Naujieji „Renault Mégane“ – jau Lietuvoje

  • Teksto dydis:

Kaip ir kiti naujieji „Renault“ modeliai, „Mégane“ serija išsiskiria naujovišku ir nepakartojamu stiliumi. Visos trys versijos – hečbekas, kupė ir universalas – dabar pasipuošė nauju bamperiu, naujomis ventiliacinėmis grotelėmis ir kapotu, ant kurio blizgiame juodame fone puikuojasi įtaisytas didesnis „Renault“ logotipas. Nauji elipsės formos žibintai siekia sparną, o dinamišką visų „Mégane“ versijų išvaizdą dar labiau sustiprina LED dienos žibintai.

Identiškas „Mégane“ hečbeko, kupė ir universalo priekis atspindi nuoseklų dizainą, o kiekvienos versijos kėbulas byloja apie išsaugotą nepakartojamą charakterį. „Mégane“ hečbekas tapo dar stilingesniu ir modernesniu, universalas „Mégane Grandtour“ išliko toks pat praktiškas, tačiau žavintis savo aptakiais kontūrais, na, o dinamiškų ir atletiškų linijų „Mégane“ kupė – kaip visada žavus ir traukiantis akį.

Keičiant „Renault“ automobilių kėbulo išvaizdą, neliko nuošalyje ir „Mégane“ sportinės versijos. Atnaujintas ne tik dizainas: dabar GT versija bus su 2.0 T „Renault Sport 220“ varikliu, o „Mégane R.S.“ įrengta ir „R.S. Monitor 2.0“ platformos pagrindu veikianti „R.S. Replay“ funkcinė galimybė.

„Mégane“ seriją užbaigianti R.S. versija sukurta tiems, kurie nori pajusti didžiausią vairavimo malonumą. Automobilyje sumontuotas 2.0 T „Renault Sport 265“ variklis bei priekinė pakaba su nepriklausoma posūkio ašimi, garantuojanti puikų sukibimą su kelio danga ir optimalų transmisijos efektyvumą. Galima rinktis arba sportinę, arba „Cup“ važiuoklę. „Renault Sport“ inžinierių sukurta naujoviška R.S. važiuoklė užtikrins nepakartojamą sportinio vairavimo jausmą.

Veikdamas sportiniu režimu, 2.0 16 V variklis su turbokompresoriumi pasiekia 265 AG (195 kW) galią, esant 5500 aps./min., bei 360 Nm sukimo momentą, esant 3000 aps./min., ir užtikrina idealų naujojo „Mégane R.S.“ veikimą. Šis galingas variklis turi kintamą kuro įsiūrbimo sinchronizavimo sistemą, kuri, esant žemiems variklio sūkiams, padidina sukimo momentą, ir 1,5 bar slėgio turbokompresorių, sustiprinantį galią esant aukštiem apsisukimam. Akustiniai variklio parametrai kruopščiai suderinti, todėl jo darbas (ypač įsibėgėjant) ausiai skamba tarytum muzika.


Šiame straipsnyje: RenaultRenault Megane

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių