Tikri „Jeep“ džipai „Renegade“ ir „Cherokee“ – jau Lietuvoje

  • Teksto dydis:

Penktadienį Vilniuje „Jeep“ pristatė didžiausias gamintojo naujienas – tik nuo lapkričio mėn. pradedamą gaminti „Jeep Renegade“ ir netrukus Lietuvoje debiutuosiantį „Jeep Cherokee“. „Renegade“ su geriausia segmente visų varančiųjų ratų sistema skirtas nuotykių ir aktyvaus laisvalaikio mėgėjams. Naujos kartos „Jeep Cherokee“ tapo stilingu ir atletišku miesto visureigiu,  kuriam EURO NCAP suteikė aukščiausią 5 žvaigždučių saugumo įvertinimą.

„Naujieji modeliai sustiprins „Jeep“ pozicijas Europos rinkoje. Po pristatymo kovo mėnesį jau parduota daugiau nei 44 tūkst. „Cherokee“  automobilių, tai jau beveik 3 proc. rinkos segmente. Manome, kad „Jeep Cherokee“ taip pat gerai įvertins ir Lietuvos vairuotojai, o su „Renegade“ tikimės sužavėti tikrų mažųjų visureigių mėgėjus“, – sakė įgaliotojo „Jeep“ atstovo Lietuvoje, įmonės „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika.

„Jeep Renegade“ vairuotojai galės jaustis laisvai bekelėje dėl pažangiausios visų varančiųjų ratų sistemos „Jeep Active Drive“ ir „Jeep Actvive Drive Low“. Drauge sistemos gali perduoti iki 100 proc. variklio galios į bet kurį visureigio ratą ir užtikrinti, kad automobilis įveiks net ir sudėtingiausius kelius. Susidūrus su didžiausias iššūkiais kelyje pagelbės „palėtintojo“ „Active Drive Low“ sistemą, kuri įjungia pastovų 4X4 režimą, pavaras sutrumpina 20:1 santykiu ir leidžia lėtai bet užtikrintai įveikti kliūtis.

„Renegade“ vairuotojai gali rinktis iš 5 važiavimo režimų priklausomai nuo kelio dangos: purvo, sniego, smėlio, akmenų (išskirtinai Trailhawk modelyje) ir automatinės. Šie režimai subalansuoja pakabos darbą ir užtikrina geriausią sukibimą bet kokiomis vairavimo sąlygomis.

Kaip ir „Cherokee“ modelyje, „Jeep Renegade“ turi galimybę išjungti galinį varomąjį tiltą ir taip pagerinti ekonomiškumą važiuojant mieste. Tačiau atsiradus poreikiui visiems varomiesiems ratams, sistema galinį tiltą įdarbina automatiškai.

Pasirinktinai keturis arba du „Renegade“ ratus suka vienas iš keturių benzininių „MultiAir“ variklių arba vienas iš dviejų „MultiJet“ variklių. „Renegade“ taip pat galės būti komplektuojamas su pirmąja segmente 9 laipsnių automatine transmisija ar mechanine pavarų dėže.

Išorėje „Jeep Renegade“ yra atpažįstamas dėl priekinių variklio grotelių, paveldėtų iš legendinio 1914-ųjų „Jeep Willys“. Be šio dizaino akcento, „Renegade“ gali būti komplektuojamas su nuimamu stogu „My Sky“. Lengvas medžiaginis stogas yra lengvai nuimamas rankomis ir puikiai telpa bagažinėje.

„Renegade“ salone „Jeep“ įdiegė pažangiausią gamintojo „Uconnect“ sistemą su 7 colių spalvotu ekranu. Jame vairuotojas gali pasirinkti, kurią informaciją nori matyti ir valdyti navigacijos bei pramogines sistemas.

„Jeep Cherokee“ visų pirma išsiskiria kardinaliai atnaujinta automobilio išore, kuri tapo rafinuotesnė ir stilingesnė. Naujasis modelis išlaikė savo skiriamąjį ženklą – variklio groteles – tačiau jos tapo žymiai modernesnės. Kitas išskirtinis naujojo „Cherokee“ bruožas – „krioklio“ variklio dangtis, kuris yra atskirtas nuo sparnų ir taip išreiškia klasikinių „Jeep“ dizaino palikimą.

Naujojo „Cherokee“ vairuotojai patogiai jausis tiek mieste, tiek sunkiau pravažiuojamuose užmiesčio keliuose. „Cherokee“  turi pažangiausią visų varančiųjų ratų sistemą ir galimybę atjungti galinį tiltą taupesniam važiavimui.  Ši sistema automatiškai reaguoja į kelio pasikeitimus ir išvažiavus iš bekelės atgal į miestą be vairuotojo įsikišimo įjungia dviejų varančiųjų ratų pavarą.

Aukščiausią EURO NCAP įvertinimą „Jeep Cherokee“ užsitarnavo dėl itin atsparios kėbulo konstrukcijos ir daugiau nei 70 saugumo sistemų: priešpriešinio susidūrimo perspėjimo, „aklosios dėmės“ stebėjimo, išklydimo iš juostos perspėjimo sistemų ir kitų.

„Cherokee“ viduje vairuotojai galės mėgautis moderniu 7 colių spalvotu TFT ekranu, kuris rodo visą svarbiausią informaciją: greitį, momentines kuro sąnaudas, saugumo perspėjimus, kelio dangos informaciją. Vairuotojas taip pat savarankiškai gali pasirinkti, kurią informaciją nori matyti ekrane.

Lietuvoje pristatyto visais ratais varomo „Jeep Renegade“ su 2 litrų darbinio tūrio dyzeliniu „MultiJet“ varikliu bei 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Lietuvoje „Jeep Renegade“ pasirodys 2015 metais.

„Jeep Cherokee“ demonstruoto Vilniuje priekinius ratus varo 140AG 2 litrų darbinio tūrio „MultJjet“ variklis su 6 pavarų mechanine greičių dėžė. Lietuvoje „Jeep Cherokee“ pasirodys šių metų rudenį.



NAUJAUSI KOMENTARAI

egle

egle portretas
Patiko labai persivesti pinigus uz masina dekoju per interneta maciau tikrai
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių