- Vytenis Radžiūnas, LRT.lt
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Spustelėjus šalčiams, neužvedantieji automobilio puola skambinti draugams ar ieško galinčio pagelbėti kaimyno, tačiau į ką kreiptis, jei nėra galinčių pagelbėti nemokamai?
Spustelėjus šalčiams, neužvedantieji automobilio puola skambinti draugams ar ieško galinčio pagelbėti kaimyno, tačiau į ką kreiptis, jei nėra galinčių pagelbėti nemokamai? Portalas LRT.lt aiškinasi, kiek kainuoja automobilio užvedimas įvairiose tarnybose.
Praėjusiais metais Vilniaus miesto savivaldybės įmonės „Grinda“ avarinė tarnyba suteikdavo pagalbą vairuotojams, kurių automobiliai dėl didelių šalčių užgeso bei neužsivedė ir dėl to buvo sustoję gatvės važiuojamoje dalyje.
Avarinės tarnybos darbuotojai, pamatę, kad vairuotojas negali užvesti savo automobilio, nemokamai suteikdavo jam pagalbą. Pasak šios įmonės vadovo Algimanto Vilūno, tarnybos darbuotojai padėdavo tiems, kurie stovėdavo gatvėje ir trukdydavo eismui.
„Į kiemus mes nevažinėjame, bet jei gatvėje stovi automobilis ir jam atsitiko bėda, trukdo eismui, tai mūsų pareiga šalinti kliūtis iš gatvės, mes užvedame automobilį“, – portalui LRT.lt aiškino A. Vilūnas.
Tuo metu uostamiestyje dirbančios įmonės „Auto gelbėtojai“ vadovas Liutauras Radžius pripažįsta, kad darbo pirmadienio rytą Klaipėdoje turėjo į valias. „Nuo pat ryto lakstome. Klaipėdoje šįryt buvo -12, tačiau jaučiasi kaip -25, nes čia drėgnesnis oras“, – tvirtina L. Radžius.
Pasak jo, dažniausiai tenka užvesti senesnius nei 10-ies metų automobilius arba tuos, kurie važinėja su nekokybiškais akumuliatoriais. Užvedimo kaina – 20 Lt, dar tiek pat teks sumokėti už iškvietimą. Taigi, užvesti automobilį dieną kainuos 40 Lt, naktį – iki 60 Lt.
Tuo metu Kaune įsikūrusios įmonės „Aremesta“ vadovas Arvydas Plerpa LRT.lt sako, kad šįryt taip pat sulaukė gausybės kauniečių prašymu užvesti automobilį. Ši paslauga esą kainuoja apie 70 Lt.
Vilniuje kainos panašios – nuo 50 iki 80 Lt, tačiau avarinių tarnybų kelyje darbuotojai pripažįsta, kad vilniečiai kur kas dažniau prašo draugų pagalbos, o to nesulaukę kreipiasi į taksistus.
Pastarieji, jei yra netoliese, gnybtais gyvybės akumuliatoriui įpučia už 15–25 Lt. Tuo metu už automobilio tempimą teks pakloti kone tris kartus daugiau.
Visgi taksi darbuotojai ne itin linkę padėti miestiečiams, mat tokių paslaugų teikimas ir įkainiai nėra numatyti, be to, tai esą kenkia automobiliams, todėl jie siūlo kreiptis į įmones, kurios teikia techninę pagalbą kelyje ir turi specialią įrangą.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Nesąžiningų vairuotojų madai artėja galas: kokie pakeitimai laukia?56
Seimui palaiminus Rinkliavų įstatymo pakeitimus, akimirksniu bus sučiupti ir tie vairuotojai, kurie neteisėtai naudojasi net ir neįgaliems vairuotojams skiriama kortele, atveriančia galimybę į nemokamą parkavimąsi brangiausiose ar patogiausiose vieto...
-
Ekspertas – apie vairavimą neįprastomis oro salygomis: pradeda bijoti, ko nereikia bijoti3
Oro sąlygas, kurios nustebino šalies gyventojus pirmadienį, keiksnoja ne tik daržininkai ir sodininkai, bet ir vairuotojai. Vairuoti tokiomis sąlygomis ir dar su vasarinėmis padangomis gali būti tikras iššūkis, LNK reportaže pasako...
-
Klaipėdoje duris atvers unikalus senovinių automobilių muziejus21
Senojo dujų fabriko pastatuose vietą atrado unikali, daugiau nei prieš 100 metų pagamintų automobilių kolekcija. Dešimtmetį puoselėtas sumanymas „Senovinių automobilių namai-Memel Automuseum“ jau baigiamas įgyvendinti, ir mu...
-
„AutoTyrimai“: naudotų automobilių rinka per metus augo 1,2 proc.1
Lietuvoje sausį-kovą pirmą kartą įregistruota 36,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 1,2 proc. daugiau nei tuo pat laiku pernai, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
„VW Golf“ jubiliejaus proga – kelionė istoriniu automobiliu1
Laikui nepavaldus dizainas, patikimumas, praktiškumas ir laikmetį lenkiančios inovacijos – taip galima apibūdinti bet kurį „Volkswagen Golf“. Tai dar kartą patvirtino ir žurnalistas Vitoldas Milius, šio modelio 50-mečio p...
-
Sukčiavimo virusas gajus, požiūriai į tai – skirtingi7
Dėl didelių ridos klastojimo mastų Lietuvoje nukenčia ne tik naudotų automobilių pirkėjai, bet ir valstybės biudžetas. ...
-
Semsimės patirties iš ES lyderių švedų3
Lietuva toliau konsultuosis ir semsis patirties saugaus eismo srityje iš Švedijos – saugaus eismo lyderės Europoje. ...
-
Pavojus sugrįžo – ar keliuose sugyvensime draugiškai?16
Pastarosios dienos nėra palankiausios dviratėms eismo dalyvėms, bet į gatves jau sugrįžo tūkstančiai motociklininkų, dviratininkų ir paspirtukininkų. Sezono pradžioje ir automobilių vairuotojams reiktų pasikartoti Kelių eismo taisykles (KET), su...
-
Seimas spręs, ar švelninti atsakomybę taršių automobilių savininkams4
Seimas pradeda svarstymus, ar aplinkosaugininkams nustačius viršytą automobilių išmetamųjų dujų normą vietoj baudos pirmą kartą leisti skirti įspėjimą bei ilginti tokio automobilio techninės apžiūros galiojimą. ...
-
Siūlys švelninti bausmes vairuotojams už padidintą automobilių išmetamų teršalų kiekį17
Suteikus teisę aplinkosaugininkams stabdyti ir tikrinti automobilių išmetamų į aplinką teršalų kiekį, Seime atsirado dvi iniciatyvos, kuriomis siūloma švelninti baudas už tokius pažeidimus, pradedant nuo įspėjimo. ...