Dviratininkas: dviračių takai dažnai būna nesujungti arba niekur neveda

Liepos mėnesį Vilniuje žuvus dviem dviratininkams, miesto savivaldybė žada per trejus metus iš esmės pakeisti Vilniaus dviračių takų infrastruktūrą. Gavus Europos Sąjungos paramą, bus sujungti miesto miegamieji rajonai ir centras.

Vilnietis Tadas kiekvieną rytą į darbą mina dviračiu. Važinėti kasdien jis pradėjo prieš penkiolika metų, dar būdamas studentas. Anksčiau rinkdavęsis trumpiausius kelius, dabar vyras maršrutus planuoja saugiais keliais, dviračių takais.

Dviratininko nuomone, pagrindinė Vilniaus dviračių takų problema yra išdėstymas – takai nesujungti, dažnai niekur neveda.

„Tarkim, Antakalnyje tikrai siauras kelias, net automobiliu važiuojant yra nemalonu, o jeigu dar dviratininkas, tai labai sunku jį aplenkti“, – sako dviratininkas Tadas Malinauskas.

Daugiau apie tai žiūrėkite LRT TELEVIZIJOS laidoje „Laba diena, Lietuva“.



NAUJAUSI KOMENTARAI

AK

AK portretas
Dviračių takuose dažnai vedžiojami šunys, o dviratininkai nespėja stabdyti prieš juos ir jų pavadėlius, todėl laužosi kaulus, kuriuos nepriklausomoje Lietuvoje gydytojai teišgali nugydyti. Būtina įrengti ženklus, draudžiančius šunų vedžiojimą dviračių takuose ir greta esančiuose pėsčiųjų - sužiūrėti kad šie būtų atskirti, ir šunys tarp jų nesiblaškytų, praktiškai neįmanoma.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių