Naujajam visureigiui „Porsche Cayenne“ – ekstremalūs išbandymai

  • Teksto dydis:

Visame pasaulyje itin didelio populiarumo sulaukusio „Porsche Cayenne“ visureigio trečioji karta debiutuos dar šią vasarą, jau rugpjūčio 29 dieną.

Iki ilgai lauktos žvaigždžių valandos automobilis turėjo įveikti ilgą ir sudėtingą maršrutą pačiomis ekstremaliausiomis sąlygomis. Šie bandymai užtikrina, kad rinkai pristatomas visureigis atitinka aukščiausius „Porsche“ nustatytus kokybės reikalavimus.

„Siekiant visapusiškai paruošti naują modelį gamybai ir naudojimui, „Porsche“ inžinierių ir testuotojų komandos atliko labai didelį darbą. Tokie bandymai būtini, kad automobilis galėtų veikti nepriekaištingai – nesvarbu, ar jam teks važiuoti kaustant speigui, ar kęsti alinantį karštį dykumoje, važiuoti lygiu kaip stiklas asfaltu ar bekele. Automobilis turi būti paruoštas visiems įmanomiems jo eksploatavimo scenarijams, kad užtikrintų aukščiausio lygio komfortą vairuotojui ir keleiviams“, – sako Vilniaus „Porsche“ centro vadovė Rasa Klimavičiūtė.

Trečios kartos „Porsche Cayenne“ kūrimo darbai prasidėjo dar 2014 metais, kuomet inžinieriai suprojektavo pirmuosius naujojo modelio komponentus, ir tęsėsi iki dabar. Ilgalaikiai testai, kurių metu tikrinama automobilių ištvermė, ieškoma balanso ir siekiama viską išbaigti iki menkiausių smulkmenų, nėra naujiena. Tačiau „Porsche“ iškėlė kartelę aukščiau visų, nes naujajam „Cayenne“ teko būti pačiose ekstremaliausiose situacijose.

Per visą testavimų laikotarpį trečios kartos „Cayenne“ bandomieji modeliai įveikė 4,4 milijono kilometrų – tai dešimt kelionių iš Žemės į Mėnulį. Naujasis „Cayenne“ buvo bandomas praktiškai visame pasaulyje. Dalis bekelės testų vyko „Porsche“ bandymų poligone Veisache. Taip pat buvo atliekami ir kasdienio važiavimo bandymai tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tokių testų metu vos per kelis mėnesius vienas „Cayenne“ visureigis įveikdavo daugiau nei 240 tūkst. kilometrų.

Naujajam „Porsche Cayenne“ tekę išbandymai – vaizdo siužete: 

Kadangi „Porsche“ yra sportinių automobiliu gamintojas, „Cayenne“ išimtys nedaromos ir jis taip pat turi būti greitas bei puikiai valdomas, todėl automobilis buvo mėginamas Hokenhaimo lenktynių trasoje ir Niurburgringe. Taip pat Italijoje, Nardo trasoje, buvo atliekami didelio greičio bandymai.

Kadangi naujasis „Cayenne“ turi būti kaip galima universalesnis ir atsparesnis įvairiems aplinkos veiksniams, kaip, pavyzdžiui, karščiui, kuris gali siekti ir 50 laipsnių, bandomieji modeliai buvo išsiųsti į Dubajų. Elektronika ir įvairūs davikliai turi būti atsparūs dulkėms, todėl JAV esantis Mirties slėnis buvo pasirinktas išmėginti būtent tai. 45 laipsnių šaltis, sniegas ir ledas taip pat negali būti kliūtis naujajam „Cayenne“, todėl patikrinti atsparumą tokioms sąlygoms, buvo pasirinkta Aliaska.

Užterštas ir drėgnas oras, dažni sustojimai ir pajudėjimai iš vietos – Kinijos didmiesčių kasdienybė ir juose „Cayenne“ taip pat buvo mėginami. Be viso to, bandomieji modeliai buvo išsiųsti į Švediją ir Suomiją, Ispaniją, Pietų Afriką, Japoniją ir Naująją Zelandiją.

Pirmos kartos „Cayenne“ modelis pasirodė 2002 metais, antroji karta debiutavo 2010-aisiais. Per visą gamybos laikotarpį visame pasaulyje buvo parduota daugiau nei 760 tūkst. „Cayenne“ automobilių.

„Tokia sėkmė įpareigoja „Porsche“ ir toliau siekti geriausio bei savo klientams siūlyti būtent tokį automobilį, kuris patenkintų visus jų lūkesčius. Tiek kliento, kuris ieško stilingo ir funkcionalaus visureigio judėti mieste, tiek daugiau laiko praleidžiančio ilgesnėse kelionėse užmiestyje. Susidomėjimas šiuo modeliu jau jaučiamas ir Lietuvoje – mūsų klientai aktyviai domisi galimybėmis jį išbandyti ir įsigyti pirmieji“, – sako R. Klimavičiūtė.


Šiame straipsnyje: Porsche Cayennevisureigis

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Kodėl automobilių padangos kartais pripučiamos azotu?
    Kodėl automobilių padangos kartais pripučiamos azotu?

    Jei pastebite, kad viena iš jūsų automobilio padangų yra minkšta, daug apie tai net negalvojate – papildote ją oru. Tačiau kokiu oru? Kodėl kartais gamintojai rekomenduoja savo automobilių padangas pildyti azotu? ...

  • Didesnis greitis. Ar metas įteisinti?
    Didesnis greitis. Ar metas įteisinti?

    Viešojoje erdvėje vis pasigirsta svarstymų, kad reikėtų leisti vairuotojams važiuoti didesniu greičiu. Dabar prie jų vėl ragina grįžti Vidaus reikalų ministerija (VRM). Ilgametę vairavimo patirtį turinčių lenktynininkų ir saugaus eismo e...

    4
  • „Komercinis automobilis 2018“: kas triumfavo šį kartą?
    „Komercinis automobilis 2018“: kas triumfavo šį kartą?

    Lietuvos parodų ir kongresų centre "Litexpo" įvyko "Komercinio automobilio 2018" apdovanojimų ceremonija. Titulus skirtingose klasėse pasidalijo keturi automobiliai, o pačiais geriausiais pripažinti "Volkswagen Crafter" ir ...

  • Naujokas pasirengęs parodyti raumenis
    Naujokas pasirengęs parodyti raumenis

    Didesnio pravažumo automobilių žaidimo ringe – dar vienas naujokas. Šįsyk tai stileiva "Citroen", kuris iš visų savo kategorijos žaidėjų akį traukia kitokiu savo dizainu. ...

    2
  • Atskleista didžiausia „Tesla Model 3“ problema
    Atskleista didžiausia „Tesla Model 3“ problema

    „Tesla Model 3“ istorija yra tarsi amerikietiški kalneliai. Paskelbus apie modelį prie „Tesla“ nutįso eilės, žiniasklaida skelbė apie didžiausią revoliuciją nuo „Ford Model T“ laikų, o markės fanai gyrė vis...

  • Kuo pasirūpinti, kad kelionė su augintiniu būtų sklandi?
    Kuo pasirūpinti, kad kelionė su augintiniu būtų sklandi?

    Prasidėjęs atostogų sezonas vis daugiau žmonių suvilioja į keliones kartu pasiimti savo augintinius: šunis, kates ar šeškus. Tam, kad kelionė būtų ne tik sklandi, bet ir saugi, draudikai rekomenduoja laikytis gyvūnų transportavi...

  • Aktualu kiekvienam: kaip išsigelbėti iš skęstančio automobilio
    Aktualu kiekvienam: kaip išsigelbėti iš skęstančio automobilio

    Nesuvaldžius automobilio galima nulėkti tiesiai į vandens telkinį. Gelbėtojai sako, kad tokiems atvejams vairuotojai nėra pasiruošę, o automobiliui nuskęsti pakanka vos dviejų minučių. Kaip pavyksta išsivaduoti į vandenį patekusiems ...

    1
  • Puiki proga pažinti kaimynus – važiuoti kartu į darbą
    Puiki proga pažinti kaimynus – važiuoti kartu į darbą

    Artėjant gegužės 25-ajai, kai visa Europa minės Tarptautinę kaimynų dieną, prie Susisiekimo ministerijos iniciatyvos „Nevažiuok vienas – pavežk kaimyną“ prisijungė didžiųjų miestų savivaldybės ir bendruomenės, kurioms itin ak...

    4
  • Vairuotojų draudimo kainas didina ir neapsidraudusieji
    Vairuotojų draudimo kainas didina ir neapsidraudusieji

    Lietuvoje sparčiai augančioms vairuotojų civilinės atsakomybės privalomojo draudimo kainoms įtakos turi ir nemažėjantis nesidraudžiančių vairuotojų skaičius bei jų sukeliamos žalos, kurios kompensuojamos visų sąžiningai apsidraudusiųjų lė&...

    8
  • Į automobilių mugę – ir apžiūrėti, ir išbandyti
    Į automobilių mugę – ir apžiūrėti, ir išbandyti

    Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ gegužės 16–18 dienomis vyksta didžiausios transporto profesionalams skirtos parodos „Mechanika“ bei „Transbaltica“. ...

Daugiau straipsnių