„Renault Twingo“ yra sukurtas teikti tikrą vairavimo malonumą

  • Teksto dydis:

Visapusiškai išnaudodamas konstrukciją su varikliu, sumontuotu galinėje dalyje, „Renault Twingo“ yra sukurtas teikti tikrą vairavimo malonumą.

Varomas 110 AG išvystančiu TCe turbininiu varikliu, pasiekiančiu 170 Nm sukimo momentą, „Twingo GT“ gali būti pritaikytas individualiems poreikiams renkantis mechaninę pavarų dėžę arba automatinę dviejų sankabų EDC transmisiją.

Užtikrinant visišką sportiško automobilio valdymo saugumą, „Twingo GT“ buvo aprūpintas naujais pakabos komponentais, nauja elektroninės stabilumo sistemos programa ir vairo stiprintuvu, kurio darbas keičiasi priklausomai nuo važiavimo greičio.

Įkvėptas koncepcinio „Twin‘Run“ automobilio dizaino, „Twingo GT“ lengvai atpažįstamas dėl 17 colių skersmens ratlankių, horizontalių šoninių oro paėmimo angų bei dviejų išmetimo sistemos vamzdžių.

Tikslus, patogus ir labai smagus vairuoti – „Twingo GT“ leidžia už įkandamą kainą mėgautis vairavimo teikiamais džiaugsmais, išlaikydamas „Renault Sport“ divizijos sukurtų GT modelių puoselėjamas tradicijas.

GT modelis… ir dar šis tas

Per beveik 20 veiklos metų „Renault Sport“ sukaupė unikalią sportinių automobilių kūrimo patirtį. Įvairios populiarių modelių „Twingo“, „Clio“ ar „Megane“ versijos „R.S.“ ir „GT“ turėjo bendrą savybę – visos jos buvo varomos priekiniais ratais. Trečioji „Twingo“ karta inžinieriams tapo išskirtine patirtimi.

„Tai buvo rimtas iššūkis visai „Renault Sport“ specialistų komandai – dirbti su modeliu, kurio variklis sumontuotas galinėje dalyje. Taip pat jis varomas galiniais ratais, o tokio automobilio valdymas visiškai skiriasi nuo mums įprasto. „Twingo GT“ yra puikiai subalansuotas ir smagus vairuoti automobilis, ypatingą vairavimo malonumą teikia EDC transmisija su dviem sankabomis,“ – sako Patrice Ratti – „Renault Sport Cars“ generalinis direktorius.

Gaivaus oro gurkšnis varikliui

Net ir dalindamasis konstrukcija su kai kuriais žymiausiais „Renault Sport“ sportiniais automobiliais – pavyzdžiui, „R5 Turbo“ arba „Clio V6“ – „Twingo“ išlieka mažas miesto automobilis, pasižymintis itin tiksliu valdymu ir stebinančia interjero erdve. Įtaisytas tarp galinių ratų ir kilstelėtas 49 laipsnių kampu, trijų cilindrų variklis itin kompaktiškai užima jam skirtą erdvę.

Kurdami „Twingo GT“, „Renault Sport“ variklių inžinieriai optimizavo galingiausią bazinį automobilio motorą, t.y., 898 kubinių centimetrų TCe variklį.

Vienas iš „Twingo GT“ skiriamųjų bruožų – oro paėmimo angos ant kairiojo galinio sparno, pakeitusios oro paėmimo angas anksčiau buvusias virš rato arkos. Ši, atrodytų, smulki modifikacija yra itin svarbi pagerinant variklio veikimą – tokiu būdu oras, patenkantis į turbokompresorių, yra 12% vėsesnis. Naujos oro paėmimo angos taip pat padeda oro srauto patekimą į variklio skyrių – šis rodiklis pagerėjo net 23 proc.

Siekiant kuo efektyviau išnaudoti šį gaivaus oro gūsį, buvo padidintas turbokompresoriaus sukimosi greitis. „Renault Sport“ inžinieriai, norėdami pagerinti kuro ir aušinimo sistemų darbą, šiam modeliui pritaikė specialius, galingesnius kuro ir vandens siurblius.

Dėka variklio modifikacijų, galia pakilo iki 110 AG, o maksimalus sukimo momentas – iki 170 Nm.

Nuo šiol – ir su automatine EDC transmisija

Atliepiant augančią „Twingo GT“ vairuotojų, kurie kasdien automobilius vairuoja intensyviame eisme, paklausą, modelį dabar galima rinktis su mechanine arba 6 laispnių automatine EDC transmisija.

Naujasis „Clio R.S.“ ir „Megane GT“ – dar du „Renault Sport“ divizijos sukurti modeliai, kuriuose sutinkama EDC („Efficient Dual Clutch“) transmisija.

EDC veikia ir kaip pilnai automatinė pavarų dėžė, ir suteikia galimybę pačiam vairuotojui perimti valdymą į savo rankas, pavaras perjungiant svirtelėmis prie vairo. Transmisija su dviem sankabomis užtikrina greitą ir švelnų pavarų perjungimą, leidžiantį vairuoti sklandžiai ir efektyviai.

„Renault Sport“ inžinieriai, tobulindami „Twingo GT“ pavarų dėžę, parinko specialiai šiai versijai tinkamus perdavimo skaičius, kurie galėtų suteikti sportišką charakterį.


Šiame straipsnyje: Renault Twingoautomobiliai

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių