- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Motociklininkas Aidas Bubinas bandys padaryti tai, ko nepavyko pernai, – iš Nordkapo Norvegijoje iki Tarifos Ispanijoje jis ketina nulėkti per mažiau nei dvi su puse paros.
Teks sustoti kas 200 km, nors motociklo bake esančių degalų pakaktų įveikti ir 300 km.
Neseniai "Kauno diena" rašė apie Vitoldo Miliaus su kolegomis iš Pietų Afrikos Respublikos ir Danijos pagerintą rekordą. Trijulė iš šiauriausio Europos taško Norvegijoje iki piečiausio Afrikoje su "Porsche" nuvyko per 8 dienas 21 valandą ir 3 minutes.
Kad Lietuvos vardas, kalbant apie keliones, reikalaujančias ištvermės, nebūtų pamirštas, ateinantį antradienį iš šiauriausio taško Europoje Nordkapo į piečiausią tašką Ispanijoje pajudės motociklininkas A.Bubinas. Prieš akis jo laukia beveik 6 000 km kelionė, kurioje jis tikisi užtrukti ne daugiau kaip 60 valandų. Šį rekordą A.Bubinas su jau minėtu V.Miliumi bandė pasiekti ir praėjusiais metais, tačiau įveikus 4 200 km ir kelyje sugaišus 36 valandas motociklas sugedo ir svajonė pasiekti rekordą žlugo.
Gedimas, kuris pernai sustabdė A.Bubiną, buvo netikėtas ir patiems motociklo gamintojams – koncernui "Honda". Šiemet, išsprendęs visus techninius nesklandumus, motociklininkas tikisi, kad rekordas bus pasiektas. 2015-aisiais V.Milius iš Nordkapo į Tarifą nuvyko per 55 valandas ir 5 minutes. Iš viso nuvažiuota 5 950 km.
"Jeigu viskas klostysis palankiai, tiek laiko turėčiau sugaišti ir aš", – teigė A.Bubinas.
Motociklu "Honda Crosstourer" važiuojantis vyras teigė, kad planuoja, jog teks sustoti kas 200 km, nors motociklo bake esančių degalų pakaktų įveikti ir 300 km.
"Sustoju anksčiau ne tik dėl to, kad vienu prisėdimu nuvažiuoti 300 km nėra lengva, tačiau ir dėl to, kad apsidrausčiau, jog pasibaigus degalams bake nereikėtų motociklo stumti iki artimiausios degalinės", – pasakojo motociklininkas.
Pasak jo, vienas sustojimas degalinėje užtrunka vidutiniškai apie 7 minutes, o vandens ir maisto atsargas keliautojas vežasi su savimi. Ant nugaros A.Bubinas vežasi trijų litrų vandens indą, nuo kurio nutiesta žarnelė iki burnos, kad būtų galima atsigerti nepaleidžiant vairo iš rankų, o ant motociklo bako sumontuotame krepšyje visuomet būna riešutų mišinio, kurio užkandus galima nemenkai pasistiprinti.
"Kelionė Europos keliais nėra itin sudėtinga, tačiau vasarą sklandų važiavimą gali apkartinti kelio remonto darbai ar dėl suintensyvėjusio eismo kylančios avarijos. Motociklu įmanoma prasisprausti pro transporto grūstis, tačiau judėti tenka lėčiau, o jeigu po avarijos uždaromas visas kelias, tai net ir motociklu neįmanoma važiuoti", – tvirtino A.Bubinas.
Dar vienas labai alinantis ir kelionę apsunkinantis dalykas – karštis. Praėjusiais metais, keliaujant iš šiaurės į pietus Europoje svilino kone 40 laipsnių karštis, tai, pasak motociklininko, itin nemaloni temperatūra. Palankiausia temperatūra – 20–25 laipsniai.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Ekspertas – apie vairavimą neįprastomis oro salygomis: pradeda bijoti, ko nereikia bijoti3
Oro sąlygas, kurios nustebino šalies gyventojus pirmadienį, keiksnoja ne tik daržininkai ir sodininkai, bet ir vairuotojai. Vairuoti tokiomis sąlygomis ir dar su vasarinėmis padangomis gali būti tikras iššūkis, LNK reportaže pasako...
-
Klaipėdoje duris atvers unikalus senovinių automobilių muziejus21
Senojo dujų fabriko pastatuose vietą atrado unikali, daugiau nei prieš 100 metų pagamintų automobilių kolekcija. Dešimtmetį puoselėtas sumanymas „Senovinių automobilių namai-Memel Automuseum“ jau baigiamas įgyvendinti, ir mu...
-
„AutoTyrimai“: naudotų automobilių rinka per metus augo 1,2 proc.1
Lietuvoje sausį-kovą pirmą kartą įregistruota 36,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 1,2 proc. daugiau nei tuo pat laiku pernai, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
„VW Golf“ jubiliejaus proga – kelionė istoriniu automobiliu1
Laikui nepavaldus dizainas, patikimumas, praktiškumas ir laikmetį lenkiančios inovacijos – taip galima apibūdinti bet kurį „Volkswagen Golf“. Tai dar kartą patvirtino ir žurnalistas Vitoldas Milius, šio modelio 50-mečio p...
-
Sukčiavimo virusas gajus, požiūriai į tai – skirtingi7
Dėl didelių ridos klastojimo mastų Lietuvoje nukenčia ne tik naudotų automobilių pirkėjai, bet ir valstybės biudžetas. ...
-
Semsimės patirties iš ES lyderių švedų3
Lietuva toliau konsultuosis ir semsis patirties saugaus eismo srityje iš Švedijos – saugaus eismo lyderės Europoje. ...
-
Pavojus sugrįžo – ar keliuose sugyvensime draugiškai?16
Pastarosios dienos nėra palankiausios dviratėms eismo dalyvėms, bet į gatves jau sugrįžo tūkstančiai motociklininkų, dviratininkų ir paspirtukininkų. Sezono pradžioje ir automobilių vairuotojams reiktų pasikartoti Kelių eismo taisykles (KET), su...
-
Seimas spręs, ar švelninti atsakomybę taršių automobilių savininkams4
Seimas pradeda svarstymus, ar aplinkosaugininkams nustačius viršytą automobilių išmetamųjų dujų normą vietoj baudos pirmą kartą leisti skirti įspėjimą bei ilginti tokio automobilio techninės apžiūros galiojimą. ...
-
Siūlys švelninti bausmes vairuotojams už padidintą automobilių išmetamų teršalų kiekį17
Suteikus teisę aplinkosaugininkams stabdyti ir tikrinti automobilių išmetamų į aplinką teršalų kiekį, Seime atsirado dvi iniciatyvos, kuriomis siūloma švelninti baudas už tokius pažeidimus, pradedant nuo įspėjimo. ...
-
Sostinės gatvėse testuojamas naujos kartos elektrinis autobusas3
UAB „Vilniaus viešasis transportas“ bandymams perduotas „Fencer F1 Integral EV“ žemagrindis elektrinis autobusas. Naujas elektrinis autobusas gatvėmis važinėja balandžio 11–24 dienomis, 10-uoju maršrutu. ...