Apie naujus takus sostinės dviratininkai gali tik svajoti

Dviračių mėgėjai šiemet stebuklų Vilniaus gatvėse gali nesitikėti – pinigų naujų dviračių takų tiesimui miestas neturi, tad teks tenkintis tik nedidelėmis sumos smulkiam esamų takų remontui ar ženklinimui. Anot dviračių entuziastų, sostinė biudžete pinigų išties neturi, tačiau labai trūksta ir suvokimo, kad šią infrastruktūrą reikia gerinti, rašo portalas 15min.lt.

Paženklintų dviračių trasų Vilnius skelbiasi turintis per 120 kilometrų. Iš jų per 80 kilometrų yra dviračių arba pėsčiųjų ir dviračių takų, 13 kilometrų dviračių eismo juostų gatvėse, 30 kilometrų dviračių juostų ant šaligatvių.

Kad to neužtenka, o ir esančios trasos nėra kokybiškos, sutinka visi, bent retkarčiais išvažiuojantys į miestą dvirate transporto priemone.

Vilniaus mero patarėjas ir dviračių entuziastas Eduardas Kriščiūnas konstatavo – šiemet naujų takų miestas tiesti neketina, nebent bus imtasi smulkių remonto, ženklinimo darbų.

Mero patarėjas pritarė – miestas išties neturi pinigų, tačiau esą Vilniuje trūksta ir suvokimo, kad dviračių infrastruktūros reikia ir ji turi būti tinkama važinėti. „Žmonės, kurie savivaldybėje tuo užsiima, įsivaizduoja, kad pravažiuoti įmanoma. Tas yra tiesa, bet kadangi įmanoma pravažiuoti, tai kažkam atrodo, kad yra svarbesnių darbų“, – ironizavo dviračiu nuolat važinėjantis E.Kriščiūnas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių