Sostinėje visureigis sunkiai sužeidė dvylikametį

Vilniuje penktadienio vakarą visureigis partrenkė ir sunkiai sužalojo 12 metų berniuką.

Nelaimė penktadienio vakarą įvyko Žirmūnų g. ir J.Lukšio g. Per gatvę bėgusį vaiką partrenkė visureigis „Lexus“, rašo portalas 15min.lt.

Berniukas sužeistas gan sunkiai, jis nugabentas į ligoninę.

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Vilius

Vilius portretas
KOL BUS MANANČIŲ, JOG AVARIJŲ GALIMA IŠVENGTI, ĮJUNGUS ŠVIESAS, ESANT GERAM MATOMUMUI, ARBA PRIVERTUS VISUS NUSIPIRKTI ŠVIESĄ ATSPINDINČIAS LIEMENES, KURIŲ 95 % VAIRUOTOJŲ NIEKADA NEPRIREIKS, AR PĖSČIUOSIUS APKARSČIUS ATŠVAITAIS ir teigiant, jog taip jie bus saugūs, net eidami viduriu kelio, TOL NIEKAS NEPASIKEIS – SKAIČIUOSIME LAVONUS IR SUŽEISTUOSIUS.... Pirmiausiai, reikia PAČIAM SAUGOTIS, o ne rūpintis, kad būtum „geriau matomas“. PĖSTYSIS TURI EITI KAIRIĄJA KELIO PUSE IR PASITRAUKTI Į ŠALIKELĘ PRIEŠAIS ATVAŽIUOJANTĮ AUTOMOBILĮ, o ne eiti važiuojamąja kelio dalimi. ŠVIESOS DIENĄ, ESANT GERAM MATOMUMUI TIKRAI ĮVAIRIAI TRUKDO VISIEMS (NET IR TIEMS, KURIE MANO, KAD JIEMS PADEDA). Pvz., blogiau pastebimi STOP IR POSUKIŲ žibintai, todėl pavėluotai reaguojama ir padidėja atsitrenkimo į stabdantįjį pavojus. Ar ne todėl fiksuojama LABAI DAUG techninių avarijų, kai atsitrenkiama į stabdantįjį? Dalies automobilių šviesos vos matomos. Ir ne dėl to, kad žibintai nešvarūs. Tuo gali visi įsitikinti.Tai - nuolatinio šviesų naudojimo pasekmė. Veikiant aukštai temperatūrai, lėtai,bet atkakliai ardomas veidrodinis reflektoriaus paviršius.Po kelių metų nuolatinio švietimo, jis tampa nebe veidrodinis, o matinis.Naktį tokie žibintai blogai apšviečia kelią.Kliūtys, pėstieji,dviratininkai – net ir su atšvaitais - pastebimi pavėluotai,arba iš viso nematomi.Tokių automobilių vairuotojai ne savo noru tampa potencialiais avarijų kaltininkais, arba net žudikais. Mano nuomone,už daugybės automobilių jau sugadintus žibintus turėtų atsakyti nuolatinio žibinimo iniciatoriai. Nepadės jokie atšvaitai, kai juos pamatysi už kelių metrų. Tuo labiau, kai pėstieji įpratinami su jais jaustis SAUGŪS, net ir eidami kelio viduriu... Kelias ar gatvė yra vairuotojo darbo vieta, kurioje darbo sąlygos turi būti gerinamos, o ne bloginamos. Žymiai maloniau vairuoti kai niekas nežibina tau į akis. Austrijoje nuo 2008-01 (BŪTENT DĖL IŠAUGUSIO AVARINGUMO) šviesos nebejungiamos – avaringumas sumažėjo, nukentėjusių dviratininkų ir motociklininkų net 25 proc. mažiau. Pavyzdžiu rodoma Skandinavija. Kad Skandinavijos akumuliatorių ir lempučių gamintojų lobistai dėjo didžiules pastangas dėl šviesų, seniai žinoma. Beje, kas važinėjo Skandinavijos keliais, supras, kad su Lietuva nė iš tolo negalima lyginti: kalvotos vietovės, dažni rūkai lomose, valstybių teritorijos tęsiasi iki užpoliarės, kur ir vasarą saulė vos pakilusi virš horizonto. Sutinku, kad šviesos ten turi prasmę.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių