Atidarytas išmanusis SEB banko skyrius Gedimino prospekte

  • Teksto dydis:

Pirmadienį, rugpjūčio 21 d., po rekonstrukcijos klientams duris atvėrė išmanusis SEB banko skyrius centrinėje būstinėje, esančioje Gedimino prospekte Vilniuje.

Skyriuje įdiegtos šiuolaikinės technologijos padės klientams taupyti laiką ir patogiau tvarkyti finansinius reikalus: eilių reguliavimo sistema apie priartėjusią eilę įspės SMS žinute, darbuotojai klientus konsultuos ne tik atvykusius į skyrių, bet ir jiems esant bet kurioje pasaulio vietoje – teikdami nuotolines vaizdo konsultacijas realiuoju laiku internetu. Naudodamiesi visą parą veikiančioje savitarnos zonoje įrengtais moderniais bankomatais ir interneto terminalu, klientai galės greitai ir patogiai atlikti kasdienes finansų operacijas. Klientų konsultantai taip pat turės planšetinius kompiuterius.

„Finansinių konsultacijų poreikis per pastaruosius metus sparčiai išaugo, klientams priimant finansinius sprendimus vis svarbesni tampa banko konsultanto patarimai. Todėl atnaujintame SEB banko skyriuje Vilniaus centre laukiame klientų, kurie nori gauti išsamią konsultaciją taupymo, investavimo, būsto paskolos, nuosavo verslo kūrimo, kitais finansiniais klausimais“, – sako Vaidas Žagūnis, SEB banko valdybos narys, Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

Skyriuje yra įrengta 17 privačių ir verslo klientų konsultavimo vietų, yra speciali erdvė, kur banko darbuotojai privačius klientus konsultuos nuotoliniu būdu. Šią naujovę – nuotolines vaizdo konsultacijas realiuoju laiku internetu – SEB bankas Lietuvoje pristatė šiemet.

Grynųjų pinigų operacijas klientai galės patogiai ir greitai atlikti visą parą veikiančioje savitarnos zonoje naudodamiesi dviem bankomatais, išmokančiais ir priimančiais grynuosius pinigus (eurus), o pervesti lėšas savarankiškai naudodamiesi interneto banko terminalu.

„Savo klientams siūlome daug išmanių ir inovatyvių skaitmeninių sprendimų, kurie padeda finansinius reikalus tvarkyti greičiau, patogiau ir paprasčiau, pradedant banko mobiliąja programėle, modernia ir saugia kliento atpažinimo priemone „Smart–ID“ ar realiuoju laiku vykstančia vaizdo konsultacija internetu. Šiame skyriuje bus ir planšetiniai kompiuteriai, kuriais naudodamiesi darbuotojai mokys klientus, kaip šiais ir kitais sprendimais naudotis“, – pažymi SEB banko atstovas V. Žagūnis.

Vykstantys į skyrių klientai, kurie dar nesinaudoja nemokama „Smart–ID“ programėle, bet nori ją įsidiegti ir išmokti naudotis, galės pasirinkti specialiai jiems skirtą eilių reguliavimo sistemos parinktį „Smart–ID“. Klientai turėtų nepamiršti su savimi pasiimti savo prisijungimo prie SEB interneto banko priemonės (kodų generatoriaus ar slaptažodžių kortelės).

Lietuvoje iš viso veikia 34 SEB banko klientų aptarnavimo skyriai, 11 iš jų – Vilniuje. 13 banko skyrių Lietuvoje nėra atliekamos grynųjų pinigų operacijos – jas klientai gali atlikti savarankiškai savitarnos zonose, esančiose šiuose skyriuose.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių