„Porsche 911 GT3“ – lenktyninis automobilis, pritaikytas įprastiems keliams

  • Teksto dydis:

Tarptautinėje automobilių parodoje Ženevoje sportinių automobilių koncernas „Porsche“ pristatė naują 911 modelių šeimos narį – „Porsche 911 GT3“. Panaudojęs autosporte išvystytas technologijas gamintojas sukūrė itin dinamišką dvivietį modelį, kuris praktiškai ištrina takoskyrą tarp lenktyninių ir įprastiems keliams skirtų automobilių. Kaip praneša „Porsche“, ,,911 GT3“ modelis tobulintas tose pačiose trasose ir surenkamas tose pačiose gamybos linijose, kaip koncerno lenktyniniai automobiliai.

Naujojo modelio šerdis – „Porsche“ horizontalusis opozicinis 4 l variklis. Ypač aukštų apsukų atmosferinis variklis, kurio maksimali galia siekia 368 kW (500 AG), yra praktiškai identiškas tam, kuris naudojamas lenktyniniuose „911 GT3 Cup“ automobiliuose.

Tiesa, tokiems modeliams kaip ,,911 GT3“, kuriais jų savininkai dažnai važinėja ir lenktynių trasose, dinamiškumui ir pagreičiui svarbi ne tik variklio galia, bet ir jo svorio/galios santykis. Šiame modelyje jis siekia 3,88 kg/kW (2,86 kg/AG). Gamintojas skaičiuoja, kad dvivietis, lengvos konstrukcijos ,,911 GT3“ su užpildytu degalų baku ir standartiškai montuojama automatine septynių laipsnių dvigubos sankabos (PDK) greičių dėže sveria 1430 kg ir nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,4 sekundės. Maksimalus išvystomas tokio ,,911 GT3“ greitis – 318 km/valandą.

Tradicinio, gryno vairavimo entuziastams „Porsche“ taip pat siūlo ,,911 GT3“ versiją su sportine mechanine šešių laipsnių pavarų dėže. Tokios komplektacijos modelis nuo 0 iki 100 km/val. greitį išvysto per 3,9 sek. ir geba važiuoti maksimaliu 320 km/val. greičiu.

Standi važiuoklė su valdoma galine ašimi

Kurdami ,,911 GT3“ „Porsche“ inžinieriai pritaikė autosporte naudojamų sprendimų, kurie leido sukurti itin dinamišką automobilį. Pavyzdžiui, naujojo modelio pakaba yra 25 mm žemesnė nei „911 Carrera S“. Be to, automobilio važiuoklė turi valdomą galinę ašį: priklausomai nuo važiavimo greičio, ratai pakreipiami ta pačia ar priešinga kryptimi nei priekinės ašies ratai ir taip pagerinamas automobilio vikrumas bei stabilumas. Siekdama maksimalaus dinamiškumo ir valdymo stabilumo, „Porsche“ į šį modelį taip pat integravo dinamines variklio pagalves, sumažinančias svirimą ir virpesius visoje transmisijoje, bei galinio diferencialo blokavimą.

Sportiškas ir išorėje, ir salone

Tai, kad ,,911 GT3“ yra lenktyninio ir įprastų kelių automobilio hibridas, atspindi ir jo dizaino elementai. Lengvi, iš anglies pluošto pagaminti galiniai sparnai ir jų formos išduoda, kokios svarbios sportiniams automobiliams yra jų aerodinaminės savybės. ,,911 GT3“ turi specialios konstrukcijos aptakus ir apvadus priekyje bei gale, kurie optimizuoja oro srauto nukreipimą.

Sportinė prigimtis akivaizdi ir ,,911 GT3“ salone. Iš „Porsche“ superautomobilio „918 Spyder“ naujasis modelis paveldėjo 360 mm skersmens GT sportinį vairą. Išskirtinį vairuotojo ir keleivio komfortą bei  saugumą užtikrins sportinės sėdynės. O jų „Porsche“ siūlo net tris variantus.

Standartinėje įrangoje vairuotojas ir keleivis važiavimo dinamiką gali pajusti sėdėdami sportinėse „Plus“ sėdynėse, su padidintu šoniniu palaikymu bei mechaniniu atstumo reguliavimu. Sėdynės aukštis ir atlošas reguliuojami elektroniniu būdu.

Taip pat „Porsche“ pirkėjai vietoje standartinių sėdynių galės rinktis vieną iš trijų papildomai užsakomų variantų: adaptyviąsias sportines sėdynes „Plus“, kurios turi net 18 elektroniniu būdu reguliuojamų padėčių, todėl gali būti tobulai pritaikytos individualiems poreikiams ir komfortui. Antrasis variantas – sportinės kaušo tipo sėdynės, atsilenkiančiu atlošu bei integruotomis oro pagalvėmis krūtinės lygyje, reguliuojamos išilgai rankiniu būdu. Trečiasis variantas – lengvasvorės, iš anglies pluoštu sustiprinto plastiko pagamintos sportinės kaušo tipo sėdynės su anglies pluošto apdaila.  

Integruota „Porsche Track Precision“ programėlė

Standartinėje „911 GT3“ modelio versijoje pirkėjai ras ne tik „Porsche“ komunikacijos valdymo sistemą „Porsche Communication Management“ su navigacija ir realaus laiko eismo informacija, bet ir „Connect Plus“ modulį bei „Track Precision“ programėlę. Pastaroji leis „911 GT3“ savininkams atvaizduoti, įrašyti ir analizuoti detalius važiavimų duomenis savo išmaniajame telefone. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Ar dėl elektromobilių jau metas parduoti dyzelinius automobilius?
    Ar dėl elektromobilių jau metas parduoti dyzelinius automobilius?

    Elektromobilių plėtra nebus tokia greita, kokia kartais pranašaujama, o apie tai, kada jų masiškai padaugės šalies keliuose, kol kas neverta net kalbėti. Taip LRT.lt teigia kalbinti automobilių žinovai ir pardavėjai. Tačiau jie ...

    1
  • Automobiliu per Lenkiją – apsiginklavus kantrybe ir interaktyviais žemėlapiais
    Automobiliu per Lenkiją – apsiginklavus kantrybe ir interaktyviais žemėlapiais

    Čekiją, Slovakiją, Austriją bei kitas populiarias vasaros atostogų maršrutų kryptis besirenkantiems lietuviams teks apsišarvuoti kantrybe – važiuojant automobiliu prasibrauti pro remontuojamus kaimyninės Lenkijos kelius nebus papras...

    1
  • Policija primena: automobilių dekoracijos laikomos kroviniais
    Policija primena: automobilių dekoracijos laikomos kroviniais

    Daugėjant švenčių, kai automobiliai puošiami įvairiomis dekoracijomis, kelių policija atkreipia dėmesį, kad visi prie transporto priemonių pritvirtinti daiktai laikomi kroviniais, todėl dekoruojant automobilius reikia laikytis krovinių ...

    5
  • Va­sa­rai prie vai­ro rei­kia pa­si­ruoš­ti
    Va­sa­rai prie vai­ro rei­kia pa­si­ruoš­ti

    Daž­niau­siai vai­ruo­to­jai bai­mi­na­si pra­stų oro są­ly­gų žie­mą ir joms ren­gia­si, bet va­sa­ra, dau­ge­lio vai­ruo­to­jų įsi­ti­ki­ni­mu, yra ta...

  • Automobilių valdymas pirštų galiukais – jau dabartis
    Automobilių valdymas pirštų galiukais – jau dabartis

    Renkantis naują automobilį, sumani ir ergonomiška multimedijos sistema tampa vis svarbesniu kriterijumi. Prancūzų automobilių gamintojas „Renault“ stengiasi užtikrinti vairuotojo ir keleivių patogumą, todėl naujuosiuose „Renau...

    1
  • 64 tūkst. eurų už automobilį ir jokios garantijos?
    64 tūkst. eurų už automobilį ir jokios garantijos?

    64 tūkst. eurų už naują "Mercedes-Benz" paklojęs kaunietis pasipiktino įsigijęs nekokybišką automobilį. Salono atstovai nesileido į kalbas, kol istorija susidomėjo "Kauno diena". ...

    17
  • „Hyundai Tucson“: apsisprendimą lemia smulkmenos
    „Hyundai Tucson“: apsisprendimą lemia smulkmenos

    Atrodo skirtingi, bet iš esmės tokie patys – "Kia Sportage" ir "Hyundai Tucson". Lyg broliai dvyniai, nemėgstantys rengtis tais pačiais drabužiais. Anksčiau "Ratų" puslapiuose supažindinome su vienu iš b...

  • Transporto priemones grąžinti į eismą bus paprasčiau
    Transporto priemones grąžinti į eismą bus paprasčiau

    Vyriausybės posėdyje trečiadienį pritarta Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisoms, siūlančioms lengviau grąžinti transporto priemonės leidimą dalyvauti viešajame eisme po tokio leidimo laikino sustabdymo. ...

  • BMW atnaujina antros serijos modelius
    BMW atnaujina antros serijos modelius

    Šiemet BMW pristato atnaujintus antros serijos kupė ir kabrioleto modelius. Šios BMW naujienos ne tik išlaiko, bet ir dar labiau sustiprina prabangaus, modernaus ir sportiško kompaktinės klasės automobilio įvaizdį. ...

  • Kiek kainuoja tapti vairuotoju Lietuvoje?
    Kiek kainuoja tapti vairuotoju Lietuvoje?

    Kasmet dešimtys tūkstančių žmonių Lietuvoje nusprendžia tapti vairuotojais ir pradeda ruoštis vairavimo egzaminams. Pasiruošimas reikalauja ne tik laiko ir kantrybės, bet ir pinigų: reikia mokėti už vairavimo kursus, įvairias pa...

    1
Daugiau straipsnių