Pervažiuoti Europą – per 60 valandų

  • Teksto dydis:

Motociklininkas Aidas Bubinas bandys padaryti tai, ko nepavyko pernai, – iš Nordkapo Norvegijoje iki Tarifos Ispanijoje jis ketina nulėkti per mažiau nei dvi su puse paros.

Teks sustoti kas 200 km, nors motociklo bake esančių degalų pakaktų įveikti ir 300 km.

Neseniai "Kauno diena" rašė apie Vitoldo Miliaus su kolegomis iš Pietų Afrikos Respublikos ir Danijos pagerintą rekordą. Trijulė iš šiauriausio Europos taško Norvegijoje iki piečiausio Afrikoje su "Porsche" nuvyko per 8 dienas 21 valandą ir 3 minutes.

Kad Lietuvos vardas, kalbant apie keliones, reikalaujančias ištvermės, nebūtų pamirštas, ateinantį antradienį iš šiauriausio taško Europoje Nordkapo į piečiausią tašką Ispanijoje pajudės motociklininkas A.Bubinas. Prieš akis jo laukia beveik 6 000 km kelionė, kurioje jis tikisi užtrukti ne daugiau kaip 60 valandų. Šį rekordą A.Bubinas su jau minėtu V.Miliumi bandė pasiekti ir praėjusiais metais, tačiau įveikus 4 200 km ir kelyje sugaišus 36 valandas motociklas sugedo ir svajonė pasiekti rekordą žlugo.

Gedimas, kuris pernai sustabdė A.Bubiną, buvo netikėtas ir patiems motociklo gamintojams – koncernui "Honda". Šiemet, išsprendęs visus techninius nesklandumus, motociklininkas tikisi, kad rekordas bus pasiektas. 2015-aisiais V.Milius iš Nordkapo į Tarifą nuvyko per 55 valandas ir 5 minutes. Iš viso nuvažiuota 5 950 km.

"Jeigu viskas klostysis palankiai, tiek laiko turėčiau sugaišti ir aš", – teigė A.Bubinas.

Motociklu "Honda Crosstourer" važiuojantis vyras teigė, kad planuoja, jog teks sustoti kas 200 km, nors motociklo bake esančių degalų pakaktų įveikti ir 300 km.

"Sustoju anksčiau ne tik dėl to, kad vienu prisėdimu nuvažiuoti 300 km nėra lengva, tačiau ir dėl to, kad apsidrausčiau, jog pasibaigus degalams bake nereikėtų motociklo stumti iki artimiausios degalinės", – pasakojo motociklininkas.

Pasak jo, vienas sustojimas degalinėje užtrunka vidutiniškai apie 7 minutes, o vandens ir maisto atsargas keliautojas vežasi su savimi. Ant nugaros A.Bubinas vežasi trijų litrų vandens indą, nuo kurio nutiesta žarnelė iki burnos, kad būtų galima atsigerti nepaleidžiant vairo iš rankų, o ant motociklo bako sumontuotame krepšyje visuomet būna riešutų mišinio, kurio užkandus galima nemenkai pasistiprinti.

"Kelionė Europos keliais nėra itin sudėtinga, tačiau vasarą sklandų važiavimą gali apkartinti kelio remonto darbai ar dėl suintensyvėjusio eismo kylančios avarijos. Motociklu įmanoma prasisprausti pro transporto grūstis, tačiau judėti tenka lėčiau, o jeigu po avarijos uždaromas visas kelias, tai net ir motociklu neįmanoma važiuoti", – tvirtino A.Bubinas.

Dar vienas labai alinantis ir kelionę apsunkinantis dalykas – karštis. Praėjusiais metais, keliaujant iš šiaurės į pietus Europoje svilino kone 40 laipsnių karštis, tai, pasak motociklininko, itin nemaloni temperatūra. Palankiausia temperatūra – 20–25 laipsniai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių