Naujame „Cayenne Turbo“ – dar daugiau „Porsche 911“ savybių

  • Teksto dydis:

67-ojoje Frankfurto automobilių parodoje debiutavo naujasis „Porsche Cayenne Turbo“ – greičiausias šios visureigių šeimos atstovas.

Dėl iš „Porsche 911“ perimtų technologijų naujasis modelis užtikrina nepriekaištingą praktiškumo, pravažumo ir sportiškumo derinį.

„Porsche Cayenne“ visureigių sėkmė pasaulyje yra fenomenali. Nors „Cayenne“ istorija prasidėjo tik prieš 15 metų, šios gamos visureigiai yra atpažįstami ir trokštami daugelio šalių vairuotojų. Tai patvirtina ir pardavimų statistika. „Cayenne“ nustatė naują standartą prabangių sportinių visureigių klasėje, o jų „Turbo“ versijos pakeitė suvokimą apie padidinto pravažumo automobilių savybes – jie gali būti labai stilingi, ir tuo pačiu itin praktiški. Dar šiemet tuo įsitikinti galės ir pirkėjai Lietuvoje“, – teigia Vilniaus „Porsche“ centro vadovė Rasa Klimavičiūtė.

Aštresnis dizainas

„Cayenne Turbo“ priekyje – išskirtiniai LED žibintai bei „Porsche Dynamic Light System“ (PDLS), užtikrinanti puikų matomumą bet kuriuo paros metu. Šias sistemas turi ir kiti trečios kartos „Cayenne“, tačiau „Turbo“ modelį iš kitų išskiria dvejomis eilėmis išdėstyti šviesos moduliai. Automobilio siluetą puošia 21 colio skersmens ratlankiai, kurie sukurti specialiai „Turbo“ modeliui ir yra jo standartinėje įrangoje. Šio automobilio ratų arkos yra platesnės, su nudažytomis apsaugomis. Išskirtinis visų „Turbo“ modelių bruožas galinėje dalyje – dvigubi išmetimo vamzdžių antgaliai.

Visiškai naujas interjeras pabrėžia išskirtinę „Cayenne Turbo“ savybę – tuo pačiu metu užtikrinti didžiausią įmanomą sportiškumą ir komfortą. Visos automobilio funkcijos kaip, pavyzdžiui, standartinėje įrangoje esanti 710 vatų galios BOSE® „Surround Sound System“ garso sistema, gali būti valdomos aukštos rezoliucijos lietimui jautriame „Porsche Advanced Cockpit“ ekrane.

Vairuotojai ir keleiviai galingiausiame gamos modelyje lengvai suras idealią sėdėjimo poziciją: sportinės sėdynės valdomos 18 krypčių, o bet kokioje kelionėje komfortą užtikrins standartinėje įrangoje esantis visų sėdynių šildymas bei daugiafunkcis vairas.

Didesnė galia, daugiau sukimo momento

„Cayenne Turbo“ širdis – keturių litrų darbinio tūrio V8 su dviem turbokompresoriais. Jis išvysto 404 kW (550 AG) galią – 22 kW (30 AG) daugiau nei jo pirmtakas. Sukimo momentas didesnis 20 Nm – naujasis variklis išvysto net 770 Nm. Aštuonių laipsnių „Tiptronic S“ pavarų dėžė kiekvieną akceleratoriaus paspaudimą perduoda į visus keturis varančius ratus, kuriuos valdo elektroninė „Porsche Traction Management“ (PTM) sistema. Naujasis „Turbo“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,1 sek. (3,9 sek. su „Sport Chrono Package“) bei išvysto didžiausią 286 km/val. greitį.

Naujoji variklių karta išsiskiria technologija, vadinama „central turbo layout“. V formos variklio viduryje sumontuoti turbokompresoriai užtikrina greitesnę variklio reakciją į akceleratoriaus paspaudimą – toks išdėstymas sutrumpina išmetamųjų dujų kelią nuo išmetimo kolektoriaus iki turbinos. Kitas to privalumas – kompaktiškesnė variklio konstrukcija, pažeminanti svorio centrą ir pagerinanti visureigio valdymo savybes.

Aktyvi pakaba

Naują, itin lengvą „Cayenne Turbo“ platformą galima apibūdinti trimis frazėmis: preciziškumas – kaip sportiniame automobilyje, komfortas – kaip sedane, o pritaikomumas – kaip bekelės visureigyje. Visas savybes suderinti leidžia unikali trijų kamerų amortizatorių bei PASM sistemos, prisitaikančios prie pačių įvairiausių vairuotojo poreikių.

„Cayenne Turbo“ galinės padangos yra platesnės nei priekinės. Standartinis priekinių padangų išmatavimas – 285/40, tuo tarpu galinių – 315/35. Tokia modifikacija užtikrina didžiausią galios perdavimą į ratus įsibėgėjimo metu ir yra perimta iš sportinių automobilių.

Visureigio atstumas nuo žemės iki žemiausios kėbulo dalies yra reguliuojamas automatiškai: „Cayenne Turbo“ numatyti penki važiavimo režimai, pritaikyti įvairiausiems keliams ir kelionėms bekele. Jeigu vairuotojas nori parinkti tinkamiausią prošvaisos dydį bekelėje, tą gali padaryti ir pats.

Be šių technologijų „Cayenne Turbo“ montuojami ir papildomai užsakomi vairuojami užpakaliniai ratai, užtikrinantys maksimalų stabilumą atliekant persirikiavimo manevrus dideliu greičiu bei padidinantys manevringumą. Pridėjus elektrinę 48 voltų įtampos „Porsche Dynamic Chassis Control“ (PDCC) posvyrio stabilizavimo sistemą bei „Porsche Torque Vectoring Plus“ (PTV+) galios paskirstymo sistemą, gauname sportinį visureigį, pasižymintį aukščiausio lygio komfortu bei praktiškumu kiekvieną dieną.

Aktyvios aerodinaminės technologijos

„Cayenne Turbo“ yra pirmas visureigis, turintis aktyvų stogo oro aptaką, keičiantį poziciją priklausomai nuo akceleratoriaus ir stabdžių pedalo padėties. Greitėjimo ar važiavimo pastoviu greičiu metu šis aptakas užtikrina maksimalų efektyvumą bei padidina galinės visureigio ašies prispaudžiamąją jėgą, o stabdymo metu veikia kaip aerodinaminis stabdis.

Jis prisideda prie itin pajėgios automobilio stabdžių sistemos – „Porsche Surface Coated Brake“ (PSCB), kuri „Cayenne Turbo“ modeliuose montuojama jau standartinėje įrangoje. Patobulinta stabdžių sistema yra gerokai efektyvesnė – naujasis „Cayenne Turbo“ teste nuo 250 km/val. iki visiško sustojimo demonstruoja dviem metrais geresnį rezultatą nei ankstesnės kartos modelis.

PSCB sistemos išskirtinumas – volframo karbidu padengti stabdžių diskai, padidinantys stabdymo jėgą, mažinantys diskų dėvėjimąsi ir stabdžių dulkių kiekį.

Pačia geriausia stabdžių sistema, montuojama į „Cayenne Turbo“ modelius, išlieka keraminių stabdžių sistema „Porsche Ceramic Composite Brake“ (PCCB). Pirmieji „Cayenne Turbo“ į pirkėjų rankas pateks 2017-ųjų pabaigoje, o užsisakyti juos galima jau dabar. Sportiškiausio gamos visureigio kaina Lietuvoje – 140 965,80 Eur su PVM.

„Porsche“ atstovas Lietuvoje „Prime Auto“ priklauso tarptautinei įmonių grupei „Modus Group“, veikiančiai automobilių prekybos ir techninio aptarnavimo, nekilnojamojo turto vystymo, automobilių aikštelių valdymo ir energetikos srityse. Įmonių grupei iš viso priklauso 20 įmonių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Įpusėjus motociklų sporto sezonui – kylanti įtampa
    Įpusėjus motociklų sporto sezonui – kylanti įtampa

    Birželiui einant į pabaigą, įpusėjo ir motociklininkų sporto sezonas. Šiais metais startavęs ir didžiausio dėmesio sulaukęs „Baltic Motorcyclists Association“ organizuojamas čempionatas ir toliau keliauja po Baltijos šalis:...

  • Kas sukelia spūstis „Regitroje“?
    Kas sukelia spūstis „Regitroje“?

    Norintieji laikyti A kategorijos egzaminą VĮ "Regitra" piktinasi, kad praktinių žinių patikrinimo tenka laukti beveik pusantro mėnesio, o kartais ir daugiau. "Regitros" atstovai tikina, kad planuojant laiką egzamino laukimas neužtru...

  • Antrasis „Duster“ blynas – su daugiau uogienės
    Antrasis „Duster“ blynas – su daugiau uogienės

    Ištarus "Dacia" pavadinimą, dauguma išsyk pradeda galvoti apie slavišką šio žodžio vertimą į lietuvių kalbą. Lietuvių kalba tai reikštų vasarnamį, tačiau šįkart ne apie nekilnojamąjį turtą, o ...

  • Gamyklinė technika žengia į Lietuvos ralio trasas
    Gamyklinė technika žengia į Lietuvos ralio trasas

    Savaitgalį vykęs Žemaitijos ralis žiūrovams dovanojo gražių vaizdų, o sportininkams – atkaklios kovos ringą. Pats ralis buvo įdomus tuo, kad į gamyklinę techniką – net tris R5 automobilius sėdo lietuviai. ...

  • Kiek kainuoja „Tesla“ autopilotas ir ką pažadėjo E. Muskas?
    Kiek kainuoja „Tesla“ autopilotas ir ką pažadėjo E. Muskas?

    „Tesla“ pusiau autonominė vairavimo sistema dažnai linksniuojama ne pačiame geriausiame kontekste. Dėl jos kaltės žuvo jau keli žmonės. Tačiau iš tiesų žymiai daugiau avarijų ši sistema padėjo išvengti, o žmonės ...

    1
  • Kai automobilis virsta krosnimi: ko negalima jame palikti karštą dieną?
    Kai automobilis virsta krosnimi: ko negalima jame palikti karštą dieną?

    Karštą vasaros dieną automobilio salonas iki nepakeliamos temperatūros gali įkaisti vos per keliolika minučių. Įsėdus į smarkiai prikaitintą transporto priemonę, daugeliu atveju gelbsti oro kondicionavimo sistemos, tačiau karštis jau ...

  • „Kauferių“ istorijos: suklastoti dokumentai ir dingstantys pardavėjai
    „Kauferių“ istorijos: suklastoti dokumentai ir dingstantys pardavėjai

    Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) informuoja, jog savaitę trukusių vizitų „Regitros“ padaliniuose metu VMI specialistai ir policijos pareigūnai nustatė 30 atvejų, kuomet buvo bandoma pasirašyti galimai suklastotas užsienieti&sca...

  • Pristatyta unikali „Audi Sport“ vairavimo akademija
    Pristatyta unikali „Audi Sport“ vairavimo akademija

    Daugiau kaip ketvirtį amžiaus automobilių versle ir sporte skaičiuojanti Kauno bendrovė "Autojuta" pristato naujovę Lietuvos ir kitų Baltijos šalių vairuotojams – šiuolaikišką ir inovatyvią ekstremalaus vairavimo ...

  • Kaip protingai įsigyti automobilį?
    Kaip protingai įsigyti automobilį?

    Automobilis yra brangus ir svarbus pirkinys, todėl nusprendus jį įsigyti kyla įvairių klausimų. Susitaupyti ar įsigyti automobilį lizingu ir rinktis norimą automobilį kad ir tiesiai iš salono? O gal pirkti ne naują, bet tuomet kelintų metų?...

  • „CityBee“ pristato alkoblokų testavimo rezultatus
    „CityBee“ pristato alkoblokų testavimo rezultatus

    Automobilių dalijimosi operatorius „CityBee“ testuoja alkoblokus savo automobiliuose. „Siekiame užtikrinti, kad neblaivūs vairuotojai negalėtų naudotis „CityBee“ paslauga. Ne tik skatiname vairuotojų sąmoningumą, bet ir ie...

Daugiau straipsnių