- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Naujasis „Ford KA+“ – jau Lietuvoje
-
Naujasis „Ford KA+“ – jau Lietuvoje
-
Naujasis „Ford KA+“ – jau Lietuvoje
-
Naujasis „Ford KA+“ – jau Lietuvoje
-
Naujasis „Ford KA+“ – jau Lietuvoje
-
Naujasis „Ford KA+“ – jau Lietuvoje
-
Naujasis „Ford KA+“ – jau Lietuvoje
-
Naujasis „Ford KA+“ – jau Lietuvoje
-
Naujasis „Ford KA+“ – jau Lietuvoje
Pernai vasarą pasirodęs kompaktiškas penkiaduris „Ford KA+“ – jau Lietuvoje. „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovės Justės Šataitės teigimu, KA+ tampa patrauklia alternatyva pirkėjams, kurie nori išvaizdaus, nedidelio ir nebrangaus automobilio.
„Šis automobilis yra praktiškumo bei ekonomijos derinys, skirtas vartotojų kartai, kuriems racionalumas yra gyvenimo principas. Praaugęs A klasę ir savo dydžiu jau atitikdamas B klasės standartus, naujasis KA+ žaidžia „Ford Fiesta“, B-MAX ar „EcoSport“ ekonomiškumo, salono erdvės bei malonaus vairavimo lygoje“, – sako J. Šataitė.
„Inchcape Motors“ salone „Ford Ka+“ hečbeko kėbulo versijos automobilis šiuo metu kainuoja nuo 9999 eurų, o sedano – nuo 10 tūkst. 763 eurų.
Ekonomiška jėgainė
Automobilyje „Ford KA+“ veikia paklusnus ir ekonomiškas keturių cilindrų 1,2 l darbinio tūrio „Ti-VCT“ benzininis variklis. Veikdamas kartu su standartine penkių laipsnių mechanine pavarų dėže, 70 AG ar 85 AG galingumo variklis yra pritaikytas sklandžiam ir jautriam darbui, su plataus diapazono sukimo momentu. Siekta, kad tokį automobilį būtų gera ir malonu vairuoti tiek miesto sąlygomis, tiek važiuojant užmiesčio keliais.
Žemesniam pasipriešinimui tarnauja padangos ir patobulintos kėbulo aerodinaminės detalės, pvz., optimizuotas priekinis žemesnysis aptakas ir grotelių angos. Anglies dvideginio (CO2) į aplinką išskiriama 114 g/km, o degalų sąnaudos sudaro 5 l/100 km.
Salone laisvai išsiteks penkiese
„Ford“ nedidelių automobilių platformos pagrindu sukonstruotas naujasis „Ford KA+“ yra hečbeko arba sedano kėbulo tipų, 5 durų, penkiavietis, jo bendras ilgis yra mažiau nei 4 metrai. KA+ yra šiek tiek trumpesnis nei „Fiesta“, bet 29 milimetrais aukštesnis. Kaip tik šie milimetrai kartu su optimizuotu interjeru, suteikia reikalingo aukščio, suteikiančio erdvės salonui ir daugiau vietos galinių keleivių kojoms.
Be to, KA+ yra itin praktiškas kasdienis palydovas – 270 litrų bagažinės užtenka dviems dideliems lagaminams – santykiu 60:40 atlošiamos galinės sėdynės, o smulkiems daiktams susidėti visame salone patogiai įkurta net 21 laikymo vieta.
Malonus vairuoti ir stilingas
Naujasis KA+ yra dinamiškas ir įkūnija smagaus vairavimo (fun-to-drive) koncepciją.
Tam, kad automobilis išpildytų smagaus vairavimo pojūtį, KA+ aprūpintas unikaliomis važiuoklės savybėmis su specialiomis funkcijomis, įskaitant vairavimo sistemą, spyruokles ir amortizatorius, priekinį stabilizatoriaus barą, galinio sukimosi spindulio ašį ir padangas, o taip pat – iš naujo perdarytus pagalbinio rėmo ir variklio tvirtinimo mazgus.
KA+ charakterį atskleidžia chromo apdailos detalės ant priekinių grotelių, buferių, durų rankenų ir veidrodžių. Interjerui būdinga grūdėta prietaisų skydelio apdaila, patvarios bei šiuolaikiškos medžiagos, stilingos tamsios anglies spalvos struktūros. Chromuoti akcentai sudėlioti ant durų, rankenų, paryškinti centrinės konsolės valdymo mygtukai, orlaidės.
Išsami standartinė įranga
Kaip standartinė įranga „Ford Ka+“ jau yra rankinis oro kondicionierius; „Ford“ SYNC balsu aktyvuojama ryšių ir pramogų sistema su „AppLink“, leidžiančia balso aktyvavimą smartfon apps diapazone; priekinių langų ir durų veidrodėlių elektrinis valdymas; nuotolinis centrinis užraktas; apsaugos sistema su šešiomis oro pagalvėmis; elektroninė stabilumo kontrolė su Hill Start Assist sistema; greičio ribotuvas ir patogaus kuro įsipylimo sistema Ford Easy Fuel.
Klientai gali pasirikti papildomą kėbulo spalvą bei papildyti pageidaujamų automobilio funkcijų sąrašą: elektroninę klimato kontrolę, elektra valdomas priekines sėdynes, DAB garso sistemą, galinius automobilio statymo jutiklius, elektra valdomus galinius langus ir bei elektra valdomus šildomus durų veidrodėlius, tamsintus stiklus ir 15 colių lengvo lydinio ratlankius.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Palangoje – pokyčiai dėl vietinės rinkliavos už automobilių statymą
Ketvirtadienį Palangos savivaldybės taryba apsisprendė dėl vietinės rinkliavos už automobilių statymą nustatytose apmokestinamose kurorto vietose pokyčių. Jie priimti Palangos rinkliavų centro siūlymu. ...
-
Nesąžiningų vairuotojų madai artėja galas: kokie pakeitimai laukia?57
Seimui palaiminus Rinkliavų įstatymo pakeitimus, akimirksniu bus sučiupti ir tie vairuotojai, kurie neteisėtai naudojasi net ir neįgaliems vairuotojams skiriama kortele, atveriančia galimybę į nemokamą parkavimąsi brangiausiose ar patogiausiose vieto...
-
Ekspertas – apie vairavimą neįprastomis oro salygomis: pradeda bijoti, ko nereikia bijoti3
Oro sąlygas, kurios nustebino šalies gyventojus pirmadienį, keiksnoja ne tik daržininkai ir sodininkai, bet ir vairuotojai. Vairuoti tokiomis sąlygomis ir dar su vasarinėmis padangomis gali būti tikras iššūkis, LNK reportaže pasako...
-
Klaipėdoje duris atvers unikalus senovinių automobilių muziejus21
Senojo dujų fabriko pastatuose vietą atrado unikali, daugiau nei prieš 100 metų pagamintų automobilių kolekcija. Dešimtmetį puoselėtas sumanymas „Senovinių automobilių namai-Memel Automuseum“ jau baigiamas įgyvendinti, ir mu...
-
„AutoTyrimai“: naudotų automobilių rinka per metus augo 1,2 proc.1
Lietuvoje sausį-kovą pirmą kartą įregistruota 36,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 1,2 proc. daugiau nei tuo pat laiku pernai, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
„VW Golf“ jubiliejaus proga – kelionė istoriniu automobiliu1
Laikui nepavaldus dizainas, patikimumas, praktiškumas ir laikmetį lenkiančios inovacijos – taip galima apibūdinti bet kurį „Volkswagen Golf“. Tai dar kartą patvirtino ir žurnalistas Vitoldas Milius, šio modelio 50-mečio p...
-
Sukčiavimo virusas gajus, požiūriai į tai – skirtingi7
Dėl didelių ridos klastojimo mastų Lietuvoje nukenčia ne tik naudotų automobilių pirkėjai, bet ir valstybės biudžetas. ...
-
Semsimės patirties iš ES lyderių švedų4
Lietuva toliau konsultuosis ir semsis patirties saugaus eismo srityje iš Švedijos – saugaus eismo lyderės Europoje. ...
-
Pavojus sugrįžo – ar keliuose sugyvensime draugiškai?16
Pastarosios dienos nėra palankiausios dviratėms eismo dalyvėms, bet į gatves jau sugrįžo tūkstančiai motociklininkų, dviratininkų ir paspirtukininkų. Sezono pradžioje ir automobilių vairuotojams reiktų pasikartoti Kelių eismo taisykles (KET), su...
-
Seimas spręs, ar švelninti atsakomybę taršių automobilių savininkams4
Seimas pradeda svarstymus, ar aplinkosaugininkams nustačius viršytą automobilių išmetamųjų dujų normą vietoj baudos pirmą kartą leisti skirti įspėjimą bei ilginti tokio automobilio techninės apžiūros galiojimą. ...