- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Norintys gauti vairuotojo pažymėjimą turi apsišarvuoti kantrybe. Eilės „Regitros“ skyriuose didelės, kai kurie turi laukti mėnesį, norintys vairuoti vilkikus turi pakentėti ir du mėnesius. Tai – vis dar besivelkantis COVID-19 padarinių šešėlis, praneša LNK.
„Esu išsilaikęs visus mokyklinius egzaminus, pasiruošęs vairuoti. Tikrai noriu pradėti vairuoti, bet, pasižiūrėjus į „Regitros“ egzaminų grafiką, – vietos tik po penkių savaičių. Įdomu, kodėl taip yra?“ – klausė laukiantis vairavimo egzamino Andrius Skalskas.
Eilės „Regitroje“ vyrą nemaloniai nustebino.
„Regitroje“ pakalbinti savo eilės jau sulaukę žmonės pripažįsta, kad patekti čia užtruko: „Eilės didžiulės, galėtų būti daugiau efektyvumo“, „Laikau antrą kartą ir vietos laukiau du mėnesius“, „Eilės iš tiesų didelės, reikia laukti mėnesį, pusantro, vasarą – net du mėnesius. Tai problema“, „Laikiau CE, kai neišlaikai, tenka laukti du mėnesius“, „Kadangi laikau automatine pavarų dėže ir, neišlaikius pirmą kartą, eilė – pusantro, du mėnesiai“.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
„Regitros“ atstovai tikina, kad vis dar jaučiami COVID-19 padariniai.
„Praeitais metais faktiškai tris mėnesius nedirbome, sukaupėme apie 25 tūkst. nepriimtų egzaminų. Metų pradžioje buvo 32 dienų laukimas, šiandien – 24,7“, – sakė „Regitros“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Saulius Šuminas.
Taip pat dėl viruso kartkartėmis iškrinta vienas kitas egzaminuotojas. Norintiems laikyti egzaminą patariama užsirašyti įmanomą anksčiausią laiką, tačiau kasdien patikrinti, gal atsirado dar anksčiau.
„Rodome dvi skirtingas eiles. Viena eilė – pirmą kartą laikantiems, jie visada mato geresnes vietas, pakartotinai laikantys mato truputį prastesnes datas – tolesnį periodą. Jeigu neužimamos vietos pirmą kartą laikančių, taip dažnai būna, mes jas iš karto atlaisviname. Patarčiau užmesti akį“, – siūlė S.Šuminas.
Didžiausios eilės visada būna Vilniuje ir Kaune.
Taip pat patariama egzaminą laikyti mažesniuose miestuose.
„Didžiausios eilės visada būna Vilniuje ir Kaune. Įvertinus Lietuvos geografinį dydį, manau, galima pasirinkti ir centrą, kuris nenutolęs 80 km“, – siūlė S.Šuminas.
Pastebima, kad ne tik pailgėjo norinčių laikyti vairavimo egzaminą eilės, tačiau egzaminą išlaiko mažiau žmonių nei anksčiau.
„Periodas, kai negalėjome dirbti, bet instruktoriai galėjo dirbti, vėliau buvo atvirkščiai, paskui nerasdavo papildomo laiko pas vairavimo instruktorius. Gali būti aibė priežasčių“, – sakė S.Šuminas.
Iki pandemijos vairavimą išlaikydavo keturi, šiuo metu – tik trys iš dešimties laikančiųjų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Nesąžiningų vairuotojų madai artėja galas: kokie pakeitimai laukia?46
Seimui palaiminus Rinkliavų įstatymo pakeitimus, akimirksniu bus sučiupti ir tie vairuotojai, kurie neteisėtai naudojasi net ir neįgaliems vairuotojams skiriama kortele, atveriančia galimybę į nemokamą parkavimąsi brangiausiose ar patogiausiose vieto...
-
Ekspertas – apie vairavimą neįprastomis oro salygomis: pradeda bijoti, ko nereikia bijoti3
Oro sąlygas, kurios nustebino šalies gyventojus pirmadienį, keiksnoja ne tik daržininkai ir sodininkai, bet ir vairuotojai. Vairuoti tokiomis sąlygomis ir dar su vasarinėmis padangomis gali būti tikras iššūkis, LNK reportaže pasako...
-
Klaipėdoje duris atvers unikalus senovinių automobilių muziejus21
Senojo dujų fabriko pastatuose vietą atrado unikali, daugiau nei prieš 100 metų pagamintų automobilių kolekcija. Dešimtmetį puoselėtas sumanymas „Senovinių automobilių namai-Memel Automuseum“ jau baigiamas įgyvendinti, ir mu...
-
„AutoTyrimai“: naudotų automobilių rinka per metus augo 1,2 proc.1
Lietuvoje sausį-kovą pirmą kartą įregistruota 36,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 1,2 proc. daugiau nei tuo pat laiku pernai, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
„VW Golf“ jubiliejaus proga – kelionė istoriniu automobiliu1
Laikui nepavaldus dizainas, patikimumas, praktiškumas ir laikmetį lenkiančios inovacijos – taip galima apibūdinti bet kurį „Volkswagen Golf“. Tai dar kartą patvirtino ir žurnalistas Vitoldas Milius, šio modelio 50-mečio p...
-
Sukčiavimo virusas gajus, požiūriai į tai – skirtingi7
Dėl didelių ridos klastojimo mastų Lietuvoje nukenčia ne tik naudotų automobilių pirkėjai, bet ir valstybės biudžetas. ...
-
Semsimės patirties iš ES lyderių švedų3
Lietuva toliau konsultuosis ir semsis patirties saugaus eismo srityje iš Švedijos – saugaus eismo lyderės Europoje. ...
-
Pavojus sugrįžo – ar keliuose sugyvensime draugiškai?16
Pastarosios dienos nėra palankiausios dviratėms eismo dalyvėms, bet į gatves jau sugrįžo tūkstančiai motociklininkų, dviratininkų ir paspirtukininkų. Sezono pradžioje ir automobilių vairuotojams reiktų pasikartoti Kelių eismo taisykles (KET), su...
-
Seimas spręs, ar švelninti atsakomybę taršių automobilių savininkams4
Seimas pradeda svarstymus, ar aplinkosaugininkams nustačius viršytą automobilių išmetamųjų dujų normą vietoj baudos pirmą kartą leisti skirti įspėjimą bei ilginti tokio automobilio techninės apžiūros galiojimą. ...
-
Siūlys švelninti bausmes vairuotojams už padidintą automobilių išmetamų teršalų kiekį17
Suteikus teisę aplinkosaugininkams stabdyti ir tikrinti automobilių išmetamų į aplinką teršalų kiekį, Seime atsirado dvi iniciatyvos, kuriomis siūloma švelninti baudas už tokius pažeidimus, pradedant nuo įspėjimo. ...