„Renault“ atnaujino savo bestselerį

  • Teksto dydis:

„Renault“ savo klientams pristato naujoves, kuriomis kasdienis važiavimas tampa ne tik praktiškesnis, bet ir malonesnis.

Naujasis „Clio R.S. 200 EDC“, „Clio R.S. Trophy“ ir „Clio GT-Line“ turi naujojo „Clio“ ypatybes ir jas praplečia, pasinaudojant „Renault Sport“ žinių gausa ir patirtimi. „Naujasis „Clio R.S.“ siūlo visą „Renault Sport“ technologijų spektrą, suteikiantį vairavimo malonumą. Nuo pat prekybos pradžios kiekvienas klientas galės rinktis iš trijų važiuoklės versijų ir iš dviejų variklių. Šis modelis taip pat pirmą kartą pristato itin efektyvią ir novatorišką R.S. VISION apšvietimo sistemą, kuri yra išskirtinis „Renault Sport“ šviesų ženklas“, – paskelbė Patriceas Rattis, „Renault Sport Cars“ vadovas.

Siūlo unikalų derinį 

Naujasis „Clio R.S.“ siūlomas su galimybe rinktis iš dviejų benzininių variklių (200 ir 220 AG – „Trophy“ versija), suderintų su šešių laipsnių, dviejų sankabų EDC automatine transmisija, kurios pavaras galima jungti prie vairo esančiomis svirtelėmis.

Tai yra vienintelis automobilis klasėje, leidžiantis rinktis iš trijų skirtingų važiuoklės versijų. Tai klientams suteikia galimybę susikurti savo asmeninį „Clio R.S.“ Trys versijos – tai „Sport“ važiuoklė su 17 arba 18 colių ratais, suderinta kasdienio naudojimo praktiškumui. Sustiprinta „Cup“ važiuoklė su 18 colių ratais, užtikrinanti tobulą derinį tarp keliui ir lenktynių trasai skirtų savybių ir „Trophy“ važiuoklė su 18 colių ratais, priekyje pažeminta 20 mm ir 10 mm – gale, koncentruojantis į vairavimo malonumą.

Unikali šiame segmente „Trophy“ versija gali būti derinama su išskirtine išmetimo sistema, kurią įkvėpė koncepcinis „Clio R.S 16“ automobilis ir kuri buvo sukurta bendradarbiaujant su pramonės specialistu „Akrapovič“. Ši sistema automobiliui suteikia akimirksniu atpažįstamą variklio garsą ir žvalų greitėjimą. 220 AG versija „Trophy“ gali pranokti visus kitus šios klasės sportiškus automobilius: nuo 0 iki 100 km/h ji įsibėgėja vos per 6,6 sekundės ir, pajudėjusi iš vietos, 400 metrų distanciją įveikia per 14,5 sekundės, įsibėgėdama iki 235 km/h.

„Mes dirbame su pripažintais ir automobilių sportui atsidavusiais tiekėjais, tokiais kaip „Akrapovič“, nutiesdami dar tvirtesnę jungtį tarp kelio ir trasos“, – sako Patriceas Rattis.

„Clio R.S.“ taip pat išsiskiria segmente neprilygstamu įrangos komplektu, kuriame yra maksimaliai greito starto sistema „Launch Control“, „R.S. Drive“ sistema, leidžianti pasirinkti iš trijų vairavimo režimų („Normal“, „Sport“ ir „Race“), „R.S. Monitor“ programa ir specialiai ralio varžyboms sukurti „Renault Sport“ hidrauliniai amortizatorių ribotuvai.

R.S. VISION: pirmoji pasaulyje

Priekinė naujojo „Clio R.S.“ dalis yra vizualiai praplatinta, panaudojant specifinį priekinį buferį. Automobilis komplektuojamas su LED tipo, šachmatinės vėliavos stiliaus, „R.S. Vision“ pavadinta daugialype apšvietimo sistema. Ji automobiliui suteikia išskirtinę išvaizdą ir ypatingą šviesų efektyvumą. Ši išskirtinė technologija, jau matyta koncepciniame automobilyje „Clio R.S. 16“, apima automobilio rūko, posūkių apšvietimo žibintus, šoninius žibintus ir gabaritų bei trumpųjų šviesų žibintus, pagerinant matomumą tamsiuoju paros metu.

Išskirtinio stiliaus „GT-Line“

„GT-Line“ paketas naujajam „Clio“ suteikia sportišką išvaizdą, išskirdamas jį iš kitų automobilių. „Clio GT-Line“ priekiniame buferyje yra tamsaus metalo spalvos oro įsiurbimo angos. Kaip ir „Clio R.S.“, matyti ilgos skersinės juostos, 16 arba 17 colių ratlankiai ir išskirtiniai, chromuoti išmetimo vamzdžių antgaliai bei tamsaus metalo spalvos galinio buferio juosta. „Clio GT-Line“ salone panaudota mėlynos spalvos dizaino schema, perforuota oda aptrauktas „Clio R.S.“ vairo ratas su „GT-Line“ ženkleliu, „Clio R.S.“ sėdynės su specialiais apmušalais ir aliuminio pedalai. Visa ši įranga sukuria pabrėžtinai sportišką automobilio dizainą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių