Milijoninis „Jurgio ir drakono“ svečias gavo šventinį Beatos pyragą

  • Teksto dydis:

Trečiadienį vakare šeimos restoranas „Jurgis ir drakonas“, įsikūręs Vilniuje, „Ogmios“ mieste, sulaukė 1 000 000 svečio. Visų apsilankiusiųjų svečių skaičius buvo registruojamas visuose 5 restoranuose nuo pat pirmojo restorano Pylimo gatvėje atidarymo.

„Nusprendėme pažymėti šią progą ir pasveikinti 1 000 000 svečiais tapusius vilniečius, nes mums tai yra tam tikras ženklas, kaip toli jau nuėjome. Nors vadovauti šeimos verslui prisijungiau ne nuo pirmojo restorano atidarymo, bet jau spėjau į restoranų valdymo subtilybes pasinerti visa galva bei suprasti, kokia vis dėlto tai jautri, dinamiška ir įdomi sritis“, – teigia restoranų „Jurgis ir drakonas“ vadovė Odeta Bložienė.

Restoranų įkūrėjai ir vadovai numanė, kuriame restorane ir maždaug kuriuo metu turėtų apsilankyti 1 000 000 svečias, todėl tą dieną ypatingai papuošė restoraną, Beata Nicholson specialiai iškepė šventinį pyragą. 1 000 000 svečiais tapo šeima, kurios vienas narys restorane lankėsi pirmą kartą.

„Man visada gera matyti laimingus ir šviesius mūsų svečių veidus. Nuo tada, kai Tomas suskaičiavo, iki šiol net pačiai sunku patikėti, kad jau tiek svečių pas mus apsilankė. Žinoma, tai nėra milijonas skirtingų žmonių, dauguma mūsų svečių yra nuolat sugrįžtančios šeimos, pietauti kasdien užsukantys vilniečiai ir kauniečiai ar šių miestų svečiai. Mes ir patys su šeimomis čia dažnai vakarieniaujame, pietaujame ir pažymime svarbiausias progas“, – sako B. Nicholson.

Tomo Nicholsono teigimu, restoranų verslas per kelerius metus pamėtėjo iššūkių visai šeimai.

„Pradėję nuo mobilių picų krosnių ir įvairių renginių, surizikavę investuoti savo santaupas, dabar vilniečius ir kauniečius kviečiame į 5 restoranus. O tai reiškia, kad turime daugybę įsipareigojimų ne tik savo svečiams, bet ir darbuotojams, produktų tiekėjams ir kitiems partneriams“, – restoranų kelią vertina B. Nicholson.

T. Nicholsonas sako, kad restoranai užaugo: „Dabar save matome ne tik kaip mėgstamą restoraną, bet ir socialinį vienetą – žmonėms patinka čia dirbti, nemaža dalis, pradėję nuo padavėjo, kilo karjeros laipteliais ir užima atsakingas pareigas restorane, nemažai darbuotojų „Jurgį ir drakoną“ vadina savo pirmąja darboviete ir antrąja šeima. Čia jauni žmonės užmezga socialinius ryšius, mokosi bendrauti, prisiimti atsakomybę, rodyti iniciatyvą – juk ne veltui sakome, kad kepame picą tikriems herojams, ir kiekvienas gali būti savo gyvenimo herojus“.

„Didžiuojuosi, kad tąkart mes nusprendėme savo šeimos santaupas investuoti į verslą Lietuvoje. Nors tai tikrai nėra greitas ir lengvas būdas praturtėti, bet tai yra įdomus, daug ko mokantis ir malonus verslas“, – sako B. Nicholson.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių