- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Naujasis „BMW HP4 Race“: dienos šviesą išvys tik 750 motociklų
-
Naujasis „BMW HP4 Race“: dienos šviesą išvys tik 750 motociklų
-
Naujasis „BMW HP4 Race“: dienos šviesą išvys tik 750 motociklų
-
Naujasis „BMW HP4 Race“: dienos šviesą išvys tik 750 motociklų
-
Naujasis „BMW HP4 Race“: dienos šviesą išvys tik 750 motociklų
-
Naujasis „BMW HP4 Race“: dienos šviesą išvys tik 750 motociklų
-
Naujasis „BMW HP4 Race“: dienos šviesą išvys tik 750 motociklų
-
Naujasis „BMW HP4 Race“: dienos šviesą išvys tik 750 motociklų
-
Naujasis „BMW HP4 Race“: dienos šviesą išvys tik 750 motociklų
-
Naujasis „BMW HP4 Race“: dienos šviesą išvys tik 750 motociklų
-
Naujasis „BMW HP4 Race“: dienos šviesą išvys tik 750 motociklų
Nors BMW geriausiai žinomas kaip automobilių gamintojas, tačiau motociklų mėgėjai ir entuziastai šį vardą dažnai mini kalbėdami ir apie dvirates transporto priemones. Kad motociklai šiam vokiečių gamintojui nėra tik hobis ir į viską jis žiūri labai rimtai, galima suprasti susipažinus su naujuoju „BMW HP 4 Race“, skirtu lenktynių trasai.
„Šiemet tarptautinėje Šanchajaus automobilių parodoje BMW staigmenas gerbėjams pateikia vieną po kitos. Visos jos sulaukia didžiulio dėmesio, tačiau po „BMW HP4 Race“ pristatymo susižavėjimo banga per visą pasaulį nuvilnijo labai greitai. Pagyrimo žodžiai šiam modeliui buvo skirti ir už nepriekaištingas formas, ir už inovatyvias anglies pluošto konstrukcijas. „BMW HP4 Race“ neabejotinai užtikrins neišdildomus įspūdžius lenktynių trasoje“, – sako „Modus Group“ atstovas, BMW prekės ženklo vadovas Aurimas Tamašauskas.
Kuriant „BMW HP4 Race“, motociklus gaminantis vokiečių koncerno BMW padalinys „BMW Motorrad“ žinojo, koks turi būti pirmasis žingsnis. Vokiečiai dėjo visas pastangas, kad motociklas būtų kuo lengvesnis. Bendras svoris su pilnu baku kuro siekia vos 171 kilogramą. Šis rezultatas reiškia, kad „BMW HP4 Race“ yra lengvesnis nei šiuo metu gamyklinės komandos naudojami motociklai „World Superbike“ čempionate ir tik vos sunkesnis nei motociklai, kurie lenktyniauja „MotoGP“ serijoje.
Tokį rezultatą pavyko pasiekti didžiajai daliai komponentų gamybos pasitelkus lengvą ir tvirtą anglies pluoštą. Pavyzdžiui, iš šio pluošto pagaminti priekinis ir galinis ratlankiai sveria beveik trečdaliu mažiau, nei tokie pat ratlankiai, pagaminti iš aliuminio. Iš anglies pluošto pagamintas ir motociklo rėmas, todėl „BMW HP4 Race“ gali pasigirti dviem unikaliomis savybėmis. Pirma, tai pirmasis pasaulyje tokį rėmą turintis motociklas. Antra – jo svoris, nes šio motociklo rėmas sveria vos 7,8 kg. Galiausiai, net ir apdailos elementai pagaminti iš to paties anglies pluošto, nes kiekvienas gramas yra svarbus.
Kaip ir pridera lenktyniniam motociklui, „BMW HP4 Race“ turi galingą S1000RR variklį, kuris savo specifikacijomis lygiuojasi į „FIA World Endurance“ ir „World Superbike“ čempionatuose važiuojančią techniką. Maksimali galia siekia 215 arklio galių, esant 13,9 tūkst. sūkių per minutę. Užtikrinti sėkmingą galios perdavimą į galinį ratą padeda šešių pavarų sportinė greičių dėžė, kuri sukalibruota kaip tikrame lenktyniniame motocikle.
Efektyvų stabdymą užtikrina dvi „Brembo GP4 PR“ stabdžių apkabos, kurios pagamintos iš vientiso aliuminio. Stabdžių apkabos vieningai dirba su dviem 6,75 mm storio ir 320 mm skersmens T tipo plieniniais stabdžių diskais. Iš kitų gamintojų BMW taip pat pasiėmė priekines FGR 300 šakes ir TTX 36 GP spyruoklių atramas, kurios gaminamos Švedijos gamintojo „Öhlins“. Visi šie komponentai taip pat sutinkami ne kur kitur, bet pasaulinėse „FIA World Endurance“ ir „World Superbike“ serijose.
Šis motociklas turi dinaminę sukibimo kontrolę (DTC), kurią galima reguliuoti atsižvelgiant į trasos dangą ir reljefą. Siekiant užtikrinti maksimaliai optimalų važiavimą, ši sistema gali būti derinama su kiekviena pavara atskirai. Taip pat „BMW HP4 Race“ turi stabdymo varikliu programą, aptarnavimo juostos greičio ribotuvą ir starto kontrolės sistemą, kuri užtikrina efektyvų pajudėjimą iš vietos. Visos šios sistemos leidžia mėgautis ekstremaliu, bet saugiu važiavimu lenktynių trasoje su tikru lenktyniniu motociklu.
Dar vienas svarbus skaičius – tokių motociklų bus pagaminta tik 750 vienetų. Kiekvienas jų bus surenkamas rankomis savo srities profesionalų ir geriausių inžinierių. Galimybes gaminti didesnį kiekį riboja ne tik „BMW Motorrad“, tačiau ir kitos aplinkybės. Pavyzdžiui, sudėtingas ir ilgas anglies pluošto rėmo gamybos procesas.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Planuojate pirkti naudotą automobilį iš užsienio? Atskleidė, kuriose šalyse klastoja ridą10
Dabar pats tinkamiausias metas atsinaujinti ne tik savo drabužius, bet ir transporto priemonę. Ne visi turi galimybę nuvykti į saloną ir nusipirkti patį naujausią automobilį, tuomet tenka rinktis jau važinėtą. Iš kur geriausia rinktis važin...
-
Vasarą – su žieminėmis padangomis: kur čia slypi pavojai?2
Automobilių servisai jau rikiuoja eiles vairuotojų, besiruošiančių keisti automobilių padangas. Meistrai sako, kad pavasarinis keitimas mažiau aktyvus, nei lapkričio mėnesį. Yra vairuotojų, kurie ir vasarą važinėja su žieminėmis padangomi...
-
Seimas svarstys iniciatyvą įpareigoti visus paspirtukų vairuotojus dėvėti šalmus2
Parlamentarai imasi svarstyti iniciatyvą, kuria būtų nustatyta visiems paspirtukų vairuotojams dėvėti šalmus, nepaisant jų amžiaus. ...
-
Pasipiktino dėl automobilių taršos patikrinimų: ar nepermokėjo už aparatus?25
Aplinkosaugininkų planuojami automobilių taršos patikrinimai šiurpą kelia ne vienam vairuotojui. Socialiniuose tinkluose dėl to kilo pasipiktinimo bangos. Kokią teisę aplinkosaugininkai turi tikrinti taršą? O jie turi įstatym...
-
Aplinkosaugininkai pradeda tikrinti automobilių taršą: vairuotojai kai kurių bėdų gali net neįtarti57
Aplinkosaugininkai parodomojoje akcijoje pademonstravo, kaip stabdys automobilius ir tikrins jų taršą. Oficialiai tikrinti automobilius aplinkosaugininkai pradės pavasario viduryje. Kaip viskas vyks ir ką apie tai mano gyventojai, pasakota LNK repor...
-
Perspėja: minti dviratį paskui autobusą – labai pavojinga9
Norėdami išvengti vėjo pasipriešinimo, dviratininkai kartais važiuoja iš paskos didesnių gabaritų transporto priemonėms ar autobusams, tačiau net nenutuokia, kaip arti nelaimės jie atsiduria. Tokie veiksmai kelia pavojų ne tik dvi...
-
Už variklio plovimą – bauda28
Prieš parduodant automobilį pardavėjai neretai stengiasi iššvarinti ne tik mašinos išorę bei vidų, bet ir nuplauti variklį. Tačiau tai daryti autoplovyklose draudžiama, apie tai reikėtų pranešti plovyklos oper...
-
Automobilių vairuotojai turėtų suklusti: techninę apžiūrą gali naikinti iškart4
Aplinkos apsaugos departamento pareigūnai pademonstravo, kaip atrodys vairuotojų stabdymas ir jų turto – automobilių, tikrinimas dėl taršos. Nuo sausio tikrinti taršius automobilius aplinkosaugininkai gali tiesiog kelyje. Jie turi teis...
-
Pervežimai 2023-iaisiais: daugiau keleivių ir krovinių
Lietuvos transporto ir logistikos sektorius 2023 m. išlaikė stabilų augimą ir generavo 18,8 mlrd. eurų pajamų. Pernai 7 proc. išaugo keleivių vežimas visų rūšių transportu. ...
-
Dėl taršos panaikinus automobilio techninę apžiūrą, ji dar galios dvi paras14
Aplinkosaugininkams be kitų institucijų pareigūnams panaikinus automobilio techninę apžiūrą dėl viršytos išmetamųjų dujų normos, ji nuo šiol galios dar dvi paras. ...