Kakė Makė mažuosius džiugins naujoje žaidimų erdvėje

  • Teksto dydis:

Beveik dešimtmetį knygų puslapiuose gyvuojantis bene labiausiai vaikų pamėgto lietuviško personažo – Kakės Makės – pasaulis persikelia į žaidimų erdvę. Virš 30 pavadinimų knygelėse, enciklopedijose, dėlionėse, teatro scenose, vaikų gimtadieniuose ir netgi parduotuvių lentynose sutinkama herojė nuo šiol vaikų lauks ir žaidimų erdvėje.

Pirmojoje tokioje erdvėje vaikai galės pasimatuoti ūgį šalia monstro Mamaisos, nusifotografuoti su Kake Make ar mokytis skaičiuoti.

Pasak šią erdvę įrengusio knygynų tinklo „Pegasas“ vadovės Ligitos Šaltienės, tyrimai rodo, kad vaikus skaityti labiausiai skatina juos įtraukianti aplinka, interaktyvūs sprendimai bei teigiamas suaugusiųjų, draugų pavyzdys. Jos teigimu, visa tai puikiai sujungia Kakės Makės personažas, todėl ir kilo mintis perkelti šį, vaikus užbūrusį pasaulį į realybę.

„Be jokios abejonės Kakė Makė yra mėgstamiausia šiuolaikinių lietuviškų vaikiškų knygų herojė. Vaikai noriai klauso jos rekomendacijų įvairiais klausimais, laukia savo šventėse ir skaito knygeles, kupinas jos nuotykių. Taigi, Kakės Makės žaidimų erdvė tapo natūraliu įvairių jos pasirodymų tęsiniu. Siekiame, kad vaikai ne tik smagiai praleistų laiką, bet ir užsidegtų skaitymo malonumu“, – sako L. Šaltienė.

Prekybos centre „Panorama“, šalia knygyno „Pegasas“, įrengtoje žaidimų erdvėje vaikai galės pasijusti kaip pas Kakę Makę svečiuose, žaisti, bendrauti su draugais, spręsti įvairias užduotėles ir netgi laimėti prizų.

„Tikimės, kad vaikai, kartu su tėveliais atvykę į prekybos centrą, nuo šiol turės kur turiningai praleisti laiką. Ateityje tokias erdves planuojame įrengti kituose didžiuosiuose knygynuose „Pegasas“, – teigia L. Šaltienė.

Prieš septynerius metus išleista pirmoji iliustratorės Linos Žutautės knyga „Kakė Makė ir Netvarkos nykštukas“ 2010 m. IBBY (Tarptautinės vaikų ir jaunimo literatūros tarybos) buvo pripažinta geriausia metų knyga mažiausiems skaitytojams. Šiais metais Kakės Makės prekės ženklas konferencijoje „Password 2017“ buvo pripažintas geriausiu efektyviausios metų rinkodaros kampanijos kategorijoje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

?

? portretas
Ką pasieks gyvenime Kake Make?
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių