- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
„Renault Twingo“ yra sukurtas teikti tikrą vairavimo malonumą
-
„Renault Twingo“ yra sukurtas teikti tikrą vairavimo malonumą
-
„Renault Twingo“ yra sukurtas teikti tikrą vairavimo malonumą
-
„Renault Twingo“ yra sukurtas teikti tikrą vairavimo malonumą
-
„Renault Twingo“ yra sukurtas teikti tikrą vairavimo malonumą
-
„Renault Twingo“ yra sukurtas teikti tikrą vairavimo malonumą
-
„Renault Twingo“ yra sukurtas teikti tikrą vairavimo malonumą
-
„Renault Twingo“ yra sukurtas teikti tikrą vairavimo malonumą
Visapusiškai išnaudodamas konstrukciją su varikliu, sumontuotu galinėje dalyje, „Renault Twingo“ yra sukurtas teikti tikrą vairavimo malonumą.
Varomas 110 AG išvystančiu TCe turbininiu varikliu, pasiekiančiu 170 Nm sukimo momentą, „Twingo GT“ gali būti pritaikytas individualiems poreikiams renkantis mechaninę pavarų dėžę arba automatinę dviejų sankabų EDC transmisiją.
Užtikrinant visišką sportiško automobilio valdymo saugumą, „Twingo GT“ buvo aprūpintas naujais pakabos komponentais, nauja elektroninės stabilumo sistemos programa ir vairo stiprintuvu, kurio darbas keičiasi priklausomai nuo važiavimo greičio.
Įkvėptas koncepcinio „Twin‘Run“ automobilio dizaino, „Twingo GT“ lengvai atpažįstamas dėl 17 colių skersmens ratlankių, horizontalių šoninių oro paėmimo angų bei dviejų išmetimo sistemos vamzdžių.
Tikslus, patogus ir labai smagus vairuoti – „Twingo GT“ leidžia už įkandamą kainą mėgautis vairavimo teikiamais džiaugsmais, išlaikydamas „Renault Sport“ divizijos sukurtų GT modelių puoselėjamas tradicijas.
GT modelis… ir dar šis tas
Per beveik 20 veiklos metų „Renault Sport“ sukaupė unikalią sportinių automobilių kūrimo patirtį. Įvairios populiarių modelių „Twingo“, „Clio“ ar „Megane“ versijos „R.S.“ ir „GT“ turėjo bendrą savybę – visos jos buvo varomos priekiniais ratais. Trečioji „Twingo“ karta inžinieriams tapo išskirtine patirtimi.
„Tai buvo rimtas iššūkis visai „Renault Sport“ specialistų komandai – dirbti su modeliu, kurio variklis sumontuotas galinėje dalyje. Taip pat jis varomas galiniais ratais, o tokio automobilio valdymas visiškai skiriasi nuo mums įprasto. „Twingo GT“ yra puikiai subalansuotas ir smagus vairuoti automobilis, ypatingą vairavimo malonumą teikia EDC transmisija su dviem sankabomis,“ – sako Patrice Ratti – „Renault Sport Cars“ generalinis direktorius.
Gaivaus oro gurkšnis varikliui
Net ir dalindamasis konstrukcija su kai kuriais žymiausiais „Renault Sport“ sportiniais automobiliais – pavyzdžiui, „R5 Turbo“ arba „Clio V6“ – „Twingo“ išlieka mažas miesto automobilis, pasižymintis itin tiksliu valdymu ir stebinančia interjero erdve. Įtaisytas tarp galinių ratų ir kilstelėtas 49 laipsnių kampu, trijų cilindrų variklis itin kompaktiškai užima jam skirtą erdvę.
Kurdami „Twingo GT“, „Renault Sport“ variklių inžinieriai optimizavo galingiausią bazinį automobilio motorą, t.y., 898 kubinių centimetrų TCe variklį.
Vienas iš „Twingo GT“ skiriamųjų bruožų – oro paėmimo angos ant kairiojo galinio sparno, pakeitusios oro paėmimo angas anksčiau buvusias virš rato arkos. Ši, atrodytų, smulki modifikacija yra itin svarbi pagerinant variklio veikimą – tokiu būdu oras, patenkantis į turbokompresorių, yra 12% vėsesnis. Naujos oro paėmimo angos taip pat padeda oro srauto patekimą į variklio skyrių – šis rodiklis pagerėjo net 23 proc.
Siekiant kuo efektyviau išnaudoti šį gaivaus oro gūsį, buvo padidintas turbokompresoriaus sukimosi greitis. „Renault Sport“ inžinieriai, norėdami pagerinti kuro ir aušinimo sistemų darbą, šiam modeliui pritaikė specialius, galingesnius kuro ir vandens siurblius.
Dėka variklio modifikacijų, galia pakilo iki 110 AG, o maksimalus sukimo momentas – iki 170 Nm.
Nuo šiol – ir su automatine EDC transmisija
Atliepiant augančią „Twingo GT“ vairuotojų, kurie kasdien automobilius vairuoja intensyviame eisme, paklausą, modelį dabar galima rinktis su mechanine arba 6 laispnių automatine EDC transmisija.
Naujasis „Clio R.S.“ ir „Megane GT“ – dar du „Renault Sport“ divizijos sukurti modeliai, kuriuose sutinkama EDC („Efficient Dual Clutch“) transmisija.
EDC veikia ir kaip pilnai automatinė pavarų dėžė, ir suteikia galimybę pačiam vairuotojui perimti valdymą į savo rankas, pavaras perjungiant svirtelėmis prie vairo. Transmisija su dviem sankabomis užtikrina greitą ir švelnų pavarų perjungimą, leidžiantį vairuoti sklandžiai ir efektyviai.
„Renault Sport“ inžinieriai, tobulindami „Twingo GT“ pavarų dėžę, parinko specialiai šiai versijai tinkamus perdavimo skaičius, kurie galėtų suteikti sportišką charakterį.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„AutoTyrimai“: naudotų automobilių rinka per metus augo 1,2 proc.1
Lietuvoje sausį-kovą pirmą kartą įregistruota 36,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 1,2 proc. daugiau nei tuo pat laiku pernai, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
Seimas spręs, ar švelninti atsakomybę taršių automobilių savininkams2
Seimas pradeda svarstymus, ar aplinkosaugininkams nustačius viršytą automobilių išmetamųjų dujų normą vietoj baudos pirmą kartą leisti skirti įspėjimą bei ilginti tokio automobilio techninės apžiūros galiojimą. ...
-
Siūlys švelninti bausmes vairuotojams už padidintą automobilių išmetamų teršalų kiekį17
Suteikus teisę aplinkosaugininkams stabdyti ir tikrinti automobilių išmetamų į aplinką teršalų kiekį, Seime atsirado dvi iniciatyvos, kuriomis siūloma švelninti baudas už tokius pažeidimus, pradedant nuo įspėjimo. ...
-
Sostinės gatvėse testuojamas naujos kartos elektrinis autobusas3
UAB „Vilniaus viešasis transportas“ bandymams perduotas „Fencer F1 Integral EV“ žemagrindis elektrinis autobusas. Naujas elektrinis autobusas gatvėmis važinėja balandžio 11–24 dienomis, 10-uoju maršrutu. ...
-
Orams sušilus – daugiau eismo įvykių1
Balandžio mėnesio pradžia vairuotojus įpareigojo keisti žiemines padangas į vasarines. Kas nutiks, jei nepasikeitę padangų pateksite į eismo įvykį, ir apie kitas sezonines vairuotojų problemas „Labas vakaras, Lietuva“ rubrikoje „A...
-
Retenybių medžiotojams – ypatingi ir brangūs taikiniai
Šį pavasarį aukcionuose kolekcininkams bus pasiūlyti keli ypatingi automobiliai, tarp jų – reti „Bugatti Type 57C“ ir „Lotus-Climax Type 12“. ...
-
„Land Cruiser 250“ – naujas karalius6
„Galiu teigti, kad gimė naujas kelio ir bekelės karalius“, – išbandęs naująjį visureigį „Toyota Land Cruiser 250“ sakė lenktynininkas Benediktas Vanagas. ...
-
Padirbės, kad eismas būtų saugesnis5
Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ per šiuos metus yra suplanavusi eismo saugumą didinančius sprendimus įgyvendinti visuose šalyje užfiksuotuose vadinamųjų juodųjų dėmių kelių ruožuose ir sankryžose. ...
-
Paskelbti Pasaulio metų automobilio konkurso nugalėtojai2
Tarptautinėje Niujorko automobilių parodoje paskelbti Pasaulio metų automobilio konkurso („World Car of the Year“, WCOTY) nugalėtojai. ...
-
Techninės apžiūros barjeras: įtakos turi ir vairuotojo elgesys45
Lietuvos automobilių techninių apžiūrų statistika negailestinga. Pernai beveik pusė transporto priemonių pirmuoju bandymu neįveikė šio barjero ir negavo teisės dalyvauti eisme. Kas lemia tokius niūrius skaičius ir kaip juos pakeisti? ...