Karoliniškėms – nauja saugi požeminė pėsčiųjų perėja

  • Teksto dydis:

Sostinės Laisvės prospekte atidaryta nauja saugi požeminė pėsčiųjų perėja.

Lazdynų, Karoliniškių ir Viršuliškių rajonus skiriantis itin judrus šešių eismo juostų Laisvės prospektas tapo saugesniu tiek dviratininkams, tiek pėstiesiems. Naujoji perėja – 43 m ilgio ir 4 m pločio. Požeminė perėja įrengta savivaldybei pasitelkusi privačias lėšas Vilniaus savivaldybė perėjos įrengimui skyrė daugiau kaip 291 tūkst. Eur, tiek pat lėšų skyrė ir UAB „Lidl Lietuva“.

„Atidarius naują pėsčiųjų požeminę perėją susisiekimas tarp rajonų taps gerokai saugesnis. Nauja požeminė perėja leis ir automobilių transportui judėti nestabdomai. Karoliniškių rajono gyventojų laukia ir daug kitų teigiamų pokyčių: šiemet bus baigti tiesti nauji dviračių ir pėsčiųjų takai, įrengta žalioji viešoji erdvė, sutvarkytos gatvės ir šaligatviai, bus pradėtas statyti naujas T. Narbuto pėsčiųjų viadukas “, – sako Vilniaus meras Remigijus Šimašius.

Naujoje požeminėje perėjoje įrengti du dengti įėjimai ir išėjimai į Laisvės prospektą, abiejose perėjos pusėse įrengti du žmonėms su negalia pritaikyti keltuvai, laiptai, apšvietimas, vandens nuotekų tinklai bei vaizdo stebėjimo kameros. Netoli naujosios perėjos įsikūrusi prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvė bendradarbiavo su savivaldybe ją rengiant.

„Prekybos tinklas „Lidl“ ne tik siūlo pirkėjams itin gero kainos ir kokybės santykio prekes, bet ir yra atsakingas darbdavys bei rūpestingas kaimynas. Didžiuojamės šiuo bendradarbiavimo su savivaldybe projektu, kuris itin svarbus Vilniaus miestui. Labai džiugu, kad šį įsibėgėjantį pavasarį jau galime naudotis požemine pėsčiųjų perėja, kuri atneš šio Karoliniškių rajono gyventojams saugumo ir patogumo“ – sakė Marius Kybartas, bendrovės „Lidl Lietuva“ centrinės tarnybos vadovas, valdybos narys.

Iki šiol tarp Lazdynų tilto ir T. Narbuto gatvės esanti antžeminė šviesoforais reguliuojama pėsčiųjų perėja buvo vienintelė galimybė pėstiesiems ir dviratininkams kirsti judrų Laisvės prospektą, kuriuo piko metu per valandą pravažiuoja daugiau kaip 3,5 tūkst. automobilių (per parą apie 17 tūkst. transporto priemonių). Senoji antžeminė perėja bei šviesoforai bus panaikinti. Skaičiuojama, kad dėl po žeme perkeltos perėjos kiekviena kelionė Laisvės prospektu sutrumpės apie vieną minutę.

Tai jau antroji moderni požeminė perėja Vilniuje. Pernai rudenį sostinės savivaldybė atidarė panašią požeminę pėsčiųjų perėją po itin judriu Pilaitės prospektu ties Papilėnų gatve.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Nesuprantu,

Nesuprantu, portretas
kokie gudragalviai sumąstė, kad išėjus iš perėjos (ties Norfos parduotuve) iškart pakliūtum ant įvažiavimo kelio?

juuuo

juuuo portretas
o vakarais zulikai tykos pesciuju...pavieniu, prisisios ir panasei...paslemeku landynes tos perejos...

Vilnietis

Vilnietis portretas
Apgailėtina demagogija. Požeminės perėjos yra naudingos tik automobilistams, kadangi šiems nebereikai sustoti prie šviesoforo. Pėstieji gi turi lipti šimtus laiptų pirmyn - aukštyn, vaikščiodami tamiomis, apšnerkštomis požeminėmis perėjomis. Grauzu, kaip į Vilnių skinasi kelią sovietiniai "patobulinimai".
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių