Dauguma vairuotojų automobilio remontui kasmet išleidžia iki 500 eurų

  • Teksto dydis:

Didžioji dalis – 74 proc. – Lietuvos vairuotojų automobilio techninei priežiūrai ir remontui kasmet išleidžia iki 500 eurų. Šalies vairuotojų nuomonės tyrimo rezultatai rodo, kad daugiau nei 40 proc. vairuotojų rūpinasi savo automobiliu iškart šalindami net smulkius jo gedimus, o beveik pusė apklaustųjų automobilį prižiūri į jo baką pildami tik kokybiškus degalus.

Lietuvos vairuotojų, automobilio priežiūrai ir remontui kasmet skiriančių iki 500 eurų, dalis, palyginti su 2015 m., išliko beveik tokia pati. Tačiau šiek tiek – 5 proc. punktais – išaugo vairuotojų, į automobilio remontą investuojančių net 500–1000 eurų per metus, skaičius.

„Jau kelintus metus iš eilės stebime panašias tendencijas automobilių priežiūros ir remonto srityje – tai rodo, kad lietuviai stabiliai rūpinasi savo transporto priemonių technine būkle. Visgi šiek tiek padidėjo vairuotojų, automobilio remontui išleidžiančių ir iki 1000 eurų per metus, skaičius – tokių šiemet jau kas septintas“, – sako bendrovės „Neste Lietuva“ Mažmeninės prekybos skyriaus vadovas Audrius Miežys.

Vertindami skirtingus automobilio priežiūros ir gedimų prevencijos aspektus, 61 proc. Lietuvos vairuotojų teigia nevažinėjantys techniškai netvarkingu automobiliu, 54 proc. reguliariai tikrina automobilio techninę būklę, o 41 proc. vairuotojų iškart šalina net smulkius automobilio gedimus.

„Nuo praėjusių metų respondentų, iškart šalinančių net menkiausius automobilio gedimus, dalis padidėjo 10 proc. Tai iš dalies galima sieti ir su išaugusiomis išlaidomis automobilio priežiūrai ir remontai – tikėtina, jog vairuotojai savo automobilio technine būkle ir gedimų prevencija rūpinasi vis labiau“, – sako A. Miežys.

Rūpindamiesi nuosava transporto priemone Lietuvos vairuotojai vis daugiau dėmesio skiria degalų, kuriuos pila į savo automobilio baką, kokybei. 44 proc. apklaustųjų teigia, kad renkasi tik kokybiškus degalus. Tai – 10 proc. punktų daugiau nei praėjusiais metais. 42 proc. vairuotojų taip pat teigia neperkantys neaiškios kilmės degalų iš nelegalių prekiautojų.

Nors svarbiausi kriterijai renkantis degalus lietuviams išlieka kaina ir mažesnės degalų sąnaudos, net 54 proc. respondentų teigė įvertinantys tai, kokį poveikį degalai turės automobilio varikliui.

„Vairuotojai pamažu supranta, kad nekokybiški degalai gali nulemti variklio, degalų purkštukų ir visos degalų tiekimo sistemos gedimus, užteršti degalų baką, filtrus ar variklių alyvą. Todėl šiuo metu šalies vairuotojai noriai renkasi degalus, kurie ne tik padeda užtikrinti geresnį variklio darbą, mažesnes degalų sąnaudas ir didesnę variklio galią, bet kartu yra ir draugiškesni aplinkai“, – teigia A. Miežys.

Pasak jo, Lietuvos vairuotojai jau gali rinktis naujos kartos dyzeliną, kurio sudėtyje yra ne mažiau kaip 15 proc. siekianti dyzelino iš atsinaujinančių šaltinių dalis. Ji padeda ne tik tausoti automobilio detales, bet ir lemia iki 5 proc. mažesnes degalų sąnaudas bei iki 4 proc. didesnę automobilio galią.

Tyrimą apie automobilių vairuotojų įpročius bendrovės „Neste Lietuva“ užsakymu atliko komunikacijos planavimo agentūra OMD. Tyrimo metu internetu buvo apklausti 1089 18-50 metų amžiaus interneto vartotojai.

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

meska

meska portretas
Kiek idejai tiek ir vertas, bet tik TAU

Kardas

Kardas portretas
Ko vertas automobilis,kuriam kiekvienais metais reikia išleisti 1000€, kada už 4000 € galima nupirkti techniškai tvarkingą a/m,aišku gerokai padėvėtą.
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių