„Renault“ naujienos Ženevoje

  • Teksto dydis:

"Renault Kadjar" - gundantis miesto visureigis

Nepaisant to, kad „Renault Kadjar“ pasauliui parodytas vasario 2 d., galiausiai šį naujoką slepianti uždanga nukrito tik 2015 m. Ženevos automobilių parodoje. Šveicarijos automobilių parodos lankytojai ne tik turės galimybę pirmą kartą išsamiai susipažinti su „Kadjar“ vidaus apdaila ir įranga, bet ir pamatys specialias „X-Mod“ bei „Bose®“ versijas.

Šiame kompaktiškame miesto visureigyje įkūnytas kitoniškas ir novatoriškas požiūris į segmentą bei patraukli jo išvaizda įprastinį mąstymą tiesiog apverčia aukštyn kojom.

Atkaklų „Renault“ siekį užimti tvirtas pozicijas ir C segmento miesto visureigių rinkoje rodo dinamiškumu ir nuotykių ieškotojo dvasia trykštantis naujojo „Renault Kadjar“ dizainas. „Flame Red“ spalva spindintis naujokas savyje tūnančia gundymo galia įpūtė naujų vėjų ir miesto visureigių rinkoje.

Grakščios, atletiškos „Kadjar“ linijos byloja apie naujovišką požiūrį į miesto visureigių išvaizdą, o sportišką ir kruopščiai apgalvotą vidų dar labiau pabrėžia aukštos kokybės medžiagos bei apdaila.

Ryškų „Renault Kadjar“ savitumą dar labiau sustiprina naujasis „Renault“ prekės ženklo žibintų išdėstymas, kuris pirmą kartą pritaikytas naujajame „Espace“. Iš priekiniuose žibintuose įtaisytų LED šviesos šaltinių C forma sklindanti šviesa suteikia automobiliui išskirtinumo jausmą.

Išdailintas ir subalansuotas „Kadjar“ linijas visose versijose pabrėžia kėbulo spalvos šoninių veidrodėlių korpusai ir durų rankenėlės. O chromuoti langų ir dienos žibintų apvadai bei slenksčių apsaugos dar labiau sustiprina iš šio atletiško miesto visureigio trykštantį išskirtinumą.

Išdailintas, sportiškas ir gražiai įrengtas vidus
„Kadjar“ salono kokybę liudija itin kruopšti jo apdaila. Tai – nepaprastai stilingas patogumo ir dailumo derinys.

Spalvų gama ir pasirinktos medžiagos išryškina modelio sportiškumą bei tobulą vidaus apdailą. Minkštas palietus prietaisų skydelis rodo, kiek daug dėmesio inžinieriai skyrė kiekvienai „Kadjar“ apdailos detalei.

Sportišką vidaus apdailos stilių padeda kurti ir drąsaus bei išraiškingo dizaino pavarų svirtis. Išmodeliuota sėdynės pagalvėlė ir vertikalios sėdynės atlošo formos – dar vienas ženklas, pabrėžiantis sportišką vidaus stilių. Galvos atlošų šonus puošia grafinis piešinys, kuris sustiprina dinamiškumo įspūdį, o sėdynių pagalvėlių forma bei suformuotos šoninės atramos suteikia dar daugiau įmantrumo.

Praktiško dizaino „Kadjar“ universalumas puikiai atitinka šeimų poreikius, o pažangi interneto prieiga suteikia vairuotojams galimybę suasmeninti aplinką. Dar vienas „Kadjar“ privalumas – tai gausybė tinkamų intuityvių technologijų, padedančių ir išlaikyti ryšį su pasauliu, ir ramiai vairuoti.

Kurdami „Kadjar“, inžinieriai pasitelkė didžiulę „Renault“ patirtį saugos srityje. Be to, „Kadjar“ įrengtos ir pažangiausios pagalbos vairuojant priemonės, pavyzdžiui, yra laisvų rankų parkavimo įranga, pagalbos statant priekiu, atbulomis ir šonu sistema bei atbulinės eigos kamera, gerokai palengvinanti parkavimą mieste, pažangi avarinio stabdymo sistema, aklosios zonos signalo sistema, „Hill Start Assist“ funkcija, elektroninė greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu, kelio ženklų atpažinimo ir greičio kontrolės sistema, taip pat funkcija informuojanti apie nukrypimą nuo eismo juostos, kuri suveikia tada, kai vairuotojas netyčia kerta ištisinę ar brūkšninę eismo juostą ženklinančią liniją.

Esant prastoms sukibimo sąlygoms, keturi varantieji ratai puikiai sustiprina sukibimo jėgą. Priekiniais ratais varomose versijose įrengta „Extended Grip“ sistema, kuri, važiuojant blogomis sąlygomis, pagerina sukibimą.

„Kadjar“ yra nepaprastai manevringas: jo posūkio spindulys – 10,7 m. Didelė 190 mm prošvaisa ir atitinkamai 18 bei 25 laipsnių užvažiavimo ir nuvažiavimo kampai garantuoja puikų manevringumą nepriklausomai nuo vietovės tipo.

„Kadjar“ interjero modulumas – intuityvus ir patogus naudoti. „Easy Break“ sistema automatiškai sulanksto 60:40 proporcija sulankstomą galinę sėdynę. Priekinę keleivio sėdynę galima palenkti pirmyn ir suformuoti mažą staliuką (ši funkcija valdoma po sėdyne esančia rankenėle). Ši ypatybė leidžia gabenti ir ilgesnį krovinį.

Didžiausia bagažinės talpa siekia 472 dm3. Yra ir dar vienas išmanus sprendimas: bagažinę galima padalinti į du arba tris atskirus skyrius. Tai ne tik apsaugos daiktus, bet ir neleis važiuojant jiems išsimėtyti po visą bagažinę.
Viduje – įspūdingo erdvumo salonas. Atstumas iki vidinės stogo apdailos gale – 910 mm, o erdvės keleivių alkūnėms – 1456 mm. Tai – vieni geriausių rodiklių šiame segmente. O įvairiose salono vietose išdėstytų praktiškų dėtuvių bendra talpa siekia net 30 litrų.

Kokybiška, šiuolaikiška įranga, kurios komplekte – „R-Link 2“ sistema bei naujausios pagalbinės priemonės vairuotojui, užtikrins pažangiausią interneto prieigą ir leis be rūpesčių vairuoti.

Naujasis „Kadjar“, kurį auto mėgėjai galės įsigyti arba su priekiniais varančiaisias ratais (4x2 versija), arba su visais varančiaisiais ratais (4x4 versija), atvirai gundo pabėgti iš minios, o jo kompaktiški matmenys (ilgis – 4,45 m, plotis – 1,84 m) garantuoja puikų manevringumą. 190 mm „Kadjar“ prošvaisa iš karto signalizuoja, kad šis modelis gebės pravažiuoti ir nepramintais takais.

„Kadjar“ versijoje su priekiniais varančiaisiais ratais gali būti įdiegta ir „Extended Grip“ (geresnio sukibimo)  sistema. Ši pažangi traukos kontrolės sistema užtikrina, kad nepaisant sudėtingų vairavimo sąlygų, pavyzdžiui, sniego, purvo ar smėlio, automobilio ratai patikimai sukibs su keliu.

Šiame miesto visureigyje montuojami „Energy“ varikliai ne tik leidžia pajusti vairavimo malonumą, bet ir nesukti galvos dėl didelių degalų sąnaudų.

„Kadjar“ turi ne tik bendrą „Renault-Nissan“ CMF C/D platformą – jį konstruodami ir gamindami inžinieriai pasitelkė didžiulę aljanso sukauptą kompetenciją automobilių gamybos srityje.

Populiariausias „Renault-Nissan“ aljanso „Energy“ dCi 110 variklis „Kadjar“ paverčia automobiliu, kuris savo segmente pagal aplinkos taršos anglies dvideginiu rodiklį (99 g/km) ir bendrąsias NEDC  ciklo degalų sąnaudas (3,8 litro/100km) yra pats pažangiausias.

Pirmą kartą „Energy“ dCi 110 varikliuose įrengti trintį mažinantys plieniniai stūmokliai. Esant mažesnei trinčiai, trimis procentais sumažėjo ir bendroji NEDC  ciklo aplinkos tarša anglies dvideginiu.

„Energy“ dCi 110 variklis, kuris paprastai poruojamas su šešių greičių pavarų dėže, „Kadjar“ gali būti poruojamas ir su šešių greičių automatine EDC transmisija.

„Energy dCi 130“ variklyje, kuris gali būti montuojamas tiek priekiniais, tiek ir keturiais ratais varomose „Kadjar“ versijose, gausu technologijų, gimusių iš „Renault“ patirties „Formulės 1“ trasose. Sumažinus šio dyzelinio variklio gabaritus, dabar jis išvysto didžiausią 96 kW (130 AG) galią ir paprastai poruojamas su šešių greičių mechanine pavarų dėže. 320 Nm sukimo momentas, kurį galima pasiekti plačiame apsisukimų skaičiaus per minutę diapazone, ypač vertinamas ir priekinių varančiųjų ratų, ir keturių varančiųjų ratų versijose, nes nepriklausomai nuo variklio greičio, visada užtikrina greitą pajudėjimą iš vietos. Jis puikiai pritaikytas veikti tada, kai su keturiais ratais varoma versija tenka važiuoti prasto sukibimo sąlygomis.

Siekiant užtikrinti, kad būtų laikomasi „Euro 6b“ aplinkos taršos reikalavimų, šiuose varikliuose įrengta „NOx Trap“ sistema ir sveikatai žalingų dalelių filtras.

„Kadjar“ komplektuojamas ir su „Energy“ TCe 130 benzininiu varikliu, kuris poruojamas su šešių greičių mechanine pavarų dėže. Šiam 1,2 litro benzininiam varikliui su turbokompresoriumi būdingos tokios pat bendrosios techninės charakteristikos, kaip ir dviejų litrų atmosferiniam varikliui. Tiesioginio įpurškimo technologijos ir integruoto kolektoriaus dėka didelis sukimo momentas pasiekiamas ir esant mažam apsisukimų per minutę skaičiui. Tiesioginio įpurškimo technologija pagerina kuro deginimą, todėl mažėja ir degalų sąnaudos, ir tarša CO2.

Be to, „Kadjar“ įrengta ir „Renault Driving eco“2, t. y. ekonomiško vairavimo funkcija, padedanti vairuotojui pasirinkti ekonomiškesnį ir aplinkai palankesnį vairavimo stilių.

Kartu paėmus, visos minėtos ypatybės leido sumažinti taršą anglies dvideginiu 4 g/km, o degalų sąnaudas – 0,62 litro/km (važiuojant 130 km/val. greičiu).

Efektyvūs varikliai, puikus veikimas, patrauklus dizainas bei kokybiška įranga dar kartą patvirtina, kad naujasis „Kadjar“ turi visas stipriąsias savybės, kurios bendrovei „Renault“ padės siekti ambicingų tikslų užkariaujant miesto visureigių rinką.

Į prekybos salonus pirmieji „Kadjar“ atkeliaus šių metų birželį, o juos įsigyti galės Europos bei kai kurių Afrikos ir Viduržemio jūros regiono šalių automobilių mėgėjai.

Ženevos automobilių parodos lankytojai „Renault“ stende pamatys ir naująjį R 240 elektrinį variklį, kuris leido išplėsti „ZOE“ elektromobilių liniją; naująjį „Espace“, kuris netrukus irgi pasirodys rinkoje; bei naujausią „Renault Sport“ riboto skaičiaus laidos modelį – „Clio R.S. 220 EDC Trophy“.

„Kadjar X-Mod“: visiškai kontroliuojamiems nuotykiams

Nuotykių ieškotojo išvaizda ir puikios pravažumo galimybės nenumaldomai gundo „Kadjar X-Mod“ vairą pasukti dar nepramintais takais.

„Kadjar X-mod“ atkeliauja su įtaisytais stogo bagažinės laikikliais, „Mineral Grey“ spalvos priekine ir galine apsaugine plokšte bei specialiai jam sukurtais 17 colių ratlankiais.

Automobilio viduje – prašmatnius apmušalus, durelių rankenėlių ir prietaisų skydo dangą puošiantis ochros spalvos dekoratyvinis peltakis, pabrėžiantis išskirtinį „Kadjar X-mod“ savitumą.

Tiek dviem ratais varomoje versijoje, kurioje įdiegta ir „Extended Grip“ funkcija, tiek ir keturiais ratais varomoje versijoje montuojamos purvo ir sniego sąlygoms skirtos padangos.

„Kadjar X-Mod“ ištobulintas taip, kad tiktų ne tik nuotykiams. Jis tobulas ir savo universalumu bei patogumu, kurį sukuria iš aukštesnės klasės automobilių „pasiskolintas“ modulumas ir pagalbos vairuojant priemonės.

Standartiškai automobilyje būna „Easy Break“ sistema, kuri automatiškai sulanksto 60:40 santykiu lankstomą užpakalinę sėdynę, o priekinio keleivio sėdynės atlošą palenkia žemyn taip, kad susiformuotų mažas staliukas. Be to, antroje eilėje sėdintiems keleiviams įrengti porankiai, o po centrinio valdymo pulto porankiu – dar ir papildoma dėtuvė.

Pabėgti ir visiškai saugiai ieškoti nuotykių su „Kadjar X-Mod“ skatina jame įdiegta kelio ženklų atpažinimo ir perspėjimo apie nukrypimą nuo eismo juostos sistema bei automatiškai įsijungiantys priekiniai žibintai.

O galiausiai malonumą vairuoti „Kadjar X-mod“ sustiprina automatinė klimato kontrolė ir lietaus bei šviesos davikliai.

„Kadjar Bose®“: tobula išvaizda ir nepriekaištinga akustika

„Kadjar Bose®“ puikiai dera sportiška elegancija ir nepakartojama akustika, kuri jo išskirtinumą ir malonumą vairuoti pakelia į dar aukštesnį lygį.

„Kadjar Bose®“ išskirtinės ypatybės – „Full LED“ technologijos žibintai, blizgios juodos spalvos šoninių veidrodėlių korpusai, 19 colių lydinio ratlankiai su deimanto efektu, „Bose®“ ženklas ant sparnų ir logotipai ant durelių slenksčių.

Šioje versijoje standartiškai būna įrengta ir „Easy Park Assist“ sistema bei atbulinės eigos kamera. „Intens“ apdailos atveju šias dvi sistemas galima užsisakyti papildomai.

Svarbiausias vidaus akcentas – tobula apdaila, apie kurią byloja „Scandium Grey“ ir „Charcoal“ spalvų derinys, chrominiai durelių apačioje įrengtų garsiakalbių apvadai ir prašmatnūs apmušalai, kurių šviesiai pilki apvadai suteikia dar daugiau elegancijos. Vairas aptrauktas „Nappa“ oda, o pageidaujantys gali užsisakyti ir juoda oda aptrauktas sėdynes.

Šioje automobilio versijoje įrengta išskirtinė „Bose®“ garso sistema, užtikrinanti pačios aukščiausios kokybės garsą ir akustikos lygį – pradedant žemiausiomis boso natomis ir baigiant aukščiausių natų niuansais, bei tikrovišką erdvinį garsą. „Bose®“ audio sistema automobilio visų paverčia tikra koncertų sale, kurioje yra:

- 1 centrinis garsiakalbis, pripildantis garsą erdvinių niuansų;
- 6 garsiakalbiai aplink visą saloną, garantuojantys turtingą ir subalansuotą garsą tiek automobilio priekyje, tiek ir jo gale;
- 1 skaitmeninis stiprintuvas, kuris įrengtas po priekine keleivio sėdyne ir kuriame įtaisyta specialiai prie „Kadjar“ salono ypatumų pritaikyta „Bose®“ signalų apdorojimo sistema;
- 1 žemų dažnių garsiakalbis, kuris įrengtas bagažinėje ir kuris po visą saloną paskleidžia gilų bei tikrovišką boso natų garsą.

Aistra gyventi“, arba naujasis šio prekės ženklo šūkis

Naujoji, dar emocingesnė „Renault“ dizaino strategija simbolizuoja skirtingus žmogaus gyvenimo etapus. Pradedant 2012 m., dinamiškumo prekės ženklui suteikė naujieji „Clio“, „Captur“, „Twingo“ ir „Espace“, o dabar šią misiją atlieka ir „Kadjar“. 2015 m. Ženevos automobilių paroda – tai ir naujojo etapo, kuriuo bendrovė žengia atskleisdama savo šūkio „Renault“. Aistra gyventi“ prasmę, pradžia. Šis šūkis ne tik sėkmingai tęsia garsiojo „Voitures à virve“ tradiciją, bet ir simbolizuoja „Renault“ automobilių atgimimą. Mūsų automobiliai turi būti tokie, kad keliaujantys galėtų tiesiog gyventi pilnavertį gyvenimą. Todėl bendras dizainas ir gerai apgalvotos detalės ne tik padeda pajusti kelionės malonumą, bet ir pažadina mumyse glūdinčius jausmus, o naudingos inovacijos palengvina mūsų kasdienybę. O naująją prekės ženklo dvasią galutinai apibendrina modernizuotas „Renault“ logotipas, kurį parodos lankytojai pamatys „Renault“ stende.

Naujasis „Espace“ užkariauja naujas rinkas

Naujasis „Espace“, kurį pasaulis išvydo 2014 m. Paryžiaus automobilių parodoje, Ženevoje bus pademonstruotas dar kartą, o prekybos salonuose pasirodys jau šių metų balandžio mėn. „Espace“, kurį kintantys klientų lūkesčiai privertė išrasti iš naujo, išsiskiria tokia savo išvaizda ir savybėmis, kurios tradiciškai asocijuojamos su dideliais krosoveriais.

Suasmeninti vairavimo ir keliavimo patirtį padės „Renault Multi-Sense®“ sistema, koordinuojanti įvairiausias technologijas, kurios užtikrina malonumą vairuoti ir galimybę tikrai patogiai keliauti.
Unikalų valdymo lygį leidžia pasiekti „4Control®“ technologija (keturių ratų valdymo sistema).
Nepakartojamas malonumas vairuoti nepriklausomai nuo greičio, plius 20 proc. mažesnės degalų sąnaudos ir tarša CO2 reiškia, kad naujasis „Espace“ rinkoje prilygsta geriausiems šios klasės automobiliams.

Naujai išrastas „Espace“ išsiskiria SUV būdingomis „raumeningomis“ formomis: apatinė dalis trykšta dinamiškumu ir tvirtumu, kurį dar labiau pabrėžia išraiškingos ratų arkos ir grotelės. Priešingai apatinei daliai, viršutiniosios „Espace“ kėbulo dalies linijos gerokai lengvesnės, grakštesnės ir elegantiškesnės.

Naujasis „Renault Espace“ išsiskiria neprilystama „Renault Multi-Sense®“ sistema, kuri leidžia taip suderinti visų automobilyje įdiegtų technologijų – variklio, pavarų dėžės ir važiuoklės – charakteristikas bei tas ypatybes, kurios padeda sukurti patogią ir malonią aplinką, pavyzdžiui, salono ir prietaisų skydo apšvietimą, sėdynėse įrengtos masažo funkcijos lygį, kad visi nustatymai geriausiai atitiktų vairuotojo nuotaiką tam tikru momentu. Kadangi ši sistema sujungta su kintamų charakteristikų pakaba ir „4Control®“ technologija (keturių ratų valdymo sistema), vairuojant atsiranda galimybė ne tik pajusti tikrąjį vairavimo malonumą, bet ir saugiai bei žvitriai vairuoti.

Kalbant apie variklį, verta paminėti, kad kurdami naująjį „Espace“, konstruktoriai rėmėsi visa pažangiąja „Renault“, kaip turbokompresorių bei „Formulės 1“ kubatūros mažinimo pradininkės, patirtimi ir mažus variklius suporavo su šešių arba septynių greičių EDC dvigubos sankabos automatine transmisija. Trys naujausios kartos varikliai, kurie leido 20 proc. sumažinti degalų sąnaudas ir taršą anglies dioksidu, patobulintos aerodinaminės savybės (Cd=0,30) ir palyginti su pirmtaku 250 kg lengvesnis kėbulas byloja, kad svarbiausi naujojo „Espace“ akcentai – malonumas vairuoti ir efektyvumas.

Itin efektyvūs varikliai. „Energy“ TCe 200 EDC variklis: 200 AG ir 260 Nm sukimo momentas – esant 2500 aps./min.
Šis tiesioginio įpurškimo benzininis variklis su turbokompresoriumi, kuris buvo sukonstruotas „Renault Sport“ variklio pagrindu, kartu su nauja septynių greičių EDC dvigubos sankabos transmisija užtikrina dinamiškas technines charakteristikas.
Savo sportinius genus variklis perduoda ir naujajam „Espace“. Be to, jo tarša CO2 siekia 140 g/km, o degalų sąnaudos – 6,2 litro/100km*

„Energy“ dCi 160 EDC variklis su „Twin Turbo“ technologija: 160 AG ir 380 Nm – esant 1750 aps./min.

- Dviejų turbokompresorių („Twin Turbo“) technologija reiškia, kad pirmasis mažai inertiškas turbokompresorius užtikrina greitą pajudėjimą iš vietos ir staigų reagavimą esant nedideliam apsisukimų skaičiui per minutę. Esant mažam apsisukimų per minutę skaičiui, sukuriamas toks sukimo momentas, kurio būtų galima tikėtis iš dviejų litrų variklio, t. y. 265 Nm išgaunamas esant 1250 aps./min. (net 60 Nm daugiau nei pirmtako – dviejų litrų variklio - atveju). O antrasis turbokompresorius užtikrina puikų reagavimą greitėjant vidutinių greičių diapazone

- EDC automatinė transmisija: akimirksniu ir sklandžiai parenkama tinkamiausia pavara

Malonumu vairuoti ir degalų sąnaudomis prilygsta geriausiems šio segmento automobiliams. Tarša CO2 siekia 123 g/km, o degalų sąnaudos – 4,7 litro/100km.*

„Energy“ dCi 130 variklis: 130 AG ir 320 Nm sukimo momentas – esant 1750 aps./min., plius šešių greičių mechaninė pavarų dėžė. Tarša CO2 siekia 119 g/km, degalų sąnaudos – 4,5 litro/100 km.

Tai, kad naujajame „Espace“ išliko šiam modeliui būdingi genai, byloja itin šviesus salonas, nepaprastas patogumas keliaujant ir iš naujo, pasitelkus aistrą naujovėms, sukurtas modulumas.

Šviesumas. 2,8 kvadratinių metrų ploto „Lumière“ panoraminį priekinį stiklą gražiai pratęsia virš priekinių sėdynių sumontuotas stiklinis stoglangis, pro kurį patekusi šviesa užlieja visą saloną. O naktį keleiviai gali pasirinkti vieną iš penkių skirtingų apšvietimo variantų.

Patogumas. Apgaubiančios priekinės sėdynės – reguliuojamos (10 padėties variantų, o 8 padėtys reguliuojamos automatiškai), plius kintamų charakteristikų pakaba.

Erdvumas. 288 cm ratų bazė suteikė galimybę iki 308 mm padidinti erdvę keliams antroje eilėje sėdintiems keleiviams – tai yra vienas geriausių rodiklių šios klasės automobiliuose.

Modulumas. Įdiegus „One Touch“ modulinę sistemą, naujajame „Espace“ praktiškumas atgimė iš naujo: sėdynes galima sulankstyti vos vienu paspaudimu „R-Link®“ ekrane arba naudojantis bagažinėje esančiu valdymo moduliu.

Aukštosios technologijos. Originalus slankus centrinis valdymo pultas puikiai dera su futuristinės išvaizdos pavarų svirtimi. „R-Link2®“ planšetinis kompiuteris ir 8,7 colio įstrižainės vertikaliai įtaisytas ekranas atlieka valdymo pulto vaidmenį, o sportiškumo pojūtį dar labiau sustiprina aukštos kokybės ekranas.

Meilė muzikai. Specialiai naujajam „Espace“ sukurta „Bose®“ garso sistema skleidžia erdvinį garsą, o 11 garsiakalbių ir 1 žemų dažnių garsiakalbis kartu su „Bose Centerpoint 2®“ technologija visus keleivius perkelia į tikro garso koncertui prilygstantį aukščiausios kokybės garsų pasaulį.

Naujasis „Espace“ turi visas savybes, kurios pritrauktų ir įtikintų ypač reiklius šio segmento klientus, o pirmiausia – verslo klientus:

- statusą pabrėžianti išvaizda – juk tai svarbu ir vairuojančiam, ir įmonei, kuriai vairuojantis atstovauja;
- mažos degalų sąnaudos ir tarša anglies dvideginiu – „Espace“ yra vienas ekonomiškiausių šio segmento automobilių;
- dinamiškos bendrosios techninės charakteristikos (šioje klasėje nėra lygių), „Multi-Sense®“ sistema, „4Control®“ technologija ir aktyvi smūgių amortizavimo sistema malonumo vairuoti jausmą ir saugumą pakelia į naują lygį;
- įvairiausios naujojo „Espace“ pagalbos vairuojant priemonės ir „Easy Park Assist“ sistema suteikia veiksmingą pagalbą ir papildomo pasitikėjimo daug važinėjantiems;
- naujoviški modulumo sprendimai, kurie taikomi ir penkiavietėse, ir septynvietėse versijose, bei erdvus salonas paverčia „Espace“ praktiška ir patogia transporto priemone;
- novatoriška įranga, pavyzdžiui, „R-Link 2®‘ planšetinis kompiuteris su interneto prieiga užtikrina, kad keliauti bus dar patogiau, nes galima greitai pasiekti informaciją ir valdyti daugybę automobilio funkcijų („Multi-Sense“ sistemą, salono aplinką, pagalbos vairuojant priemones); be to, yra navigacijos sistema, per kurią galima gauti informaciją apie eismo sąlygas; jungtys daugialypės terpės įrenginiams (mobiliojo ryšio telefonui, MP3 grotuvui ir kt.) bei svarbios taikomosios programos, kurios specialiai pritaikytos naudoti automobiliuose;
- galiausiai, visu „Renault“ darbu kokybės srityje siekiama užtikrinti, kad automobilis atitiktų pačius aukščiausius išvaizdos ir eksploatavimo standartus.

Taigi, nelieka abejonių, kad naujasis „Espace“ yra išties patraukli ir išskirtinė transporto priemonė verslo klientams.

Šių metų balandžio mėn. naujasis „Espace“ atkeliaus į 20 Europos šalių – Prancūzijos, Vokietijos, Austrijos, Belgijos, Nyderlandų, Šveicarijos, Italijos, Graikijos, Ispanijos, Portugalijos, Lenkijos, Slovakijos, Vengrijos, Slovėnijos, Čekijos Respublikos, Danijos, Švedijos ir, be abejo, Baltijos šalių – prekybos salonus.

„Clio R.S. 220 EDC Trophy“ – naujasis „Trophy“ šeimos narys

„Trophy“ ženklas, kuriuo „Clio R.S.“ žymimi jau nuo 2005 m., simbolizuoja tikslesnį valdymą ir geresnes bendrąsias technines charakteristikas, kurios puikiai dera su prašmatnia ir išskirtine išvaizda. Atsiradęs įvykių, susijusių su „Mégane R.S. Trophy“ pateikimu rinkai 2014 m., sūkuryje, „Clio R.S. 220 EDC Trophy“ pasižymi tokioms pat patraukliomis savybėmis ir puikiai papildo liniją riboto skaičiaus laidos galingų modelių, kurie ne tik byloja apie „Renault Sport“ inžinierių aistrą automobilių sportui, bet ir įkūnija jų reiklumą.

„Clio R.S.“: kur bežiūrėtum, visur galingesnis

Variklis. Peržiūrėjus variklio konstrukciją, jo galingumas padidėjo 10 proc., o sukimo momentas – 40 Nm. Dar geresnes charakteristikas užtikrina didesnis turbokompresorius, be to, oro tiekimo sistema sukonstruota taip, kad slėgio nuostoliai sumažėtų iki minimumo, o atnaujintoje išmetamųjų dujų sistemoje dabar yra įrengtas naujausias „Euro 6“ normas atitinkantis katalizatorius, kuris iki minimumo sumažina priešslėgio nuostolius.

- Didžiausia galia padidėjo iki 220 AG, kuri pasiekiama esant 6250 aps./min.

- Didžiausias sukimo momentas dabar 260 Nm (plius 20 Nm), nors įmanoma ir 280 Nm, kadangi ketvirtoji ir penktoji pavara turi „sukimo momento didinimo“ savybę.

- Kad automobilis atitiktų „Euro 6“ aplinkos taršos standartus, jo tarša anglies dioksidu sumažinta šešiais gramais ir dabar siekia 138 g/km*.

Patobulinta EDC transmisija: dabar pavaras galima perjungti 30 proc. greičiau.

- Kadangi pastebimai sutrumpėjo vairo menčių žingsnis, perjungimas iš aukštesnės pavaros į žemesnę dabar vyksta greičiau.

- Kad vairuoti būtų malonu ir mieste, ir atviruose keliuose, režimas „Sport“ dabar gerokai lankstesnis.

- „Stop&Start“ sistema veikia esant režimui „Normal“, o perjungus į režimą „Sport“ ir „Race“, išsijungia.

Žemesnė ir kietesnė „Trophy“ važiuoklė: nepakrautas „Clio“ priekyje yra 20 mm, o gale 10 mm žemesnis. Tvirtesni amortizatoriai suporuoti su hidraulinėmis apsaugomis.

- Ypač greitas valdymas: nauja, greitesnė krumpliastiebinė pavara (santykis sumažintas nuo 14,5:1 iki 13,2:1) leidžia valdyti tiksliai ir neįtikėtinai tiesiogiai. Tai – geriausia sistema rinkoje.

- Padangos: „Clio R.S. 220 Trophy EDC“ montuojamos ypač aukštų techninių charakteristikų padangos „Michelin Pilot Super Sport 205/40R18“.

Atpažinsite iš karto… ir susigundysite

Sportiška išvaizda:

- „Glacier White“, „Deep Black“, „Flamme Red“ ir „Sirius Yellow“ spalvų, kuriomis dažomas kėbulas, gamą papildė ir nauja išskirtinė „Pearlescent Givre“ spalva (šią kėbulo spalvą pagal atskirą užsakymą galima derinti su blizgia juoda stogo spalva).

- 18 colių skersmens juodi „RADICAL“ ratlankiai su deimanto efektu.

- „Trophy“ ženklu papuoštas priekinis spoileris, durelių apdaila ir individualiais numeriais pažymėti durelių slenksčiai.

Įranga – pagal entuziastų poreikius:

- Reljefiniu ornamentu papuoštas oda aptrauktas vairas.

- „Trophy“ vidaus apdailos paketas (galima papildomai rinktis kai kuriose rinkose): šildomos oda aptrauktos sportinės sėdynės su įtvirtintais atlošais galvai, anglies spalvos ortakių apvadai, durelių rankenėlės ir atraminė pavarų svirties plokštė. Ortakių įdėklai dabar yra matinio chromo, o ne ryškiai raudonos spalvos.

- Pasirinktinai galima užsisakyti „Clio R.S. 220 EDC Trophy“ su įrengta „R.S. Monitor“ vidaus telemetrine sistema, kuri turi įvairias funkcines galimybes ir yra smagi naudoti, pavyzdžiui, vairuotojas gali nustatyti penkis skirtingus akceleratoriaus pedalo jautrumo laipsnius.

„Clio R.S. 220 EDC Trophy“ – tai riboto skaičiaus automobilių laida, kuri techninių charakteristikų prasme tikrai verta investuotų pinigų (220 AG – už mažiau kaip 30 000 EUR). Šia laida „Renault“ nusitaikė į reikliausius klientus, pavyzdžiui, mėgėjų lenktynių entuziastus ir tuos, kurie vertina pažangiausias naujoves arba neprilygstamą „Renault Sport“ kompetenciją.

Nuo 2015 m. birželio mėn. „Clio R.S. 220 EDC Trophy“ atkeliaus į Europą, o paskui juos galės įsigyti ir maždaug 10 kitų šalių, įskaitant Australiją, Japoniją, Singapūrą ir Honkongą, auto mėgėjai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

joo

joo portretas
prancuzu automobiliai grazus ir patikimi jokiu priekaistu nera.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių