- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Naujasis „Renault Kadjar“: dar efektyvesnė išvaizda ir daugiau komforto
-
Naujasis „Renault Kadjar“: dar efektyvesnė išvaizda ir daugiau komforto
-
Naujasis „Renault Kadjar“: dar efektyvesnė išvaizda ir daugiau komforto
-
Naujasis „Renault Kadjar“: dar efektyvesnė išvaizda ir daugiau komforto
-
Naujasis „Renault Kadjar“: dar efektyvesnė išvaizda ir daugiau komforto
-
Naujasis „Renault Kadjar“: dar efektyvesnė išvaizda ir daugiau komforto
Naujasis „Renault Kadjar“ pasižymi dar patrauklesne ir stilingesne išvaizda, kurią pabrėžia dinamiškos ir šiuolaikinės kėbulo linijos. Atnaujinus modelio saloną, jis tapo dar labiau komfortiškesniu, kokybiškesniu ir ergonomiškesniu. Be to, į naująjį „Kadjar“ montuojami pažangūs turbobenzininiai ir turbodyzeliniai varikliai su naujausiomis taršą mažinančiomis technologijomis, užtikrinant smagų, taupų ir aplinką tausojantį važiavimą.
„2015 metais debiutavęs „Kadjar“ yra itin svarbus „Renault“ gamos modelis, kurį įsigijo daugiau kaip 450 000 pirkėjų. O naujasis modelis su atnaujinta ir stilinga išvaizda, didesniu komfortu ir geresnėmis apdailos medžiagomis dar labiau padidino jo patrauklumą. Taip pat didelis pranašumas prieš ne vieną segmento konkurentą yra visų varančiųjų ratų pavara,“ – sako Olivier Tschanhenz, „Renault“ grupės Rinkodaros skyriaus direktoriaus pavaduotojas.
Dar efektingesnė nauja išvaizda
Atliktos pirkėjų apklausos atskleidė, kad vienas didžiausių „Renault Kadjar“ įsigijimo svertų yra išskirtinė automobilio išvaizda. Priekyje naujasis „Kadjar“ išsiskiria unikaliais C formos „Renault“ šeimos žibintais su į dienos šviesas integruotais LED posūkiais, taip pat galimas su naujos išvaizdos „LED Pure Vision“ rūko žibintais – šios technologijos lemia iki šešių kartų mažesnes nei halogeninių šviesų energijos sąnaudas.
Buvo pakeista ir priekinė bei galinė „Kadjar“ dalies išvaizda – priekyje sumontuotos platesnės grotelės su chromo apdaila, o buferiai nudažyti kėbulo spalva. Galinis naujos formos buferis gali turėti tvirtą automobilio būdą pabrėžiančius chromo elementus. Pasirinkime atsirado ir nauji 17 ir 19 colių skersmens ratlankiai, taip pat trys naujos spalvos – „Oural Green“, „Iron Blue“ ir „Highland Grey“.
Erdvus salonas ir kokybiška apdaila
Naujajame „Renault Kadjar“ itin daug dėmesio teikta apdailos kokybei ir keleivių komfortui, tad salone panaudotos itin gerai suderintos naujos medžiagos, o surinkimo kokybė yra dar geresnė.
Prietaisų skydelyje sumontuotas naujas 7 colių „R-LINK 2“ lietimui jautrus multimedijos sistemos ekranas su išmaniųjų telefonų sąsajų „Android Auto” ir „Apple CarPlay” palaikymu, o pats ekranas yra ryškesnis ir greičiau reaguoja į paspaudimą. Taip pat jis yra vienoje plokštumoje su prietaisų skydeliu, taip suteikiant labiau vientisą ir elegantišką išvaizdą.
Naujajame prietaisų skydelyje yra naujas ir patogesnis oro kondicionavimo sistemos valdymas, kuriame temperatūros ir vėdinimo sistemos nustatymai rodomi trijuose pasukamuose valdikliuose. Vėdinimo grotelių apvadai, durelių rankenėlės ir centrinis prietaisų skydelis turi chromo apdailą.
„Renault Kadjar“ sumontuotos naujos sėdynės su dvigubai didesnio tankio užpildu, taip padidinant komfortą ir mažinant nuovargį tolimose kelionėse. Dar patogesnę kūno padėtį užtikrina reguliuojamo ilgio sėdimoji dalis, geresnį šoninį prilaikymą turintys standesni sėdynių kraštai ir pastumiamas porankis tarp priekinių sėdynių.
„Renault Kadjar“ bagažinė yra viena didžiausių šiame automobilių segmente, į kurią telpa iki 527 litrų. Jos dydį galima dar labiau padidinti patogiomis rankenėlėmis, esančiomis bagažinės šonuose, nulenkus antros eilės sėdynių atlošus. Taip pat galima nulenkti ir priekinio keleivio sėdynės atlošą, o tai leis pervežti net itin didelius, daugiau kaip 2,5 metro ilgio krovinius.
Aukščiausiai „Renault Kadjar“ apdailos gamoje yra sportiškoji „Black Edition“ versija. Ji išsiskiria „Alcantara“ audiniu aptrauktomis sėdynėmis, juodomis lubomis ir išskirtiniais kilimėliais. Šis modelis komplektuojamas su 19 colių ratlankiais, skirtingos spalvos priekine ir galine apsauginėmis plokštėmis ir juodais šoninių veidrodėlių gaubtais.
Taupūs ir efektyvūs „Kadjar“ varikliai ir transmisijos
Į naująjį „Kadjar“ montuojami naujos kartos „Renault“ varikliai, kurie turi naujausias taršą mažinančias technologijas, taip pat pasižymi puikiomis važiavimo savybėmis ir mažomis degalų sąnaudomis.
„Kadjar“ pirmą kartą siūlomas su itin pažangiu „1.3 TCe“ turbobenzininiu keturių cilindrų varikliu, sukurtu drauge su „Daimler“ kompanija. Didelis variklio su turbina pasiekiamas sukimo momentas užtikrina gerą trauką, taip pat šis variklis turi kietųjų benzino dalelių filtrą, mažinantį aplinkos taršą. Skirtingose versijose šis motoras pasiekia nuo 140 iki 160 AG ir yra galimas tiek su mechanine, tiek ir su dviejų sankabų EDC automatine greičių dėže.
Naujasis „Kadjar“ komplektuojamas ir su atnaujintais turbodyzeliniais „Blue dCi“ varikliais su azoto oksido (NOx) taršą mažinančiu selektyvios katalitinės redukcijos SCR filtru. Palyginti su ankstesnės kartos motoru, dabar „Blue dCi 115“ variklis pasiekia 5 AG ir 10 Nm daugiau, taip užtikrinant sklandų ir taupų važiavimą. Šis variklis galimas su mechanine pavarų dėže, vėliau bus komplektuojamas ir su dvejų sankabų EDC automatine transmisija.
„Blue dCi 150“ yra išskirtinis „Kadjar“ motoras, pasiekiantis 20 AG daugiau nei ankstesnė jo versija, taip užtikrinant ypatingas važiavimo savybes. Jis komplektuojamas su mechanine pavarų dėže ir galimas tiek su priekinių, tiek ir visų varančiųjų ratų pavara.
Kelyje ir bekelėje – visur kaip namuose
Naujojo „Renault Kadjar“ prošvaisa siekia 200 mm, o visų varančiųjų ratų technologija leidžia užtikrintai važiuoti slidžiu keliu, apsnigtais kalnų keliais ir bekele. Visų varančiųjų ratų transmisija turi tris režimus – tik priekinių ratų režimas užtikrina mažiausias degalų sąnaudas, „Auto“ režime elektronika iki 50 proc. sukimo momento perduoda galinei ašiai, o „Lock“ režimas skirtas važiuoti iki 40 km/val. bekele, blokuojant centrinį diferencialą su tolygiai ašims paskirstomu sukimo momentu.
Modeliuose su priekiniais varančiaisiais ratais galima „Extended Grip“ sistema. Komplektuojama su „M+S“ universaliomis padangomis, ji padidina pravažumą bekelėje, važiuojant per purvą, sniegą ar smėlį.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Nesąžiningų vairuotojų madai artėja galas: kokie pakeitimai laukia?50
Seimui palaiminus Rinkliavų įstatymo pakeitimus, akimirksniu bus sučiupti ir tie vairuotojai, kurie neteisėtai naudojasi net ir neįgaliems vairuotojams skiriama kortele, atveriančia galimybę į nemokamą parkavimąsi brangiausiose ar patogiausiose vieto...
-
Ekspertas – apie vairavimą neįprastomis oro salygomis: pradeda bijoti, ko nereikia bijoti3
Oro sąlygas, kurios nustebino šalies gyventojus pirmadienį, keiksnoja ne tik daržininkai ir sodininkai, bet ir vairuotojai. Vairuoti tokiomis sąlygomis ir dar su vasarinėmis padangomis gali būti tikras iššūkis, LNK reportaže pasako...
-
Klaipėdoje duris atvers unikalus senovinių automobilių muziejus21
Senojo dujų fabriko pastatuose vietą atrado unikali, daugiau nei prieš 100 metų pagamintų automobilių kolekcija. Dešimtmetį puoselėtas sumanymas „Senovinių automobilių namai-Memel Automuseum“ jau baigiamas įgyvendinti, ir mu...
-
„AutoTyrimai“: naudotų automobilių rinka per metus augo 1,2 proc.1
Lietuvoje sausį-kovą pirmą kartą įregistruota 36,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 1,2 proc. daugiau nei tuo pat laiku pernai, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
„VW Golf“ jubiliejaus proga – kelionė istoriniu automobiliu1
Laikui nepavaldus dizainas, patikimumas, praktiškumas ir laikmetį lenkiančios inovacijos – taip galima apibūdinti bet kurį „Volkswagen Golf“. Tai dar kartą patvirtino ir žurnalistas Vitoldas Milius, šio modelio 50-mečio p...
-
Sukčiavimo virusas gajus, požiūriai į tai – skirtingi7
Dėl didelių ridos klastojimo mastų Lietuvoje nukenčia ne tik naudotų automobilių pirkėjai, bet ir valstybės biudžetas. ...
-
Semsimės patirties iš ES lyderių švedų3
Lietuva toliau konsultuosis ir semsis patirties saugaus eismo srityje iš Švedijos – saugaus eismo lyderės Europoje. ...
-
Pavojus sugrįžo – ar keliuose sugyvensime draugiškai?16
Pastarosios dienos nėra palankiausios dviratėms eismo dalyvėms, bet į gatves jau sugrįžo tūkstančiai motociklininkų, dviratininkų ir paspirtukininkų. Sezono pradžioje ir automobilių vairuotojams reiktų pasikartoti Kelių eismo taisykles (KET), su...
-
Seimas spręs, ar švelninti atsakomybę taršių automobilių savininkams4
Seimas pradeda svarstymus, ar aplinkosaugininkams nustačius viršytą automobilių išmetamųjų dujų normą vietoj baudos pirmą kartą leisti skirti įspėjimą bei ilginti tokio automobilio techninės apžiūros galiojimą. ...
-
Siūlys švelninti bausmes vairuotojams už padidintą automobilių išmetamų teršalų kiekį17
Suteikus teisę aplinkosaugininkams stabdyti ir tikrinti automobilių išmetamų į aplinką teršalų kiekį, Seime atsirado dvi iniciatyvos, kuriomis siūloma švelninti baudas už tokius pažeidimus, pradedant nuo įspėjimo. ...