Neklusniems vairuotojams išlygų netaikys

Nors sinoptikai didelių šalčių artimiausiu metu neprognozuoja, tačiau Klaipėdos pareigūnai įsitikinę – taisyklių laikytis reikia. Todėl vyks reidai, kurių metu vasarinių padangų į žiemines nepasikeitusiems vairuotojams teks atverti pinigines.

Nors sinoptikai didelių šalčių artimiausiu metu neprognozuoja, tačiau Klaipėdos pareigūnai įsitikinę – taisyklių laikytis reikia. Todėl vyks reidai, kurių metu vasarinių padangų į žiemines nepasikeitusiems vairuotojams teks atverti pinigines.

Oras – apgaulingas

Nuo vakar šalies keliuose tapo draudžiama važinėti vasarinėmis padangomis. Ir nors kelių eismo taisyklės skelbia žiemą, vairuotojai keisti padangų neskuba.

Pareigūnai įspėja klaipėdiečius būti sąmoningus, nes reikalavimų nesilaikantiesiems išimtys nebus daromos.

"Jei yra numatytas terminas, vadinasi, reikia jo laikytis. Manau, vairuotojai turėjo pakankamai laiko šiai procedūrai atlikti, ir jokie išvedžiojimai šiuo atveju negalimi", – nukirto Klaipėdos kelių policijos biuro viršininkas Ramūnas Šideikis.

Esą jei lauke dešimt laipsnių šilumos ir giedra, tai dar nereiškia, kad eismo sąlygos nėra pavojingos.

"Geras pavyzdys – įsivaizduokite, naktį ar tamsiuoju paros metu gali būti net ir teigiama temperatūra, bet, nuvažiavę į užmiestį, mišką, užriedame ant tiltų ir viadukų, kur iš tiesų yra apledėjusių vietų. Situaciją pasvėrusiems vairuotojams neturėtų kilti klausimų, kam reikalingos žieminės padangos. Kol kas pažeidimų neužfiksavome, tačiau nuo dabar akylai stebėsime ne tik padangas, bet apskritai visą transporto priemonių techninę būklę", – aiškino pašnekovas.

Tikrins kontrolieriai

Pareigūnai visame mieste vykdys reidus šią ir kitą savaitę. Jų metu bus stebimos ne tik automobilių padangos.

"Ketiname su bendrovės "Transkona" techninės apžiūros kontrolieriais atlikti nuodugnias patikras. Nes kartais net ir žieminės padangos neatitinka numatytų reikalavimų – būna netinkamas protektorių rašto gylis ir panašiai", – aiškino R.Šideikis.

Eksploatuojamo automobilio padangos privalo būti be didesnių pažeidimų. Vienas svarbesnių reikalavimų – minimalus žieminių padangų protektoriaus rašto gylis negali būti mažesnis nei trys milimetrai.

Todėl pareigūnai primena, kad reikia pasirūpinti transporto priemonės technine būkle, kuri ypač svarbi tamsiuoju paros metu, esant blogam matomumui, lyjant ar sningant.

Gresia bauda iki 43 eurų

Už netinkamų padangų eksploatavimą numatyta bauda nuo 28 iki 43 eurų.

Kai kurie vairuotojai, norėdami išvengti padangų keitimo, renkasi demisezonines, kitaip tariant, universalias.

Vis dėlto specialistai įtikinėja, jog pastarosios nėra pats geriausias variantas – vasaros metu jos yra prastesnės už vasarines padangas, žiemą – prastesnės už žiemines. Važinėjant didesnius atstumus, tokios padangos kur kas greičiau susidėvi.

Žieminėmis arba universaliosiomis padangomis bet kuri transporto priemonė privalo važinėti iki kovo 31 d.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Ash

Ash portretas
Lauke +10C, o mums aiškina, kad reikia keisti padangas. Kur ta įstatymo pataisa, kad vairuotojai iki gruodžio 1 d. patys galėtų nuspręsti, kada pasikeisti padangas. Tokiu oru dabar dėtis dygliuotas padangas yra absurdas. Ar tie policininkai rekomenduotų turėti tokiam orui ne dygliuotas žiemines, o vėliau keisti į dygliuotas?

Egidijus

Egidijus portretas
Šiaip tokiomis salygomis važinėti žieminėmis padangomis yra kur kas pavojingiau, nei su vasarinėjims. Kadangi žieminių padangų guma yra minkštėsnė. Ji ant šlapio atsfalto slysta kur kas geriau, nei vasarinių. Beto vairuotojas pats turi įvertinti situaciją, ir suvokti, kada reikia žieminių, dygliuotų padangų.

Egidijus

Egidijus portretas
Šiaip tokiomis salygomis važinėti žieminėmis padangomis yra kur kas pavojingiau, nei su vasarinėjims. Kadangi žieminių padangų guma yra minkštėsnė. Ji ant šlapio atsfalto slysta kur kas geriau, nei vasarinių. Beto vairuotojas pats turi įvertinti situaciją, ir suvokti, kada reikia žieminių, dygliuotų padangų.
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių