Pristatomas pirmasis iš tinklo įkraunamas hibridinis ,,Audi Q7 e-tron“

  • Teksto dydis:

Nuo šių metų kovo Lietuvoje pristatomas ,,Audi Q7 e-tron" - pirmasis pasaulyje iš elektros tinklo įkraunamas hibridinis automobilis su visų ratų ,,quattro" pavara ir dyzeliniu TDI varikliu. ,,Q7" – tai ,,premium" klasės visureigis, kuris naudodamas ličio jonų baterijos energiją ir dyzelinį variklį gali įveikti net 1410 km, viename kombinuoto ciklo kilometre išmesdamas 48-50 gramų CO2 ir sudegindamas mažiau nei du litrus kuro 100 kilometrų.

Įkraunamas iš elektros tinklo hibridinis ,,Audi Q7 e-tron" yra sportiškas, patogus ir tuo pačiu labai efektyvus. 100 km/val. greitį ,,Q7 e-tron" pasiekia per 6,2 sekundės, o naudodamas ličio jonų baterijos energiją gali važiuoti 135 km/val. maksimaliu greičiu. Dirbant dyzeliniam jėgos agregatui maksimalus automobilio greitis padidėja iki 230 km/val. Efektyvus naujosios kartos V6 dyzelinis variklis išvysto 190 kW (258 AG) pajėgumą, o jo sukimo momentas - 600 Nm. Elektrinis variklis  pasiekia 94 KW (127 AG) pajėgumą.

,,Audi Q7 e-tron" ,,quattro" ličio jonų akumuliatorių galima įkrauti įvairiais būdais. Greitai įkrauti bateriją galima naudojant specialias greito įkrovimo stoteles arba pramoninius kontaktinius elektros lizdus. Iš aukštos įtampos tinklo baterija įkraunama per 2,5 valandos, o iš buitinio tinklo įkrovimas užtruktų 8 valandas. Automobiliui važiuojant akumuliatorius dalinai įsikrauna ir pats dėka vykstančių energijos rekuperacijos procesų. Automobilio efektyvumą didina ir standartinė šilumos valdymo sistema su integruotu šilumos siurbliu, kuris perteklinę elektros komponentų išskiriamą šilumą nukreipia į automobilio saloną. Taip automobilio viduje palaikoma norima temperatūra ir kiti patogumai, ypač vertinami ilgose kelionėse.

,,Audi Q7 e-tron" visureigis įprastomis sąlygomis važiuoja elektra, tačiau vairuotojas gali rinktis vieną iš trijų energijos naudojimo režimų ir dviejų variklių. Naudojant elektros režimą automobilio ratus suka elektros jėgainė, o hibridiniame režime valdymo sistema savarankiškai nusprendžia kurį važiavimo tipą pasirinkti. Akumuliatoriaus įkrovos palaikymo režime sistema išsaugo turimą elektros energiją jos nenaudodama.

,,Audi Q7 e-tron" automobilio ilgis - 5,05 m, o jo išorė ir vidus atitinka aukščiausius visureigių kūrimo standartus. Dar daugiau – tai talpiausias savo segmento automobilis. Jo vidaus erdvės pilnai užtenka penkiems žmonėms, o bagažinė irgi labai erdvi - 890 litrų talpos.

Išorės dizainas žavi tokiomis detalėmis kaip reljefinės radiatoriaus grotelės ar ,,quattro" modeliams būdingos ratų arkos. Visos linijos ir glotnūs paviršiai dar labiau akcentuoja automobilio plotį. Bagažinės dangtis tarsi apgaubia galinius statramsčius, kas itin būdinga ,,Audi Q" modeliams. ,,Q7 e-tron" komplektuojamas 19 colių ratlankiais ir trimačiais priekiniais žibintais.

,,Audi Q7 e-tron" standartinės įrangos sąraše ir ,,Virtual Audi cockpit" – visiškai skaitmeninis 12,3 colio įstrižainės prietaisų skydelis, atkuriantis aukštos rezoliucijos informaciją. Vairuotojas aprūpinamas įvairių rūšių informacija, - tokia kaip galios, elektros energijos suvartojimas, energijos, elektros ir kuro rezervai bei elektros baterijos lygis.

Standartinės įrangos ,,Audi Q7 e-tron" automobilio kaina Lietuvoje – nuo 82 700 eurų su PVM. Automobilį jau galima užsisakyti ,,Audi" salonuose Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių