Paroda, atskleidžianti Vilniaus senųjų pastatų grindų dekorą

„Atėjai, pamatei, išėjai: kultūringos grindys“ – taip pavadinta dailininkės Eglės Ridikaitės šiuolaikinės tapybos paroda apie meilę grožiui ir Vilniui.

Tai – bene didžiausia šios jau pelniusios pripažinimą tapytojos paroda.

Įspūdingo formato 23 darbų ciklą E. Ridikaitė pasakoja kūrusi ketverius metus. Vilniaus senųjų pastatų ir laiptinių užmirštas grindų dekoras – keraminių grindų kompozicijos – nugulė ant didelio formatų drobių.

Autorė savo tapybos darbuose užfiksavo Vilniaus senųjų pastatų grindų XIX a. pabaigos ir XX a. amžiaus pradžios urbanistinę estetiką. E. Ridikaitė naudoja savitą techniką – pridengusi drobę trafaretais purškia aerozolinius dažus, nei teptuku, nei rankomis nesiliesdama prie drobės.

Parodų salėje yra ir žemėlapis, pagal kurį galite rasti paveiksluose vaizduojamų grindų originalus Vilniuje senamiestyje.

Plačiau apie tai – reportaže.


Šiame straipsnyje: Eglė Ridikaitėtapybaparoda

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių