„Vilnius Comedy Fest“ reklama liko per žingsnį nuo prestižinių Kanų liūtų

  • Teksto dydis:

Komedijos festivalio „Vilnius Comedy Fest“ reklamos kampanija šiemet liko per žingsnį nuo prestižinio „Kanų liūto“ apdovanojimo.

Agentūros „Not Perfect | Y&R Vilnius“ darbas, kurio pagrindu tapo Vilniaus herbo elementai, pateko į trumpąjį sąrašą dviejose dizaino kategorijose. Tai – geriausias lietuvių šių metų pasiekimas Prancūzijos Rivjeros mieste vykusiame didžiausiame pasaulyje reklamos festivalyje.

„Lietuviai yra pakankamai rimti žmonės, o „Vilnius Comedy Fest“ buvo ta vieta, kur norėjome pasijuokti iš savęs. Nusprendėme panaudoti tai, kas daugeliui atrodo šventa ir neliečiama, – šventą Kristoforą“, – BNS sakė reklamos agentūros vadovė Justina Jurevičiūtė.

Šiemet „Kanų liūtai“ sulaukė daugiau kaip 13,5 tūkst. delegatų iš maždaug 90 šalių, vertinimui pateikta per 40 tūkst. darbų. Apdovanojimus pelno mažiau nei 5 proc. darbų.

Lietuviai šiais metais pateikė 29 paraiškas, dauguma iš jų – „Not Perfect | Y&R Vilnius“. Paraiškas taip pat pateikė „Milk“ ir „NEW! Creative agency“ agentūra.

„Norime užsikelti kartelę, einame ten, kur eina visas pasaulis“, – kalbėjo J.Jurevičiūtė.

Kanų liūtų kūrybiškumo festivalyje šiemet itin daug dėmesio skirta diskusijoms, kaip reklamos industriją gali pakeisti sparčiai besivystanti virtualios realybės technologija.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių