Vilniečio kortelė galios ir privačiuose maršrutiniuose autobusuose

Vilniaus miesto savivaldybė atkreipia dėmesį, kad žiniasklaidoje pasirodžiusi informacija, kad nuo liepos 1 d. Vilniuje nebeliks mikroautobusų, yra neteisinga. Privačių vežėjų veikla nebus draudžiama, jie bus įtraukti į vieningą bilietų sistemą: keleiviai besinaudodami vilniečio kortele galės keliauti ir privačių vežėjų transportu.

Savivaldybės pranešime teigiama, kad šis sprendimas, kuris priimtas pačių privačių vežėjų prašymu, miesto gyventojams ar svečiams leis ir sutaupyti, nes iki šiol privatūs vežėjai netaikė jokių nuolaidų, kurios galioja daugiau nei 70 procentų visų keleivių jos galioja. 

„Liepos 1 d. pasirinkome, nes tuomet sumažėja keleivių srautai, kurie būna didžiausi rudenį ar pavasarį. Vasarą viešasis transportas nebūna tiek apkrautas ir gyventojams yra lengviau priprasti prie naujovių. Ši viešojo transporto pertvarka vykdoma atlikus išsamius keleivių srautų tyrimus, atsižvelgiant į gautus rezultatus. Maršrutai optimizuojami siekiant kuo efektyviau panaudoti miesto infrastruktūrą ir keleiviams pateikti, kiek įmanoma kokybiškesnes paslaugas“, - sakė Miesto ūkio ir transporto departamento direktoriaus pavaduotojas Algirdas Šešelgis.

Privačių vežėjų transporto priemonėse nebus kitos kainodaros ar bilietų rūšių, nes jie veiks bendroje bilietų sistemoje. Gyventojai turėdami galiojančius bilietus Vilniečio kortelėje, jais galės naudotis ir privačių vežėjų autobusuose. Visi, ir dabar keleivių vežimą vykdantys vežėjai, galės dalyvauti savivaldybės skelbiamuose konkursuose aptarnauti miesto maršrutus.

Vilniaus miesto savivaldybė informavo vežėjus apie nuo liepos 1 d. vyksiančius pokyčius, pagal sutartyse tarp savivaldybės ir vežėjo numatytus terminus. Be to, su jais ne kartą buvo diskutuota apie būsimą pertvarką, aptarti pasiūlymai.

Nors savivaldybės pranešime teigiama, kad sprendimas priimtas privačių vežėjų prašymu ir privačių mikroautobusų veikla nebus draudžiama, Vilniuje keleivius maršrutiniais mikroautobusais vežančios bendrovės „Transrevis“ komercijos direktorius Haroldas Merūnas pasikeitimus vertina itin skeptiškai.

„Argi mes prašytume, kad mūsų maršrutinius taksi panaikintų? Turime sutartį dvejiem metams, o jie ją nori nutraukti anksčiau laiko - nuo liepos 1 dienos“, - penktadienį BNS sakė H.Merūnas.

Jo nuomone, konkurencijos pabūgusi Vilniaus valdžia tiesiog nori išnaikinti mieste maršrutinius mikroautobusus.

„Dabar mieste dirba 200 maršrutinių taksi, o jie skelbia konkursą mažiems autobusams, ne mikroautobusams - 35 automobiliams. Nesuprantame, kodėl reikia proteguoti dotuojamą transportą, o tie, kurie nieko neprašo, tuos reikia išstumti. Jeigu mes negalėsime išsilaikyti, išeisime patys“, - teigė marštutinių mikroautobusų bendrovės atstovas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

zuosinyte

zuosinyte portretas
tarkim Zose is kaimo atvaziuos i Vilniu,tai kaip tada su tais autobusais?nusipirkti kortele ar kaip?

gerai

gerai portretas
Vilnieciui gerai: nusipirkai uz 100 lt abonentini, ir po to visa menesi vazineji kiek tik nori - nemokamai :) Tai cia panasiai kaip abonentinis mokestis uz interneta: sumokejes menesini mokesti, naudojiesi kiek tik nori, o tas 100lt barjeras transportui apsaugo normalius zmones nuo bomzu antpludzio - vis delto, nesveika yra estuku iniciatyva! Todel civilizuotose salyse taip nedaro, ir estai taip pat tai atsauks kaip nepasiteisinusi eksperimenta. Gerai sumastyta itraukti i vieninga bilietu sistema ir visus privatininkus - taip patogiau zmonems, o viskas turi buti daroma butent del zmoniu, o ne tam, kad kazkas "uzdirbtu". Bet kuri privati iniciatyva turetu buti sustyguota taip, kad nuo to maksimaliai islostu visuomene - pirmiausia dauguma gyventoju. Kaimieciams Vilniuje: pries rasant nesamones, pirmiausia pasidomekit. Nebent tikslas tik rasyti ;)
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių