- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Italijos prabangių sportinių automobilių gamintojas „Maserati“ atnaujino savo vidutinės klasės sedaną „Ghibli“ ir pristatė dvi naujas jo versijas – „GranLusso“ ir „GranSport“.
Pirmosios automobilio nuotraukos buvo išplatintos prieš pat Chengdu parodą Kinijoje, kur įvyko oficialus šio modelio debiutas. Atnaujintas „Ghibli“ tapo ne tik išraiškingesnis, bet ir išmanesnis.
„Tai dar vienas ypatingas ir lauktas Italijos gamintojo modelis į išskirtinių automobilių gamą. Šis automobilis naujųjų savininkų lūkesčius pateisins tiek estetiniu, tiek technologiniu aspektu“, – sako Aurimas Tamašauskas, „Modus Group“ automobilių ir motociklų pardavimų direktorius.
Praėjus ketveriems metams po šio modelio sugrįžimo, „Maserati Ghibli“ sulaukė dar vieno solidaus atnaujinimo, kuris sportišką sedaną paverčia stipresniu savo lygos žaidėju. Atnaujintą modelį, visų pirma, galima atpažinti iš pakitusios išvaizdos.
Vienas ryškiausių pokyčių – naujas priekinis bamperis su chromo intarpais ir naujos radiatoriaus aušinimo grotelės, taip pat papuoštos chromu. Atnaujintas galinis aštresnio ir agresyvesnio dizaino bamperis daro šį modelį dar labiau išskirtinį ir leidžia jį lengviau atskirti nuo ankstesnės versijos. Atnaujintas „Ghibli“ dizainas tapo ne tik patrauklesnis akiai, bet atliko ir praktinę funkciją: kėbulo pokyčiai leido pagerinti automobilio aerodinamiką.
Nepaisant bendrų atnaujinto „Ghibli“ bruožų, dvi naujos versijos turi savo išskirtinių elementų. Pavyzdžiui, „GranLusso“ modifikacija sukurta norint pabrėžti „Maserati“ genuose užkoduotą prabangą ir eleganciją, todėl viduje galima rasti vyrų mados namų „Ermenegildo Zegna“ kurtus šilko apdailos elementus, automobilio išorė dabar dar rafinuotesnė ir subtilesnė. Tuo tarpu „GranSport“ pabrėžia „Maserati“ aistrą sportui ir greičiui, todėl išorėje galima rasti keletą agresyvesnių elementų, tokių kaip sportinio stiliaus lengvojo lydinio ratlankius.
Naujienos laukia ir po variklio dangčiu. Į „Ghibli S“ ir „Ghibli S Q4“ montuojamas „Ferrari“ gamybos 3,0 l darbinio tūrio, V6 benzininis variklis su dviem turbinomis, nuo šiol turės 430 AG ir 580 Nm sukimo momentą – 20 AG ir 30 Nm daugiau nei iki šiol. Toks galios padidėjimas leidžia „Ghibli“ pasiekti ir didesnį maksimalų greitį, kuris yra 286 km/h. Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h taip pat sutrumpėjo. „Ghibli S Q4“ su visų varančiųjų ratų pavara tai padaro per 4,7 sekundės, 0,1 sekundės greičiau nei iki šiol.
„Ghibli“ priekinėje dalyje galima pamatyti dar vieną naujovę. Nuo šiol šiame modelyje bus montuojami adaptyvūs LED technologijos žibintai. Visgi didžiausia „Ghibli GranLusso“ pristatoma naujovė nematoma plika akimi. Tai ADAS – pažangus vairuotojo pagalbos paketas, kuri padeda išvengti susidūrimų su kitais eismo dalyviais. Į ADAS paketą įeina nukrypimo nuo važiavimo linijos sistema, taip pat „Ghibli“ galės aptikti kitus automobilius esančius „aklojoje zonoje“, o adapyvi pastovaus greičio palaikymo sistema, pravers norintiems jaustis saugiau ir komfortiškiau važiuojant greitkeliais. ADAS paketas leidžia „Ghibli“ viena koja įžengti į autonominėmis sistemomis aprūpintų automobilių pasaulį.
Pasak „Modus Group“ atstovo A. Tamašausko, nors šio modelio kaina kol kas nėra paskelbta, išankstiniai užsakymai jau priimami.
Italijos automobilių gamintojas „Maserati S.p.a.“ savo naują sedaną „Ghibli“ po pertraukos oficialiai pristatė 2013 m. pavasarį. Pirmoji šio modelio karta buvo gaminama 1967–1973 metais, antroji – 1992–1997 metais.
Išskirtiniai itališki sportiniai ir lenktyniniai „Maserati“ automobiliai gaminami nuo 1914 metų. Daugiausiai šių automobilių parduodama JAV, Italijos ir Didžiosios Britanijos rinkose. „Maserati“ automobiliams variklius gamina „Ferrari“. Per metus vidutiniškai pagaminama tik apie 6 000 „Maserati“ automobilių.
Lietuvoje šiam prekės ženklui atstovauja tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“, veikianti automobilių prekybos ir techninio aptarnavimo, nekilnojamojo turto vystymo, automobilių aikštelių valdymo ir energetikos srityse. Įmonių grupei iš viso priklauso 20 įmonių.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vasarą – su žieminėmis padangomis: kur čia slypi pavojai?2
Automobilių servisai jau rikiuoja eiles vairuotojų, besiruošiančių keisti automobilių padangas. Meistrai sako, kad pavasarinis keitimas mažiau aktyvus, nei lapkričio mėnesį. Yra vairuotojų, kurie ir vasarą važinėja su žieminėmis padangomi...
-
Seimas svarstys iniciatyvą įpareigoti visus paspirtukų vairuotojus dėvėti šalmus2
Parlamentarai imasi svarstyti iniciatyvą, kuria būtų nustatyta visiems paspirtukų vairuotojams dėvėti šalmus, nepaisant jų amžiaus. ...
-
Pasipiktino dėl automobilių taršos patikrinimų: ar nepermokėjo už aparatus?23
Aplinkosaugininkų planuojami automobilių taršos patikrinimai šiurpą kelia ne vienam vairuotojui. Socialiniuose tinkluose dėl to kilo pasipiktinimo bangos. Kokią teisę aplinkosaugininkai turi tikrinti taršą? O jie turi įstatym...
-
Aplinkosaugininkai pradeda tikrinti automobilių taršą: vairuotojai kai kurių bėdų gali net neįtarti57
Aplinkosaugininkai parodomojoje akcijoje pademonstravo, kaip stabdys automobilius ir tikrins jų taršą. Oficialiai tikrinti automobilius aplinkosaugininkai pradės pavasario viduryje. Kaip viskas vyks ir ką apie tai mano gyventojai, pasakota LNK repor...
-
Perspėja: minti dviratį paskui autobusą – labai pavojinga9
Norėdami išvengti vėjo pasipriešinimo, dviratininkai kartais važiuoja iš paskos didesnių gabaritų transporto priemonėms ar autobusams, tačiau net nenutuokia, kaip arti nelaimės jie atsiduria. Tokie veiksmai kelia pavojų ne tik dvi...
-
Už variklio plovimą – bauda28
Prieš parduodant automobilį pardavėjai neretai stengiasi iššvarinti ne tik mašinos išorę bei vidų, bet ir nuplauti variklį. Tačiau tai daryti autoplovyklose draudžiama, apie tai reikėtų pranešti plovyklos oper...
-
Automobilių vairuotojai turėtų suklusti: techninę apžiūrą gali naikinti iškart4
Aplinkos apsaugos departamento pareigūnai pademonstravo, kaip atrodys vairuotojų stabdymas ir jų turto – automobilių, tikrinimas dėl taršos. Nuo sausio tikrinti taršius automobilius aplinkosaugininkai gali tiesiog kelyje. Jie turi teis...
-
Pervežimai 2023-iaisiais: daugiau keleivių ir krovinių
Lietuvos transporto ir logistikos sektorius 2023 m. išlaikė stabilų augimą ir generavo 18,8 mlrd. eurų pajamų. Pernai 7 proc. išaugo keleivių vežimas visų rūšių transportu. ...
-
Dėl taršos panaikinus automobilio techninę apžiūrą, ji dar galios dvi paras14
Aplinkosaugininkams be kitų institucijų pareigūnams panaikinus automobilio techninę apžiūrą dėl viršytos išmetamųjų dujų normos, ji nuo šiol galios dar dvi paras. ...
-
Pakaitinis automobilis: papildomos išlaidos ar nemokama paslauga?
Atsitikus eismo įvykiui, kurio kaltininkas – ne jūs, jūsų automobilis buvo taip apgadintas, kad jį teks palikti autoservise ir tai sutrikdys kasdienį gyvenimą. Tačiau ar žinojote, kad turite galimybę to išvengti? ...