Mikroautobusuose - nosį riečiantys kvapai ir ausį rėžiantys garsai

Vilniečiai džiaugiasi turima viešojo miesto transporto alternatyva – mikroautobusais, tačiau kartais įlipę į juos sutrinka. Rūkalų, prakaito kvapai, estradinė muzika ne vienam apkartina keliones.

Džiugina vairuotojų geranoriškumas

Vilnietė Irena dažnai naudojasi Vilniaus mikroautobusų ir privačių autobusų paslaugomis.

Ją tenkina jų maršrutai, sparta, kainos, vairuotojų elgesys.

„Kartą įlipusi į mikroautobusą net susizgribau, kad neturiu pinigų. Vairuotojas buvo toks malonus, kad sutiko mane vežti paprašydamas tiesiog kitą kartą grąžinti pinigus“, - džiaugėsi Irena.

Pirmose stotelėse – rūkalų kvapas

Tačiau malonių vairuotojų bendravimą Irenai mikroautobusuose sugadina nemalonūs kvapai.

Ji guodėsi, kad dažnai važiuodama iš Santariškių ir įlipusi pirmoje stotelėje neturi kuo kvėpuoti.

„Tiek autobuse, pažymėtame 05, tiek mikroautobusuose dažniausiai būna prirūkyta. Pasitaiko, kad nosį riečia ir mikroautobuso vairuotojo kvapas. Suprantu, juk šalta, nesinori jiems rūkyti lauke, bet nerūkančiam žmogui iš ryto tokie kvapai tikrai kelionės nepalengvina“, - apgailestavo pašnekovė.

Panašių skundų privatūs vėžėjai iš savo klientų yra sulaukę ir anksčiau, tačiau išteklių išspręsti pasikartojančias problemas, neturi.

Trūksta gerų vairuotojų

„Rūkyti autobuse negalima nei kelionės metu, nei per pertrauką. Mes stebime, kad vairuotojai nerūkytų, bet sunku visus sugaudyti. Jeigu pagauname, baudžiame pinigine bauda“, - sakė bendrovės „Kolegita“ vadovas Vidas Barvidas.

Su draudimu rūkyti yra susipažinę ir bendrovės „Transrevis“ vairuotojai, vairuojantys  1, 5 ir 71 maršruto mikroautobusus. Po šiuo draudimu jie net parašus padeda. Tačiau, kaip sakė bendrovės direktorius Vladas Dapkus, vairuotojai kartais vis tiek rūko.

„Aš pats nerūkau, tad įlipęs į mikroautobusą iškart užuodžiu rūkalų kvapą. Drausminame vairuotojus, bet labai bausti jų dėl to negalime.  Ne tiek daug yra gerų vairuotojų, kad lengva ranka juos galėtume keisti, - kalbėjo V. Dapkus. – Tik pabrėžiame jiems, kad jokiu būdu nerūkytų prieš kelionę pro Santariškes. Ten yra daug ligoninių ir pacientų. O ne kiekvienas iš jų gali iškenčia rūkalų kvapą.“

Negalima vilkėti tik senų treningų

Bendrovės „Kolegita“ vadovas sakė, kad darbo sutartyse vairuotojai neturi atskiro punkto apie jų išvaizdą. Jų higiena ir drabužiai – jų pačių reikalas.

Bendrovėje „Transrevis“ prieš pradėdami dirbti vairuotojai supažindinami su taisykle darbe atrodyti tvarkingai.

„Įspėjame, kad neitų į darbą su senais treningais, nešvariais, tepaluotais drabužiais. Tačiau, kokio stiliaus drabužiai turėtų būti nenurodome. Asmens higieną traktuojame kaip savaime suprantama dalyką – tvarkinga išvaizda reiškia ne tik drabužius, bet ir švarą“, - aiškino V. Dapkus.

V. Barvidas sakė, kad anksčiau įmonėje buvo ketinimų vairuotojams pasiūti uniformas. Tačiau idėjos atsisakyta dėl lėšų, kurias miesto savivaldybė vežėjui skolinga už keleiviams taikomas lengvatas, stygiaus.

Daug skundų dėl muzikos

Kita problema, dėl kurios įmonių vadovams skundžiasi keleiviai – „Ruskoje radio“ radijo stotis, kurios dažnai klausosi mikroautobusų vairuotojai.

„Aš pats neatkreipiau dėmesio, kad būtent ši radijo stotis dažnai groja autobusuose, bet jeigu žmonės daug apie tai kalba, tai, matyt, yra tiesa. Mes vairuotojų paprašėme muziką patylinti kuo labiau, kad galėtų susikalbėti su keleiviais ir kad ji neskambėtų įkyriai. O jeigu keleivis paprašytų išjungti, tai vairuotojai neturėtų dėl to daryti problemų, - sakė „Transrevis“ vadovas. – Kita vertus suprantama, kad vairuotojas visą dieną vairuoja ir jam reikia prasiblaškyti, tad jis klausosi to, kas jam patinka.“



NAUJAUSI KOMENTARAI

ww

ww portretas
piktina kai muzika visu garsu paleista.ne visu skoniam ji priimtina.pokalbiai mobiliu arba racijom.kiek veza kiek sustojime stovi litu tai yra zmoniu.prikemsa kaip silkes statinese.ir vairavimo kultura lygi 0

tai

tai portretas
ja kaip reikia kazka suesti liaudiskai tariant tai tuoj straipsniai parasyti ,kaip baisu ir Irena geroji atsiranda zinove ,bet kodel nekalba apie viesa transporta kas ten darosi kokia smarve ,juk tegul pasako ta Irena kad kartais su svariu rubu negali atsisesti ant sedynes ,nes jos matyt nuo isleidimo nebuvo plautos ir valytos ,autobusai kada vaziuoji anksti baisu paimti uz renkenu nes rankos lieka baisois ,matyt kada prasluoja tai visos dulkes sugula ant tureklu ir aplamai cia baisu bet kazkodel tai irenai gerai ,tik maiso mikroautobusai jei kalbame tai visas problemas kelkime ,tegu ji pavazineja visuomeniniu tarnsportu tai isedusi i mikro atrodys kad papuole i roju ,/

nu jo

nu jo portretas
Visai ne tas problemas ponia Irena iškėlė. Problema, kai tu nori važiuoti brangiau ir patogiau, o vairuotojas leidžia važiuoti dviem kartais daugiau žmonių, nei apskritai mikriukas gali sutalpinti. Vairuotojai, visų pinigų neuždirbsit! Apie bilietus net nešneku. Norint išlipti iš tokio mikriuko tau tenka grūstis pro visą minią - tai būna kur kas įspūdingiau nei troleibuse - rizikuoji išsiplėšyti visas sagas, sugadinti rankines, sužaloti kitus žmones, nes vietos gi gerokai mažiau. Kuo daugiau žmonių, tuo daugiau sustojimų ant kiekvieno kampo. Greitoji kelionė virsta lėtąja. Kalbu apie 100 maršr. mikriukus, išvykstančius apie 7 val. iš Lazdynų. Maršrutas išties labai reikalingas. Tai paleiskite daugiau tų 100- kų, bent rytais!!!! Juk dieną tenka pakankamai jų laukti. Reiškia per vieną - du išvažiavimus nori užsidirbti daugiau, nei per 10. Baisu. Kad vairuotojas rūko suprantu tik iš kontrabandinių cigarečių pakelio, numesto ant panelės. Baisiausia, kai įlipa vyrukai (būna ir moterys), kurie viena ranka jau stabdo mikriuką, o kita laiko cigaretę. Tada dar per 5 sekundes sugeba įtraukti 20 kartų lyg paskutinį kartą gyvenime ir paskutinį dūmą išpučia būdamas ant pirmo laiptelio... Jei toks įlipa į prigrūstą žmonėmis mikriuką - mirtis... "Ruskoje radio" neklausau, bet, patikėkit, visai smagiai pasiklausau, jei vairuotojas šios stoties klausosi. Spėju, kad ponią Ireną sugalvojo žurnalistai, nes jos iškeltos problemos baigėsi prieš 3 metus:))) Dabar gi kitos problemos, o tinginiai žurnalistai keliauja savo automobiliais. Pakeliaukit patys prieš rašydami tokius straipsnius:) Tačiau manau, kad naikinti mikriukus būtų žiauru ir neteisinga. Jei tokie skaičiai žmonių jais naudojasi, reiškia to labai labai reikia.
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių