Viešojo transporto taupymo planai: mažesni autobusai, mažiau reisų

Vilniaus miesto savivaldybė jau pasiskelbė, kad miesto viešasis transportas 2013 metais, įgyvendins išlaidų mažinimo miesto maršrutuose planą. Skelbiama, kad dėl naujojo plano kasmet tikimasi sutaupyti beveik 10 milijonų litų.

Pavyzdžiui, planuojama optimizuoti autobusų ir troleibusų darbą, įsigyti mažesnės talpos transporto priemonių, statyti dalį autobusų Antrajame troleibusų parke Justiniškių gatvėje.

„Vien sujungę du viešojo transporto parkus, autobusų ir troleibusų, į vieną ir įgyvendinę pirmąjį bendrovės valdymo optimizavimo etapą jau dabar esame sutaupę apie 3,5 milijonus litų. Papildomai sumažinę išlaidas miesto maršrutuose  ir kasmet sutaupydami beveik po 10 milijonų litų, planuojame atnaujinti parką ir taip pagerinti teikiamų paslaugų kokybę“, – sakė įmonės „Vilniaus viešasis transportas“ generalinis direktorius Gintaras Nakutis

Savivaldybė praneša, kad sujungus du viešojo transporto parkus – autobusų ir troleibusų – į vieną, atsirado galimybė optimaliai išnaudoti visas turimas teritorijas.

2013 metais ketinama apie 30 autobusų perkelti į troleibusų parką ir taip sumažinti ridą be keleivių, kai ryte autobusai tušti važiuoja į maršrutų pradžią, o vakare – grįžtą į parką.

Iš Justiniškių gatvės autobusams arčiau pasiekti maršrutus Pilaitėje, Lazdynuose, Fabijoniškėse. Todėl prieš pradedant važiuoti jiems įprastais maršrutais, kelionės ilgis jiems sutrumpės apie 120 tūkst. km per metus, dėl to išlaidos kasmet sumažės 0, 6 milijonais litų.

Išlaidos bus mažinamos ir dyzeliniu kuru varomus autobusus pakeitus naujais dujiniais autobusais, taip tikimasi sutaupyti apie 4 milijonus litų kasmet.

Įgyvendinus išlaidų mažinimo planą, ne per piką, kuomet viešojo transporto keleivių skaičiai gerokai sumažėja, bus naudojami mažesnės talpos autobusai ir todėl kasmet bus sutaupoma beveik 3,2 milijonai litų.

Bendrovė planuoja įgyvendinti ir kitas autobusų bei troleibusų darbo optimizavimo miesto maršrutuose priemones: kai kuriuose maršrutuose sumažinat transporto priemonių skaičių, taip pat kai kuriuose maršrutuose sumažinti po 1 ar 2 reisus tuo metu, kai keleivių yra mažai ir tokiu būdu sutaupyti apie 2,1 mln. Lt per metus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

1

1 portretas
na jau dabar daugumos autobusu reikia laukti 30 min o yra ir tokiu kad nt 2 val intervalas tai kur toliau po miesta važinės autobusai kaip i užmiestį

Perspektyviausias

Perspektyviausias  portretas
taupymo būdas yra - visai atsisakyti viešojo transporto:) O norint gauti pelno, būtina tankinti esmo grafikus: žmonės persės iš nuosavų į visuomeninį transportą tik tuo atveju, kai bus garantuoti, kad transportas atvyks ir jo nereikės ilgai laukti.

supist valdzia

supist valdzia portretas
tai kad urva ir taip tuose autobusuose nera nei ur apsisukt bobutes su tasem pilna zmoniu nieks netelpa ir dar mazins autobusus ir pan tj gal dviracius kompensuos
VISI KOMENTARAI 3
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių