vadovas Arūnas Puluikis.

Šią savaitę viena didžiausių Baltijos šalyse lietuviško kapitalo kelių ir geležinkelių projektavimo ir statybos bendrovių „Panevėžio keliai“ pradeda Grigiškių transporto mazgo III etapo parengiamuosius darbus.

„Darbų eiliškumas 2016 metais: medžių, kelmų pašalinimas, augalinio sluoksnio nuėmimas, privažiavimo kelių įrengimas. Po to vyks Tilto per Vokės tvenkinį statybos pradžia, atraminių sienų statyba“, – informavo projekto vadovas.

Projektą „Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius–Kaunas–Klaipėda) rekonstravimas. Grigiškių transporto mazgo rekonstrukcija. III etapas“ pagal jungtinės veiklos sutartį įgyvendina AB „Panevėžio keliai“ su partneriais.

Trečiasis darbų etapas apima valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda kelio ruožą nuo 16,26 iki 17,94 km. Rekonstruojamas ruožas kerta Grigiškių gyvenvietę. Rekonstrukcijos darbų metu bus baigtas tiesti pirmasis jungiamasis kelias magistralės kairėje pusėje, ruožo ilgis siekia 1,136 km.

Šis ruožas yra antrajame etape pradėto tiesti jungiamojo kelio atkarpos tęsinys. Dviejų eismo juostų jungiamojo kelio sankasos plotis sieks 12,5 metro. Asfaltbetonio angos plotis – 8-8,9 m, kelkraščių – 1,5 m. Kelio konstrukciją sudarys 4 cm storio viršutinis asfalto sluoksnis, 10 cm storio pagrindo sluoksnis, 20 cm storio skaldos sluoksnis ir 31 cm storio šalčiui atsparaus pagrindo sluoksnis. Abiejose jungiamojo kelio pusėse numatyta įrengti šaligatvius pėstiesiems, kurių plotis svyruos nuo 1,6 iki 2 m.

Trečiajame etape taip pat bus rekonstruojama sankryža su valstybinės reikšmės rajoniniu keliu Nr. 4707 Grigiškės-Lentvaris-Dobrovolė. Eismo kokybei pagerinti suprojektuotas naujas dviejų eismo juostų tiltas per Vokės upės užtvanką Lentvario gatvėje. Naujojo tilto ilgis sieks 67 metrus, o plotis – 16,7 metro. Tiltas su Lentvario gatve bus sujungtas naujai suprojektuota gatvės atkarpa. Senasis tiltas bus paliktas pėsčiųjų eismui.

Projekto vykdymo metu bus rekonstruotos dvi požeminės pėsčiųjų perėjos, esančios 17,09 km ir 17,42 km. Pirmosios perėjos ilgis – beveik 57 metrai, plotis – beveik 3 m, antrosios ilgis – 43 metrai, plotis – 4,25 m. Taip pat numatyta rekonstruoti autobusų stotelę su keleivių paviljonu.

Darbų vykdymo metu bus perkelti ir rekonstruoti elektros ir ryšių tinklai, magistralėje A1 bus naujais įrengta 2,2 km ilgio apšvietimo tinklų, o jungiamojo kelio atkarpoje bendras naujų apšvietimo tinklų ilgis sieks 2,4 km. Kelio sankasai stiprinti bus įrengta 1,5 km atraminių sienučių, o gyventojų gyvenimo kokybei pagerinti bus įrengta per 2 kilometrus triukšmą slopinančių sienučių. Bendras rekonstruojamų lietaus nuotekų tinklų ilgis – 867 m.

Projekto užsakovas – Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR susisiekimo ministerijos. Projekto kaina – 10,49 mln. eurų. Darbai finansuojami ES ir Lietuvos Respublikos biudžeto lėšomis. Numatoma darbų pabaiga – 2017 metų rugsėjis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių